Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Series programmer ik als serieopname. Echter af en toe blijkt er toch een aflevering te ontbreken, blijkbaar een gekend probleem. Deze week er achter gekomen dat van een serie de laatste aflevering ontbreekt, de ontknoping. Deze kan je natuurlijk gaan huren, al vind ik dat je daarvoor niets aangerekend moet krijgen daar het om een bug in het systeem gaat.
Geachte, Op iphone/ipad kunnen geen mails worden binnengehaald. Wanneer ik ga kijken bij MyProximus en vervolgens Mijn e-mail staat mijn e-mailadres en dus de toegang tot mijn mails er niet meer tussen? Hoe is dit mogelijk? Wat is de oplossing? Alvast bedankt
Hallo Ik ben een reeds klant. Zag de promotie van de S8 aan 199 euro en probeerde gisteren tot 3x toe dit toestel in combinatie met Mobilus M te bestellen. Vandaag nam ik contact met de dienst promoties, OMG al zuchtend stond ze me te woord. Dat zo iemand überhaupt tot op een klantendienst raakt, is mij een raadsel. Ze kon mij, weinig verrassend niet verder helpen. Dus probeerde ik het opnieuw, via Firefox, Chrome, Edge, zelfs via mijn mobiel om elke keer opnieuw in het laatste scherm een foutmelding te ontvangen. Computer cache geledigd, haalt allemaal niets uit. De duivel lijkt er precies mee gemoeid, om mij te weerhouden dit toestel te bemachtigen. Ik ben helaas niet in hoedanigheid om mij fysiek naar een Proximus verkooppunt te begeven. Dus moet het wel via de website. Hopelijk kan u mij wel helpen. Met vriendelijke groet Michael
Hallo, sinds gisteren heb ik de overstap gemaakt van Mobile Vikings naar Proximus. Momenteel heb ik nog steeds geen ontvangst met mijn Proximus simkaart. De klantendienst zegt steeds telefonisch dat het binnen een uurtje wel in orde is, ondertussen zijn we al van 15u gisterenmiddag ver. Mijn simkaartnummer is: 2100273983280. Deze overstap gebeurd in het kader van een smartphone + abonnement. De iPhone 7 actie. Bedankt, Kevin
Hey, Ik heb zonet mijn PlayAndGold punten ingeruild voor een Proximus korting. Ik heb deze optie gekozen omdat ik de PLC Start Kit wou kopen. Maar als ik deze nu wil kopen in de online shop, krijg ik: 'Dit product is niet in voorraad: Start Kit' Komt deze nog terug in vooraad? (binnen korte tijd) Of ga ik deze kunnen vinden in een Proximus winkel? Of kan ik mijn punten terug krijgen en een andere optie kiezen? bedankt, Wim
Een creditnota is mij beloofd en zou opgemaakt zijn. Waarom verschijnt die dan niet op myproximus en waarom gaat het volledige bedrag van mijn rekening? Factuur en creditnota zijn beide opgemaakt op 9-4 Waarom kunnen we niet gewoon mailen met proximus. Iedereen die ik aan de telefoon krijg zegt iets anders en natuurlijk zijn er nergens bewijzen. Er staat niets op papier van alles wat er gezegd wordt. Achteraf zeggen ze "dat hebben wij nooit gezegd! dat hebben wij niet beloofd" Toen ik de laatste keer belde en zei dat ze het nog eens moest herhalen zodat ik het kon opnemen haakte proximus gewoon in.
Hallo, Kun je even nakijken... Vanmorgen ben ik tot de Proximus familie toegetreden, helaas kan ik de TV app op Android of iOS nog niet gebruiken. Ik krijg voortdurend de melding: "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product proximus TV applicatie geactiveerd is op de proximus website (via myproximus)".
Op de website bij producten staan een aantal home monitoring producten te koop maar nergens staat er een centrale router om deze te managen? Hoe kan dit dan werken of hoe werkt het?
Tot onze grote spijt moeten wij vaststellen dat wij als (jarenlange) klant van Proximus gediscrimineerd worden tov nieuwe klanten mbt het aankopen van een iPhone 5+6. Met ons bestaand abonnement kunnen wij alleen een (veel te) dure iPhone 7 kopen mét toeslag op huidig abonnement. Ik kan dit precies niet lezen op de site...
Hallo Heel frustrerende ervaring om te beginnen met Proximus. Contract afgesloten op 30 Juli 2016 bij verhuizing naar nieuw appartement. (30 Juli!!!) Afspraak was vandaag om 14 september 2016 om alles te komen installeren met internet - tv - telefonie. Afspraak was gezet in de voormiddag. Omdat er nog niets was gegeven van informatie na 12 uur hebben we het geweldige klantennummer gebeld waarbij je 'binnen enkele ogenblikken geholpen' zou moeten worden. We vroegen informatie wanneer ze zouden komen omdat de afspraak in voormiddag is. (natuurlijk na een klein half uurtje) Natuurlijk kan dit gebeuren dat er vertraging is bij de technicus of... Maar natuurlijk kon de persoon aan de lijn kon geen informatie geven en bij deze dus niets doen. "Komt allemaal wel in orde" Daarna een sms gekregen met informatie: "Beste klant, uw bestelling met nr... die geinstalleerd zal worden op 14/09/2016 door onze technicus, is nog niet volledig klaar. We houden u op de hoogte" Hierna
Beste , is het mogelijk om het schema te zien van het verbruik van de vorige maand, dus van de maand april 2017. Mvg, Marc
Beste, Ruim 1 week geleden maakten we de overstap van Telenet naar Proximus. Er werd ons beloofd dat we na 3 dagen een Netflix-code via mail zouden ontvangen. Na een telefoontje bleek dat we maximum een week na de installatie een code in de brievenbus mochten verwachten. Nu is deze deadline reeds overschreden en hebben we nog steeds niets ontvangen... Verder werkt ook de kabel-tv (zonder digicorder) niet meer nadat jullie alles kwamen installeren. Ook krijgen we op 1 telefoon de hele tijd meldingen dat we met een bepaald bedrag over het abonnement zitten, na een telefoontje zouden jullie dit oplossen, maar ook dit is nog niet gebeurt... Proximus, voorlopig hebben jullie een erg negatieve indruk op ons nagelaten... Zouden jullie dit zo snel mogelijk kunnen oplossen?
Sinds ruim een maand geleden klant geworden van Proximus, 3 maand Netflix gratis !!! Mooi niet, geen code ontvangen. Nu zit Netflix in een pack en mag je er vrolijk voor gaan betalen. Je belt met de helpdesk en ze vertellen je dat de code per post verzonden is. Helaas nooit geen code ontvangen. Ze vertellen dat je een klacht in kunt dienen, laat me niet lachen, als ze dit probleem niet op een betere manier op kunnen lossen, SLECHTE SERVICE. Telenet was dan wel duurder maar de service daar kon je niet over klagen bij Telenet. Dit is nu het tweede probleem dat ik met Proximus heb, krijg er wel genoeg van, wat een zootje !
Ik bevind me sinds gisteren in Griekenland en vandaag is mijn abonnement overgeschakeld naar pay and go. Ik heb 25€ belwaarde herlaad en mij geïdentificeerd zoals gevraagd werd maar ik heb momenteel geen service. Kan iemand mij helpen om dit in orde te brengen?
Sinds enige dagen is teletekst op NPO1, NPO2 en NPO3 niet meer bereikbaar. Als je op de teletekstknop drukt, krijg je een pop-up met een keuze om de taalcode voor ondertiteling in te stellen. Na het verdwijnen van de VRT-teletekst werd de Nederlandse teletekst door veel mensen nog gebruikt als alternatief. Gaat Proximus dit blijven afblokken ? En dit zonder ook maar enige verwittiging; Of zit er een fout in de nieuwe software-update ?
Test van mijn lijn lijkt ok, mijn computer staat op ongeveer 1,5 meter van mijn BBOX; Heb al geprobeerd met BBOX 2 op andere zender te zetten maar probleem blijft hetzelfde. Probleem : Regelmatig blijft het systeem van wifi haperen en dan plots terug in werking. Zou het niet liggen aan de BBOX 2? Graag een oplossing AUB Suske748
Zodra ik kan ben ik weg hier proximus is afzetterij en leugens echt niet content hiervan!!! Van80 euro zit ik nu al op 107 euro??? Zogezegd vaste bedragenio dacht hrt niet!!!
Verleden jaar heb ik een internetlijn afsloten en alle mailboxen laten overplaatsen in een nieuwe telefoonlijn met een Proximus pack. In de Proximus shop leek dat geen probleem om alle gegevens over te zetten naar het nieuwe. Toch heb ik twijfels of dit wel goedkomt. Nu lees ik dat een account maar 18 maanden geldig blijft na afsluiten telefoon lijn. Op vandaag gebruik ik nog fa395754@skynet.be. Dit account wil ik verder blijven gebruiken. Mijn nieuw account is fd824735@proximus. Is er een mogelijkheid om mijn oud account (fa395754@skynet.be) te blijven behouden. Alvast dank voor een positieve reactie !
Sinds enkele dagen werkt de BBC1 ondertiteling niet meer. Wel op BBC 2.Kan u dat eens nakijken aub.
ben al twee drie dagen bezig met wifi die steeds uitvalt na vele telf contact nog altijd niet opgelost denk eraan om terug te gaan waar ik vroeger was bij de andere provider nooit geen probleem gehad heb me laten ompraten maar al veel spijt van gekregen !
Voor de communie van onze dochter waren we op zoek naar een smartphone met abonnement. Aangezien we nog over een aantal waardebonnen van proximus beschikken en met de ganse familie een abonnement bij proximus hebben, willen we dit via de proximusshop doen. Bij de betaling was er echter nergens een mogelijkheid om de codes te verzilveren. Hoe moeten wij deze bonnen gebruiken in de webshop?
Beste, ik heb onlangs te horen gekregen dat ik punten kan sparen om later in te ruilen, mijn kleindochter heeft dit dan ook geactiveerd. Ik ben al jaren klant maar niemand had mij er iets over verteld en ze had gebeld of we dit met een jaar terug konden rechtzetten of dat we een aantal punten kregen van de laatste facturen, dit kon absoluut niet. Heel jammer maar Ok, ik zou wel welkomstpunten ontvangen omdat ik me ingeschreven heb. Tot op heden nog niks ontvangen. Wel jammer als je al zo lang klant bent en niemand me dat zegt daar ik ook geen pc heb is dit ook niet simpel. Kan u mijn welkomstpunten nakijken en in orde brengen aub? Alvast bedankt!!
Ik slaag er niet in om mijn abonnement online aan te passen... Ik heb momenteel smart + 20 Abonnement. Ik wil overgaan naar een mobilus M van 25 euro gezien ik niet toekom met mijn mobiel gegevens. Graag asap wijzigen.
Vorig jaar een smartphone gekocht via premium. Deze is nu stuk en zonder de factuur kan die niet ter herstelling worden opgestuurd ( twee jaar garantie ) . Kan een factuur van premium club op een of andere manier terug opgesnord worden of kan er iemand mij helpen of is de gsm voor de vuilbak ? Alvast bedankt.
Ik heb een bbox3 met hd-decoder, nieuwe telefoonlijn sinds begin maart 2017. Gisteren naar een opnamen gekeken: bij het afspelen stond het beeld+geluid om de 15 à 20sec telkens 1 second stil. Dit is onmogelijk om zo naar een opgenomen programma te kijken! Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurd. Verder kan ik Mijn Verbruik in My Proximus al geruime tijd niet meer raadplegen. Kunnen beide problemen opgelost worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.