Skip to main content
Antwoord

Gebruik waardebonnen verkregen via premiumpunten

  • April 29, 2017
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

Voor de communie van onze dochter waren we op zoek naar een smartphone met abonnement. Aangezien we nog over een aantal waardebonnen van proximus beschikken en met de ganse familie een abonnement bij proximus hebben, willen we dit via de proximusshop doen. Bij de betaling was er echter nergens een mogelijkheid om de codes te verzilveren. Hoe moeten wij deze bonnen gebruiken in de webshop?

Beste antwoord door Marleen

Volgens de website kan de code voor waardebonnen in de webshop gebruikt worden voor een onmiddellijke korting bij de online aankoop van een GSM, smartphone of tablet ZONDER ABONNEMENT.
Je kan de code/waardebon ook gebruiken in een Proximus center waar je hem ook kan gebruiken voor de aankoop van accessoires.
Zie :
www.proximus.be/nl/id_cr_gift_voucher/particulieren/producten/toestellen/winkel/waardebon.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • Antwoord
  • April 29, 2017
Volgens de website kan de code voor waardebonnen in de webshop gebruikt worden voor een onmiddellijke korting bij de online aankoop van een GSM, smartphone of tablet ZONDER ABONNEMENT.
Je kan de code/waardebon ook gebruiken in een Proximus center waar je hem ook kan gebruiken voor de aankoop van accessoires.
Zie :
www.proximus.be/nl/id_cr_gift_voucher/particulieren/producten/toestellen/winkel/waardebon.html

  • Apprentice
  • April 29, 2017
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Ik vindt het ook nergens en wil een smartphone ZONDER ABONNEMENT kopen maar toch staat het nergens.

mvg,

Hulpje

Martin
  • April 30, 2017
wel niet direct een oplossing maar wat info en voorbeeld kan je vinden Hier

Proximus medewerkers zullen je maandag wel kunnen verder helpen met je probleem.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 2, 2017
Dag Ludo, waardebonnen kunnen niet gebruikt worden bij een gecombineerde aanbieding enkel bij de aankoop van het volledig toestel. Groetjes, Nicky

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 2, 2017
Dag Hulpje, je krijgt nergens de mogelijkheid om de waardebon in te geven? Zou namelijk normaal helemaal op het einde moeten gebeuren. Groetjes, Nicky