Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
sinds een gehele tijd probeer ik punten in te ruilen op premium. telkens opnieuw krijg ik de melding: u heeft geen toegang... hoewel ik wel ingeschreven ben en mijn saldo kan contacteren. ook mijn ouders hebben dit probleem... zou ook mijn pakket dat ik sinds vorige week heb willen linken met mijn huidige punten. ben nu volledig overgestapt naar proximus. voorheen enkel mobiel bij P. nu ook vaste lijn tv en internet. wie kan helpen
Hey iedereen, Ik probeer in te loggen op de persoonlijke website die bij mijn bizzaccount zit. Ik volg deze instructies maar kan niet inloggen https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_web_create/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/internet/domeinnaam-en-website/uw-website-instellen/webruimte-raadplegen.html Kan iemand van proximus mijn website login eens nakijken, het is de eerste keer dat ik probeer in te loggen. Ik ben zeker dat mijn login en paswoord juist zijn. Alvast Bedankt Stijn
Goeieavond, Gisteren heb ik zowel mijn decoders als mijn bbox moeten uit het stopcontact trekken door het onweer. Ik heb daarna eerst de bbox (Bbox 3, nieuw sinds november door proximus geïnstalleerd) opgestart en gewacht tot alle lampjes brandden, en vervolgens mijn 3 decoders (alle 3 van het type V4) heropgestart. De decoders hebben alle 3 de meest recente software versie voor V4 (leon batch2_15.21.0.60). De decoder beneden is met een vaste lijn met de bbox verbonden. De 2 decoders boven via PLC adapters. Ik kan nauwelijks verbinding maken tussen mijn bbox en de decoders. Soms voor enkele minuten, maar dan verbreekt de verbinding. Opnames afspelen is niet mogelijk. Zowel bij opnames op de vaste schijf, als bij nPVR opnames. Heeft er iemand een idee wat ik kan doen? Aangezien het probleem zich zowel stelt via de vaste lijn als draadloos, vermoed ik dat het probleem toch eerder bij de bbox dan bij mijn V4 decoders ligt, niet?? Maar die bbox is nog maar sinds november geïnstalleerd d
Beste, Is er geen makkelijkere manier om in contact te komen met Proximus nadat ik als klant een klacht ervaar?? Momenteel kom ik enkel op FAQ pagina's uit of contactname via telefoon. Vroeger was er mogelijkheid om elektronisch (mail) een probleem/klacht te versturen. Nu is het zoeken geblazen en wordt men van her naar der gestuurd. Graag hier verduidelijking. Ook heb ik recent de TV app gedownload op Smartphone, maar deze geeft aan dat deze applicatie geactiveerd moet worden in het MYProximus menu, helaas lukt dit niet wegens omstandigheden die mij niet duidelijk zijn. Enige oplossing hiervoor.
Normaal gezien haal ik thuis maximaal 45 Mbps download. Maar soms zakt mijn maximale snelheid voor een lange periode naar 15 Mbps. Hoe komt dit en hoe kan ik dit verbeteren of aanpassen?
Is te zien op kanaal 653 in nl en 753 fr vanaf vandaag
Hello betreft vraagje over instelling mailbox Android-besturing: Sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen: foutmelding is "kan geen verbinding met server maken." Gaf de volgende gegevens in :SMTP-server :relay.skynet.be en poort 587 en beveiligingstype Geen Incoming=POP3 server genoeg gegevens ? Waarom dit plots na al die jaren is veranderd?waarschijnlijk doordat ik OUTLOOK trachtte in te stellen misschien. Wie kan mij helpen please?
Dag, Mijn pc draait op Windows 7. Sinds enige tijd kan ik met Tv-overal geen tv. meer kijken. De pop-up in het tv schermpje zegt mij het volgende Browser tijdelijk incompatibel Beste klant, deze browser is tijdelijk incompatibel om tv te kijken. Hij zal binnenkort weer beschikbaar zijn. Ondertussen stellen we u twee alternatieven voor: De proximus app. downloaden Internet Explorer gebruiken. De proximus app. kan ik niet downloaden daar mijn pc. op Windows 7 draait. Op internet explorer lukt het ook niet. Ook niet op mijn Mozilla Firefox browser. Ik heb al verschillende keren Microsoft Silverlight opnieuw geïnstalleerd. Ook dit helpt niet. Hoe los ik dit op? Dank u wel, Luc Van Haute
Dit is nu al de zoveelste keer dat ik het probleem heb. Vandaag viel die bazaar weeral uit, ben je een film aan't bekijken en lap, tis gedaan, net alsof de modem vanzelf opstart. Dus geen tv en geen internet. En als de modem opgestart is wel internet, maar geen tv. Dus decoder ook maar resetten. Op tv na 20 minuten: Proximus welkom en op decoder staat start software, verder niks noppes decoder blijft gewoon hangen. Ik heb nu opnieuw de decoder gereset, dus maar afwachten Het is net alsof er zich bij Proximus iemand verveelt en af en toe eens de mensen lastig valt. Ben het kotsbeu, morgen naar Telenet kijken.
Op de vaste telefoon kunnen we niet bellen of gebeld worden. Dit is zeer vervelend. Wat kunnen we hieraan doen? Ik heb op het forum opgezocht maar geen gelijkaardige problemen gevonden. De telefoon zelf geeft de melding "Buiten bereik".
Ik vindt het nog altijd enorm spijtig dat Proximus heeft besloten van de conversie van Proximus Club punten naar het Miles & More programma af te schaffen voor individuele klanten, enkel ondernemingen kunnen dit nog via hun Bizz punten. Zijn er plannen om dit terug open te zetten voor individuele klanten?
Gisterennamiddag voor de 4de keer naar proximuscenter geweest. Ze hebben mijn sim kaart geactiveerd. Dan werkte alles. Zopas alles terug uitgevallen... Geen service! Gebeld met de klantendienst. Ze hebben mijn simkaart geplaatst op een dummy account en ze moet deze nog aan mijn naam linken! Binnen de 24u is alles opgelost mevrouw... Ze kunnen dit niet onmiddellijk linken. Dit spelletje is nu al sedert vorige week aan de gang en ik ben het echt kotsbeu! Kun je via de site van Testaankoop je verhaal doen? Ik kijk hiervoor verder!
kan je een harde schijf aan je router koppelen , en zo ja hoe moet dit? Reginald
Voor de zoveelste keer probeer ik de klantendienst van proximus te bereiken maar ze nemen nooit op!!! Heeft iemand enig idee hoe dit wel kan? Kan ik hen een mail sturen? Of sluit ik best mijn abonnement af en neem ik een andere provider?
Hallo, op 10 feb 2017 ontving ik een mail waarin volgende stond: ik heb tot op heden echter nog geen brief gekregen met een promo code.. wat nu? mvg matthias
Wij zijn ver huisd naar het buitenland en zijn verge ten een adres wij zig in door te geven. Nu is de simkaart geblokkeerd en ligt er een factuur. ON MOGE LIJK om proximus te bereiken. Geen formulier, geen email, geen telefoon (met medewerker) van uit buitenland. Onze login via de site werk niet HELP !!
Wie kan me helpen? Kan ik een gsm-module bij proximus verkrijgen voor in de lift? Er is reeds een verbinding met Proximus in het gebouw, maar nog niet tot in lift. Daar ik te weten ben gekomen dat een gsm-module veel goedkoper is dan een gewone telefoon lijn in de lift, wil ik hier even mijn licht opsteken voor ik naar de concurrentie stap.
2 weken geleden eens gebruikt van gemaakt in Turkije . 1 dag bewust ingeschakeld dus 5€ voor 1 smsje en gesprek van 1 minuut dus vermeden dagelijks te activeren. De 4e dag kreeg ik opnieuw melding dat deze ingeschakeld was tot 0:00u , terwijl ik dit bewust vermeed gezien de kosten ! Rede ??? alles gechecked of ik iets verstuurd had , oproep ontvangen had , niets gevonden ! Kassa Kassa . Mijn raad : blijf er af !
Ben nieuwe klant bij Proximus. Ik mag 3 maanden gratis Netflix gebruiken maar ben de code kwijt. Wat nu?
Wij hebben 2 digiboxen in onze woning. De recorder in onze salon wil niet aan de praat. Op ons tv scherm hebben we een witte balk, die eerst leeg maar nu volledig opgeladen is maar het scherm blijft vast staan. Opnieuw opstarten hebben we geprobeerd, maar tis telkens de witte balk die opnieuw verschijnt! Kan iemand ons helpen?
ik heb vorige week donderdag een toestel online geleverd gekregen. moest enkele dagen wachten vooraleer het nummer overgedragen werd van telenet naar proximus. vanmorgen werd het bereik stopgezet bij telenet. maar bij proximus nog geen bereik. al 3x gebeld naar de 0800 lijn van proximus, mevrouw je moet naar proximus center gaan. reeds 2 centers bezocht. ze hebben een case aangemaakt 29273184 en blijkbaar is er vertraging op de overdracht. ik zit al van vanmorgen 10u zonder bereik op mijn gsm! dus niks bereikbaar. weet er iemand wat ik nog meer moet doen? in proximus center zeiden ze dat ik moest wachten maar das ondertussen alweer meer dan een uur geleden...
Na al div klachten een melding terug dat de klacht is opgelost volgens de helpdesk medewerker Maar hier werkte het nog steeds niet en heb gevraagd om weer een klacht aan te maken of tenminste een verificatie per phone en medegedeeld dat de faktuur eerder niet wordt betaalt Toen maar besloten om over te stappen Op 20-12-2016 opgezegd online en moest ingaan op 21-1-2017 Was akkoord bevonden Nu mei 2017 een herrinerings kost over de faktuur ?? Klacht dus weer niet aangenomen en een brief dat er problemen waren met de fakturatie en een faktuur over de maanden januari februari maart en stukje April Ben toch geen klant meer bij Proxymus en geen gebruik gemaakt van de diensten Nu telefonisch contact gehad vandaag Wordt er gewoon gezegd dat moet u nog betalen ?? en de Verbinding werd weer verbroken door de Proxymus Medewerker 😞 😞 😞
Hallo, Ik heb dinsdag mijn simkaart ontvangen.. nu is deze nog steeds niet geactiveerd + komt op mijn scherm geen service, Als ik dan bij info ga kijken zie ik 'simkaart niet geprovicioneerd' Eerlijk gezegd ben ik het wachten beu.. Heb al ontelbare keren opnieuw opgestart etc.. en niks werkt.
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik kan inloggen op my Proximus account maar als ik inlog en ik ga kijken ik zie niks van producten. Ik heb enkel internet maar dat zie ik niet verschijnen. Kan iemand daar misschien naar kijken? Want ik wil eigenlijk een factuur betalen maar ja als ik niks kan zien dan is dat wel moeilijk. Dank u wel
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.