Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Poort 80 gaat niet open. Beveiling staat op laag en poort is toegevoegd in de poortmapping. In de poortmapping kan het nog fout zijn.
De commerciële zenders van Nederland in heel europa te ontvangen via Canal Digitaal.nl RTL4-5-6-7-8 Veronica, SBS6, SBS9, Film1, Net5... Nu met een officieel abonnement ook te ontvangen in Belgie. Te ontvangen met een kleine schotelantenne of je kan ook kijken via de app Canal Digitaal.nl met je Abonneenummer. Bovendien ontvang je nog eens 400+ gratis zenders via de satelliet. www.canaldigitaal.nl Deze zenders zijn niet te ontvangen via Telenet of Proximus. Nederlandse Tv In België: www.canaldigitaal.nl Belgische Tv in Nederland: www.tv-vlaanderen.be
Ik probeer de XBOX One te connecteren via de LAN maar krijg als error dat HDCP server niet actief is. Dit is wel het geval en ook IPv6 is niet beschikbaar op de BBOX 3
Proximus Pickx werkt op mijn pc, maar niet op mijn GSM. Ik kan inloggen op de app maar krijg steeds het bericht “stream niet beschikbaar - probeer opnieuw”. Heb contact gehad met een Proximus medewerker maar ten lange leste schreef hij ‘Dan weet ik ook niet wat er mis gaat’ en stuurde een link mee “https://nl.forum.proximus.be/mobiel-vaste-lijn-installatie-configuratie-13/proximus-tv-op-tablet-33891?postid=545890”. Alles nagecheckt maar nog steeds hetzelfde bericht. Als de medewerker het niet meer weet, naar wie moet ik me dan wenden ????
Ik heb dit weekend een smartphone met abonnement besteld via de webshop, maar de link om mijn bestelling te volgen werkt niet.Hebben jullie een trackingnummer of kunnen jullie me zeggen waar men pakket nu is?bestelnummer R4WEBSHOP005897148
Ik kan nog steeds niet bellen of sms zaterdag is er een ticket naar de it dienst gestuurd door proximus winkel assen ik kan nog steeds niet bellen terwijl ik moet uitzoeken waar men gsm die ik online gekocht heb is .Is die geleverd of niet want ik heb niets ontvangen
Zondag 20/10 8u30 tv storingAlles gedaan wat ik kon doen maar niets hielp.8u45 ook internet weg. Dan naar proximus gebeld maar konden me niet helpen omdat hun systeem niet werkte. Om 10 uur belde ze terug. Alles uitgelegd en na controle zei die mevrouw dat de modem defect was en ze maandag iemand zouden langs sturen. Ik gisteren alle afspraken afgezegd, maar geen kat gezien. Vandaag krijg ik een andere modem toegestuurd. Maar omdat zondag om 12 uur weer alles normaal was heb ik gebeld en die vriendelijke mevrouw zei dat ik de nieuwe maar moest terug sturen. Kan proximus niet beter communiceren, want stel dat de modem echt defect was had ik 2 dagen zonder tv en internet gezeten. En waarom kwam er geen technieker langs? Moeten we nu al zelf alles vervangen?Ik hoop dat het niet het probleem van enkele jaren geleden wordt, toen heeft het een half jaar geduurd eer proximus het opgelost kreeg.
Orange heeft het nummer op prepaid gezet, identificatie is gedaan en nu wacht ik al 4 dagen op mijn activatie bij jullie. Gisteren in winkel in Antwerpen geweest en zou vandaag in orde zijn maar tot nu toe niks.R00000026005845752
Ik heb een bestaand abonnement (bizz mobile unlimited) en wens nu graag mijn oude gsm te vervangen door een nieuw exemplaar.Kan ik genieten van de promoties -nieuwe gsm met abo- als ik reeds een abonnement heb? En hoe gaat dit dan in zijn werk om online te bestellen?alvast dank voor de reply.
ik heb een mobiel online besteld via proximus en die zou geleverd worden door bpost. ik wacht al een week op mijn mobiel bpost die het moet leveren die zegt dat het in het sorteerruimteligt in Charleroi. wat ik niet snap is waarom proximus met zo een waardeloos bedrijf werk als bpost. Het leveren van een mobiel telefoon moet zo moeilijk gaan ik moest een éénmalige betaling doe van bijna 600 euro en nog steeds kan ik mijn telefoon niet krijgen. ik vind dit gewoon niet kunnen. dit is mijn eerste en laatste keer dat ik iets bij jullie besteld. wat jullie komen je afspraken niet na.
Beste,ik heb al een aantal mails verstuurd ivm enkele maanden huur die aangerekend zijn voor aangekochte decoders. Kan u THREAD_ID:192953858165 eens bekijken en in orde brengen, aub? Dit is sinds april van dit jaar lopende en nog steeds niet in orde geraakt, en dit na 35j dienst bij Proximus.Mvg,Fons
Mijn koppeling met mijn nummer is nog altijd niet gebeurt wacht al van zaterdag.telnr 0493461*** Tamara Meert10/05/19**
De Pickx app en ook Pickx op de pc werken niet bij mij. Op de app komt er op dat mijn account niet gekoppeld is. Op de pc zie ik wel alle programma’s staan, maar niet mijn opnames. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb geen toegang meer tot USB drive via bbox-3 (netwerkopslag). De naam is niet meer leesbaar van de map, als ik inlog op de GUI dan lees ik bij map: \\mymodem\®¬®¬àè¿®�u¬�o� Hoe komt het dat daar nu allemaal rare tekens staan? DLNA en Samba staan aan als functie.
Hoe kan ik mijn prullenbak leegmaken zonder iedere mail apart te moeten kiezen?
Hallo,een maand geleden kreeg ik een nieuwe decoder V5 toegestuurd. Aansluiting,update software verliep allemaal probleemloos. Sinds een week heb ik dagelijks één of tweemaal gedurende 1 minuut storingen. Beeld wordt plots zwart (2 seconden) en dan terug beeld (5 seconden) dan terug zwart (5 seconden) dan weer beeld… zo gedurende ongeveer 1 minuut. Dan weer alles normaal. De gebruikelijke procedures van decoder heropstarten enzovoorts heb ik allemaal toegepast. Het euvel is niet levensbedreigend maar misschien kan iemand mij raad geven of kan proximus het eens na checken, waarvoor dank.
Hallo, Ik heb een agenda op mijn proximus mail. Ik kan deze via het caldav-protocol synchroniseren met mijn agenda applicatie op mijn PC. Nu zou ik die ook willen synchroniseren met mijn agenda op mijn android telefoon. Echter, als ik probeer verbinding te maken via een caldav-sync app krijg ik steeds de melding "kon geen calDAV of CardDAV service vinden. Ik heb al verschillende caldav-sync apps geprobeerd, zonder succes. (CalDav Sync Adapter, DAVx, iCal import/export, Open Sync, ...) Bij wie werkt het wel, en welke sync app gebruik je daarvoor? Mijn Sony-telefoon zit op Android 8.0.0. Iemand een suggestie? Groeten, Jeroen
De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Krijg continu een draaiend wiel.MvgNadi
Op mijn smart tv kan ik wel surfen naar de website applicatie.Maar als ik iets wil doen komt steeds het blauwe gedeelte onderaan bijna volledig in beeld en kan ik geen zenders selecteren.Hoe krijg ik dat weg?
Beste.Mijn zoon heeft een nieuwbouw gekocht te zolder en nu is fluvius gas,elektriciteit en telenet komen binnen brengen door de energiebocht. Normaal is er 2 keer een wachtbuis van 50mm voorzien voor telenet en proximus, maar door omstandigheden is er bij hem maar 1 vrij en waar nu al telenet is doorheen gestoken. Kan mijn zoon de smarttube van jullie door dezelfde wachtbuis steken als telenet ? Het huis is nog in afwerkingsfase maar we zouden dit toch nu al graag klaar hebben liggen zodat hij enkel jullie moeten laten komen om de kabel te lassen aan de rooilijn wanneer dit nodig is. Vriendelijk Groeten.
Hello, sorry it is in English, please feel free to answer in Dutch or French.I have a problem with my Internet, currently spending my weekend without it, because line is not coming in showtime since Friday. I had a technitian coming to solve the problem two times already: once in the summer, and once about 1 week ago. Now it is back again. I have an appointment again on Monday, but somehow I doubt that the problem will be permanently fixed (they said it is fixed last week, but here we are again). I am paying for a service that I am not getting, so how can I get some refund and how can I be sure that I actually get finally stable internet connection? Thanks!<hotspot rules - luckily proximus 4G is pretty good>
Hallo, Heb nu Tuttimus maar zou willen veranderen naar Epic Combo, lijkt mij interessanter vermits vaste lijn niet gebruikt wordt.Hoe kan ik dit zelf doen? Of gaat dat niet. Mvg, Wouter
Beste waarom is mijn trouw beloond verdwenen op mijn laatste factuur!!!!!!
Al 4 uur geen tv en internet .Bij het 0800-nummer kom ik niet verder dan: "u kunt momenteel hinder ondervinden van een incident dat heeft plaatsgevonden op ons netwerk, Proximus stelt alles in het werk om dit zo snel mogelijk op te lossen". Chat werkt niet.Ik zou graag meer informatie willen over dit incident.ze spreken ook dat ze per sms iets zouden laten weten .
Blijkbaar werd mijn vorige ‘topic’ afgesloten …Vraag was dus of ik een HDD uit een Decoder V4 kan formatteren om te gebruiken in een desktop.De aangehaalde suggestie om b.v. Mini Tool Partition Wizard te gebruiken, hielp niet.In Computerbeheer->Opslag->schijfbeheer is de schijf wel zichtbaar, maar bij de opstart MiniTool, noch van CrystalDiskInfo verschijnt de schijf.Nog iemand een suggestie ?...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.