Skip to main content
Vraag

pickx app werkt niet

  • October 20, 2019
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Krijg continu een draaiend wiel.

Mvg

Nadi 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • October 20, 2019

TUI: Morgen kunnen de Proximus medewerkers je hiermee verder helpen, wanneer ze hier terug op het forum Langskomen.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 21, 2019

Nadi

 

Ik zie je account wel gelinkt aan je MyProximus account. Kan je dit nog even proberen aub?


  • Auteur
  • New user
  • October 21, 2019

Beste

Probleem werd gisteren verholpen via telefoon.

Bedankt! 

Mvg

Nadi 


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 21, 2019

Heel blij dit te horen Nadi

 

Veel kijkplezier!