Hallo,
op 10 feb 2017 ontving ik een mail waarin volgende stond:
ik heb tot op heden echter nog geen brief gekregen met een promo code.. wat nu?
mvg
matthias
Antwoord
Netflix promo
Beste antwoord door Martin
Als de proximus medewerkers hier nog niet gereageerd hebben is het best dat je een PrivéBericht* zelf stuurt
*Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
*Privébericht sturen naar Proximus team kan je door
te klikken op deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

