Skip to main content
Antwoord

Serieopnames kunnen niet meer geannuleerd worden

  • April 3, 2017
  • 19 reacties
  • 383 Bekeken

Sinds enige tijd lukt het niet meer om serieopnames te annuleren en twee programma's op te nemen. Vroeger had ik hier geen probleem mee. Kan iemand helpen?

Beste antwoord door KimB

Ik heb al antwoord gekregen dat de opnames verwijderd zijn. Moest je ze nog zien, start je decoder dan even opnieuw op.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

19 reacties

Martin
  • April 3, 2017
probeer eens de decoder 5 seconden zijn spanning te onderbreken en opnieuw laten herstarten om te zien of het helpt

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • April 3, 2017
Dag Follow87,

Mijn excuses voor dit ongemak. Kan je mij eens je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik dit even voor je.

Mvg,

AndyM

  • Auteur
  • Rookie
  • April 3, 2017
Al enkele keren geprobeerd met decoder spanning te onderbreken helpt niet

  • Auteur
  • Rookie
  • April 3, 2017
Dag Follow87,

Mijn excuses voor dit ongemak. Kan je mij eens je klantnummer doorsturen? Dan bekijk ik dit even voor je.

Mvg,

AndyM


Mijn klantennummer: 618160626

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • April 3, 2017
Follow87,

Bedankt om je klantnummer door te sturen.

Ik was daarnet iets te snel en was je vergeten te vragen welke serieopnames je niet kan annuleren.

Kan je mij ook zeggen welke opnames je niet kan opnemen?

Mvg,

AndyM

  • Auteur
  • Rookie
  • April 3, 2017
Follow87,

Bedankt om je klantnummer door te sturen.

Ik was daarnet iets te snel en was je vergeten te vragen welke serieopnames je niet kan annuleren.

Kan je mij ook zeggen welke opnames je niet kan opnemen?

Mvg,

AndyM


Het nieuws kan niet geannuleerd worden en nog enkele oude andere, maar vooral deze is irritant. Ik kan wel 1 programma opnemen, maar vroeger kon ik er twee tegelijkertijd opnemen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • April 3, 2017
Ik heb dit even naar onze engineering gestuurd. Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.

Mvg,
AndyM

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 4, 2017
Dag Follow87,

Het nieuw zou nu uit je planning moeten verwijderd zijn.

Mvg,

Kim

  • April 4, 2017
Zelfde probleem: serieopnames annuleren is sedert enkele weken niet meer mogelijk.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 4, 2017
Yves59,

Voor welke series probeer je dit juist? Ik zal het eens nakijken.

Mvg,

Kim

  • April 4, 2017
Party of five ("zes") en Big Bang Theory (Q2)

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 4, 2017
Ik heb het doorgestuurd naar onze engineers, ik laat je weten als de opnames verwijderd zijn.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • April 4, 2017
Ik heb al antwoord gekregen dat de opnames verwijderd zijn. Moest je ze nog zien, start je decoder dan even opnieuw op.

  • April 4, 2017
Opgelost! Bedankt.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • April 4, 2017
graag gedaan 🙂

  • Apprentice
  • April 10, 2017
Ook hier al enige tijd hetzelfde probleem,
de serieopname van "thuis" op één kan niet geanuleerd worden.
mijn klantennr is 603065400

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • April 10, 2017
Dag Sonia,

Ik ga het laten wissen. Ik stuur je nog een confirmatie als ik het heb uitgevoerd.

Nadien ook best even de decoder herstarten dan gaan we nieuwe software opladen dat dit niet meer zou Mogen voorvallen.

Groeten,

Jimmy

  • Apprentice
  • April 10, 2017
jawadde, dat was snel opgelost.
merciekes Jimmy O

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • April 10, 2017
Graag gedaan Sonia 😉