Hallo
Heel frustrerende ervaring om te beginnen met Proximus.
Contract afgesloten op 30 Juli 2016 bij verhuizing naar nieuw appartement. (30 Juli!!!)
Afspraak was vandaag om 14 september 2016 om alles te komen installeren met internet - tv - telefonie.
Afspraak was gezet in de voormiddag.
Omdat er nog niets was gegeven van informatie na 12 uur hebben we het geweldige klantennummer gebeld waarbij je 'binnen enkele ogenblikken geholpen' zou moeten worden.
We vroegen informatie wanneer ze zouden komen omdat de afspraak in voormiddag is. (natuurlijk na een klein half uurtje)
Natuurlijk kan dit gebeuren dat er vertraging is bij de technicus of... Maar natuurlijk kon de persoon aan de lijn kon geen informatie geven en bij deze dus niets doen.
"Komt allemaal wel in orde"
Daarna een sms gekregen met informatie:
"Beste klant, uw bestelling met nr... die geinstalleerd zal worden op 14/09/2016 door onze technicus, is nog niet volledig klaar.
We houden u op de hoogte"
Hierna was het 14 uur, in Proximus Halle shop langs gegaan.
Sms getoond aan de "vriendelijke mevrouw", maar helaas, ze kon niets hierover zeggen en zei ons dat ze zeker nog gingen passeren.
Had blijkbaar SMS nog nooit gezien (maar ze werkt wel voor Proximus...)
Geen probleem dan, ook al was dit met alle onvriendelijkheid. Extra moeite kon precies niet. Alles ging in orde komen.
Daarna lekker thuisgebleven met 30 graden (ondertussen ook vandaag conge gepakt).
Na 17.30 naar het fameuze nummer 0800 opnieuw gebeld.
Een halfuur later pakt er toch iemand op.
Na dit allemaal uit te leggen, kon ze opeens wel iemand bellen om verdere informatie te krijgen (ongelofelijke leugens dan wat ze allemaal zeggen ervoor...)
Maar blijkbaar is er geen informatie doorgegeven, staan we wel in hun systeem, maar staat er geen informatie over installering. (Terwijl we de documenten hebben als bewijs)
Mevrouw kon ons ook niets zeggen en zei ons lekker leuk om morgenvroeg terug te bellen naar hetzelfde nummer waar je altijd lekker lang kan blijven wachten.
Hoe durven ze dit zeggen aan klanten. Hoe kan het dat hier geen deftige service kan gegeven worden.
Dat ze ons zelfs nog niet kunnen terugbellen terwijl ons contract afgesloten is met papieren een maand en half op voorhand!!!!
Dat WIJ??? nog moeten bellen de volgende dag???!!! terwijl we de hele dag thuisblijven en hiervoor verlof moeten nemen.
Wanneer zal dit dan gebeuren? Binnen 1 week ofzo??
Hoe kan dat de dag van vandaag er geen deftige communicatie is en dat dit zo slecht allemaal gebeurt. Service minded my ...
Nochtans op de website, duidelijke zinnetjes van " we staan voor u klaar" " tot uw dienst 7/7"
"We komen bij u langs tot 20 uur" --> Het is pas 18.20 en niets kan gedaan worden???
Dit is ongezien maar verrast zijn we zeker niet. Als we moeten betalen, dan geen probleem om in contact te komen. Maar om een deftige service te krijgen natuurlijk niet.. Wat dacht u..
Het is zielig om dit op een forum te zetten, maar waar kun je anders terecht? Ojaa op het nummer 0800...
Mijn excuses voor de ongepaste woordkeuze maar ik denk wel dat dit ergens te begrijpen is.
Vroeger ook al veel problemen gehad met hen, maar met de technologie die erop vooruitgaat, blijkbaar nog altijd geen verbetering.
Dit vraagt om een duidelijke verklaring. Foei foei foei proximus.
Groeten
Mathijs
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

