Skip to main content
Vraag

MyProximus: geen toegang

  • April 6, 2017
  • 7 reacties
  • 290 Bekeken

klant sinds 21/02/2017, nog steeds geen toegang tot myproximus.
Reeds 6 telefoons gedaan naar klantendienst, mijn order blijft blijkbaar steeds hangen.
Heel vervelend dat ik geen zicht heb op mijn verbruik, facturen e.d

graag hulp!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • April 6, 2017
Dag Cindy,

Welke foutmelding ontvang je dan? Heb je al geprobeerd het account- te verwijderen en opnieuw aan te maken? Wij kunnen helaas geen zicht krijgen op je MyProximus profiel aangezien hier enkel een telefonische helpdesk is via het nummer 0800 22 800, te bereiken tot 22u.

Groetjes,

Lorentz.

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 6, 2017
Oeps......er was een technisch probleem krijg ik te zien als ik mijn verbruik wil raadplegen..
reeds 6 keer de klantendienst aan de lijn gehad met de melding dat mijn producten niet gekoppeld zijn aan mijn proximus account.
hoe kan ik mijn account verwijderen? heb ik dan geen nieuwe activatiecode nodig?

  • Practitioner
  • April 7, 2017
Hier het zelfde probleem, sinds begin maart!!!

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 7, 2017
Er komt na 1,5 maand schot in de zaak!!!
Mijn producten zijn eindelijk zichtbaar, behalve mijn verbruik.

  • Practitioner
  • April 8, 2017
Hier nog altijd niets te zien, triestig

  • Auteur
  • Apprentice
  • April 8, 2017
De app op gsm werkt ook nog niet, enkel
op pc kan ik mijn producten zien....
Ik heb er al bijna spijt van dat ik ben overgestapt naar proximus ?

  • Practitioner
  • April 8, 2017
Was ook aan het twijfelen om weer naar telenet of Orange te gaan, ik wacht nog effe af en als dan niets verandert is ben ik hier weg, tis toch schandalig. Facturen kunnen ze sturen maar het probleem oplossen niet.