Skip to main content
Antwoord

Netflix code kwijt

  • May 12, 2017
  • 2 reacties
  • 406 Bekeken

Ben nieuwe klant bij Proximus. Ik mag 3 maanden gratis Netflix gebruiken maar ben de code kwijt. Wat nu?

Beste antwoord door Joel M

Hallo Maura,

Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/4/17.

Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.

U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.

Groetjes,

Joël
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 12, 2017
stuur best een privébericht     aan Het Proximus Team, zodat dit nader kan opgevolgd worden,
via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 12, 2017
Hallo Maura,

Netflix heeft hun actie stop gezet op 15/4/17.

Gevolg is dat de code na die datum niet meer werkt.

U kan wel via de site van Netflix 1 maand gratis en vrijblijvend proberen.

Groetjes,

Joël