Skip to main content

Dringend

  • May 12, 2017
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Gisterennamiddag voor de 4de keer naar proximuscenter geweest. Ze hebben mijn sim kaart geactiveerd. Dan werkte alles. Zopas alles terug uitgevallen... Geen service!
Gebeld met de klantendienst. Ze hebben mijn simkaart geplaatst op een dummy account en ze moet deze nog aan mijn naam linken! Binnen de 24u is alles opgelost mevrouw... Ze kunnen dit niet onmiddellijk linken. Dit spelletje is nu al sedert vorige week aan de gang en ik ben het echt kotsbeu! Kun je via de site van Testaankoop je verhaal doen?
Ik kijk hiervoor verder!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 13, 2017
Dag Valerie, nummer staat op dit moment actief, kan je tot op heden geen gebruik maken van de diensten, kan je mij het verkregen simkaartnummer even bezorgen? Groetjes, Nicky