Ik heb een bbox3 met hd-decoder, nieuwe telefoonlijn sinds begin maart 2017.
Gisteren naar een opnamen gekeken: bij het afspelen stond het beeld+geluid om de 15 à 20sec telkens 1 second stil. Dit is onmogelijk om zo naar een opgenomen programma te kijken! Dit is niet de eerste maal dat dit gebeurd.
Verder kan ik Mijn Verbruik in My Proximus al geruime tijd niet meer raadplegen. Kunnen beide problemen opgelost worden?
Antwoord
Storing bij kijken naar een opgenomen programma
Beste antwoord door RobrechtB
Dag Gert,
Wij hebben vandaag en gisteren verschillende meldingen gekregen van mensen die allemaal op de zelfde opname servers zitten als jij.
Er is mogelijk een algemeen probleem ik heb het ondertussen al doorgestuurd voor nader onderzoek.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Wij hebben vandaag en gisteren verschillende meldingen gekregen van mensen die allemaal op de zelfde opname servers zitten als jij.
Er is mogelijk een algemeen probleem ik heb het ondertussen al doorgestuurd voor nader onderzoek.
Mvg, Robrecht
Het Proximus Team
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

