Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo. Is het mogelijk om een gsm-abonnement toe te voegen aan Familus zonder over te schakelen naar Tuttimus?
Ik probeer nu al een tijdje klantencontact te krijgen voor m'n tv en internet het nummer waar ik naar doorverwezen wordt betreft mijn mobiele telefoonrekening etc Allemaal lastig en onhandig voor een simpel klantencontact ..!! En dat heb ik ni nodig . Het volgende Er is namelijk een rekening dubbel overgemaakt 74,39 en eentje moet teruggestort worden of wordt dit dan verrekend met de volgende maand????
Beste, Ik heb reeds op verschillende manieren de laatste dagen mijn Proximus Cloud proberen te bereiken. Via proximuscloud.be, de app op mijn smartphone en mijn mac. Ik krijg telkens de foutmelding Error 2055. Hopelijk is het vlug opgelost, want ben anders een stuk van mijn documenten kwijt, had alles daar opgeslagen als tussenstap bij overschakeling naar een nieuwe harde schijf, maar kan er nu niet meer aan. Alvast bedankt!
Sinds kort hebben we thuis de nieuwe v5 mini decoder met het leuke voordeel om in de cloud te kunnen opnemen. Mijn vriendin volgt 1 serie, namelijk home and away, sinds de nieuwe decoder is het echter niet meer mogelijk om deze serie op te nemen. In de tv gids staat bij de opties wel bij de serie de keuze om op te nemen of serie opnemen, op ok drukken geeft echter geen resultaat. Andere opnames lukken wel, enkel home and away op vitaya niet. Decoder reeds zonder stroom gezet evenals bbox 3. Iemand een oplossing? Het zou mij alvast een ontevreden wederhelft besparen 🙂
Hallo, kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe Nokia 3310 terug op de markt komt? En wanneer kan ik die reserveren of kopen bij Proximus?
Als ik 2 programmas (op 2 verschillende zenders) wil opnemen die mekaar overlappen (zelfde tijdstip) wordt er 1 of beide niet opgenomen.
Vrijblijvende vraag: Vandaag werd Proximus TV geïnstalleerd. Wanneer zal dit beschikbaar zijn in MyProximus, en bijgevolg mogelijk zijn in te loggen op iPad en dergelijke (Proximus TV app)? We hebben een BizzPack Maxi.
Zag dat op mijn lopend verbruik een film werd aangerekend. Na telefonisch contact zei de dame dat het enkel geldig is waar blockbuster bijstaat. Dat lijkt me al zeer eigenaardig aangezien er hoop en al 10 films in die categorie staan. Ik belde wel in de vroege avond dus het zou me niet verwonderen dat het vaste personeel wederom vervangen werd door onbekwaam werkvolk om de klanten af te wimpelen. Ik had de show gehuurd van Arnout van den Bossche , de relatiefluisteraar. Het gekke aan deze titel is dat deze bij de nieuwe layout in de SD versie aan 0 euro staat. Bij de oude layout kan je niet kiezen en staat de prijs er gewoon bij. Zal de factuur nog afwachten of deze er alsnog afgehaald wordt . Intussen blijft wel de vraag want we hebben nog 4 kadofilms staan of deze geldig zijn op de gehele catalogus ?
Abonnementen aanmaken is zeer moeilijk vind ik, want als je achteraf dit wil nagaan of je die zenders wel hebt dan kan je ze gewoon niet vinden omdat velen gewoon een ander nr. Hebben dan dat ze op het boekje staan dat is meegeleverd bij de installatie. Ook niet iedereen beschikt over een printer, net zoals ik. Want je kan niet naar de lijst van zenders gaan zien terwijl je die aan het verplaatsen bent. Als je 1 abonnement hebt is er geen probleem maar wel als je er 9 hebt. Dit gaat al de 5 de dag in en steeds moet ik die zenders terug zetten want er lijkt iets weg. Vandaag is de zender Vivolta verdwenen, toch lijkt dat boeket nog intact. Kan dit kloppen dat sie zender is verdwenen uit het pakket?
op 20/8/2016 overleed mijn moeder die een abonnement bij Proximus had. haar tel nr 02/2705049. na haar overlijden werd het abonnement opgezegd en een attest van overlijden afgegeven. ik krijg nog steeds maandelijks een faktuur voor bovenvermeld abonnement. tot en met december heb ik steeds bij ontvangst van de faktuur getelefoneerd om te melden dat het moet stopgezet worden, maar het baat niet. de fakturen blijven toekomen. ik verzoek u hierbij definitief deze fakturatie stop te zetten en de openstaande fakturen te crediteren.
Hallo, Gisteren heb ik via brief een aanmaning ontvangen vanwege Proximus waarin gesteld wordt dat ik ondanks eerdere aanmaning (waarvan ik geen weet heb) nog steed het openstaande saldo van 45,80 euro niet heb betaald. De brief is gericht aan SPONSORACCOUNT , met daaronder mijn correcte adres vermeld. Pittig détail: Ik ben geen klant bij Proximus. Via mijn werkgever (SSDGPI) heb ik ooit twee abonnementen gehad voor de gsm. Omdat deze toen van twee verschillende operatoren dienden te zijn had ik dus een Proximus nummer (voor mijn vrouw) en voor mij een Mobistar abonnement. Let wel , ik betaalde en betaal nog steeds via domiciliering aan mijn werkgever (ssdgpi), en dus nooit rechtstreeks aan de operatoren. In 2015 werd me via mijn werkgever de mogelijkheid geboden om wél twee abonnementen te nemen van één zelfde operator en het werden dan twee Mobistar abonnementen. (nu orange). Alle formaliteiten voor de overstap werden geregeld door mijn werkgever. Nu , twee jaar later, ontvang
Vorige week vrijdag ruilde ik nog een deel van mijn punten in voor een waardebon. Vandaag wil ik de overige punten inruilen voor twee nieuwe waardebonnen voor de aankoop van een smartphone en nu staat die optie er niet meer tussen. Komt deze optie nog terug?
Sinds enige tijd lukt het niet meer om serieopnames te annuleren en twee programma's op te nemen. Vroeger had ik hier geen probleem mee. Kan iemand helpen?
hallo, Al jarenlang proximus-klant, geruime tijd geleden bij proximus-gent-kouter een bizz-pack genomen (vaste lijn-internet-tv) met twee gsm-nummers eraan gekoppeld. Daar werd gezegd dat met die combinatie de gsm-nummers gratis naar elkaar konden bellen. Dat bleek niet zo. HERHAALDELIJK gebeld naar klantendienst, het zou in orde komen, het kwam niet in orde ... ongeveer een maand geleden bij de klantendienst ene Elvira Mungro aan de lijn : ik maak dat allemaal in orde, je betaalt trouwens teveel, ik zorg voor een bijkomende korting van 10 % voor de maanden dat je teveel betaalde, alsook een commerciële geste, enz, de hemel ging open ... tot de dag nadien : bleek dat ik plots qua tv in plaats van mijn boeket multi nl enkel comfort tv had, veel minder posten, maar vooral niet eurosport 2, opnieuw een wandeltocht via allerlei medewerkers van de klantendienst, opnieuw veel beloftes, nog maar eens mijn vraag : alles terug zoals het was met dien verstande dat - zoals beloofd - de 2 gsm-num
Bestaat er een mogelijkheid om ondertitels te krijgen bij Vlaamse films die je via on demand huurt? Zo ja, hoe krijg je die dan aan de praat? Zo nee, is dit een verbetering die gepland staat?
Ik had mij vodafone usb stick ter beschikking doch niet bereikbaar en niet in te loggen. Ik betaal nochtans goed voor deze diensten.
ik heb deze week gebeld om een gsm abonnement toe te voegen maar heb niets meer gehoord of gezien van mijn aanvraag
heb een vraagje hoe komt dat ik soms als ik een film zie of een opgenomen progamma die halfweg soms stil valt en dan moet ik gewoon opnieuw op play drukken en die speelt dan verder vind dit wel verveelend!
Ik heb een vraag ik heb nog 7 films beschikbaar zijn deze gratis indien het zo is voor hoelang mvg Bellefroid Jean
Goedendag wij zijn al een hele tijd oo de code Netflix aant wachten maar hebben hem nog niet ontvangen hoe kan ik die opnieuw vragen of toch tenminste krijgen
klant sinds 21/02/2017, nog steeds geen toegang tot myproximus. Reeds 6 telefoons gedaan naar klantendienst, mijn order blijft blijkbaar steeds hangen. Heel vervelend dat ik geen zicht heb op mijn verbruik, facturen e.d graag hulp!
De optie om punten in te ruilen voor proximuswaardebonnen is teruggezet. Vroeger waren er ook de opties voor gratis belminuten met de vaste lijn of een gratis film. Komen deze opties ook nog terug?
Wat voor een shit firma is dat bij proximus.......................en klantvriendelijk .................geweldig !!! Twee maanden geleden zeggen wij proximus op om weer naar telenet te gaan aangezien en slechte communicatie was tegenover klant en provider.Met een incasso buro wegens enkele fakturen niet te betalen, als je fakturen naar een vorig adres stuurt kan je deze onmogelijk betalen , al dat er uitdrukkelijk gezegd geweest is dat alle fakturen naar ons huidig adres moesten worden verzonden.Blijkbaar was ik tegen windmolens bezig.Als klant sta je gewoon nergens en die damens en heren die op jullie dienst zitten , die zitten liever te koffiekletsen dan echt te luisteren naar de klant.Nu ,"twee maanden later" krijg ik een faktuur van 360 en nog wat euro's te betalen om dat alles volgens jullie nog steeds niet is afgesloten en er nog enkele fakturen openstaan....................................................comuniceren jullie onderling niet of wat?Als dat de manier van werken is ,
Ik heb een Thunderbird account dat gelinkt is aan GMail. Het probleem is dat ik geen waarschuwing krijg als ik een mail zend met fout email adres vanaf dat account. Het GMail account op Thunderbird heeft als SMTP server : relay.skynet.be , anders blokkeert skynet/proximus de SMTP requesten. Als ik mails verstuur vanaf mijn skynet account in Thunderbird dan word ik wel verwittigd voor niet-afleverbare mails. Als ik verkeerde mails verstuur direct vanaf de GMail server, dan werkt dit ook. Is er een manier om bericht te krijgen bij onleverbare mails?
Sinds enkele weken gaan onze opnames van o.a. blind Getrouwd niet door. Wij hebben al geprobeerd om dit opnieuw in te stellen maar we kunnen onze opname zelfs niet annuleren om dan opnieuw in te stellen. Ook de cookies heb ik al gewist zo der enig resultaat. Is het mogelijk om dit zo snel mogelijk op te lossen want dit is zeer frustrerend aangezien er volgend jullie systeem wel een opname gepland staat.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.