Skip to main content

Netflix

  • May 2, 2017
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Sinds ruim een maand geleden klant geworden van Proximus, 3 maand Netflix gratis !!! Mooi niet, geen code ontvangen. Nu zit Netflix in een pack en mag je er vrolijk voor gaan betalen. Je belt met de helpdesk en ze vertellen je dat de code per post verzonden is. Helaas nooit geen code ontvangen. Ze vertellen dat je een klacht in kunt dienen, laat me niet lachen, als ze dit probleem niet op een betere manier op kunnen lossen, SLECHTE SERVICE. Telenet was dan wel duurder maar de service daar kon je niet over klagen bij Telenet. Dit is nu het tweede probleem dat ik met Proximus heb, krijg er wel genoeg van, wat een zootje !
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 3, 2017
Beste Petra-iris,

Bezorg je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht en een oplossing?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes,

HeidiE