Hello
betreft vraagje over instelling mailbox Android-besturing: Sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen: foutmelding is "kan geen verbinding met server maken."
Gaf de volgende gegevens in :SMTP-server :relay.skynet.be en poort 587 en beveiligingstype Geen
Incoming=POP3 server
genoeg gegevens ?
Waarom dit plots na al die jaren is veranderd?waarschijnlijk doordat ik OUTLOOK trachtte in te stellen misschien.
Wie kan mij helpen please?
Antwoord
Uitgaande mails niet meer mogelijk!
Beste antwoord door Martin
Hey Theo,
als info kan ik je deze link meegeven waar je de mail instellingen kunt terugvinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
als info kan ik je deze link meegeven waar je de mail instellingen kunt terugvinden:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
