Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben reeds lang een trouwe klant van Proximus en had een goede 70Mbit verbinding met een BBox2 modem. Jammer genoeg heb ik nu een probleem dat maar niet opgelost geraakt. Laat het mij eventjes schetsen: - eind februari 2017 was er een technisch probleem met mijn telefoonlijn. Hierdoor had ik geen vaste telefoon meer maar wel internet. - Proximus technieker komt langs met de melding "infrastructuur probleem", dit is niet in uw huis. We gaan een interventie starten - Enkele dagen later, geen internet meer. Contact met helpdesk gehad en oorzaak waren de werken. Binnen de twee dagen zou dit opgelost zijn. - Twee dagen later, inderdaad terug telefoon en internet maar aan 30Mbit... Gebeld met klanten dienst, en dit zou 24 later opgelost moeten zijn. Neen hoor, geen verbetering en men kon dit niet oplossen. Is zo en kan niet niet aangepast worden. "Uw lijn kan niet beter" was de boodschap, ondanks ik vroeger 70 Mbit had. - hiervoor een klacht geopend en na lang aandringen een compen
Mijn eerste post hier. Ben net overgestapt van TN na 15 jaar en voor de eerste keer heb ik dus de overstap gemaakt naar PX. De installatie verliep vlekkeloze (door een enthousiaste dame) maar de snelheid was erbarmelijk: 15-20MB/s Downloadsnelheid... Ik kom dus van 120MB/s (speedtest) wat een enorm verschil is. De dame in kwestie zei me dat dit normaal was en dat de snelheid de volgende uren/dag "enorm naar boven gaat schieten". We zijn nu 3 dagen verder en TV kijken is vrijwel onmogelijk (om de 20 min 'storing') en bestanden opladen/downloaden (via wetransfer bvb) duurt zeer lang... PS: Ik probeerde de hulplijn.. maar wat is me dat een omslachtige procedure! Waarom geen aparte nummers voor TV/Internet/... ? Bij TN hebben Businessklanten een rechtstreekse nummer en heb ik direct iemand an de lijn. Een klant die zich afvraagt of hij de goede beslissing heeft genomen... Mvg, Carl
Toen we van 1 decoder naar 2 decoders overschakelden, vielen onze HD zenders weg omdat volgens de foutmelding "uw bandbreedte volstaat niet om programma's in hd-kwaliteit te bekijken". Maar zelfs als de 2de decoder is uitgeschakeld, kunnen we op de 1ste toch geen hd-zenders meer bekijken. Is er geen mogelijkheid om toch ten minste op 1 van de 2 decoders naar hd zenders te kijken?
Ik geraak niet op mijn Cloud app. Als ik wil inloggen krijg ik errormelding.
dringend roaming werkt niet in buitenland 0800 nummer werkt niet vanuit buitenland kan dit nagekeken worden 0479900268
Sinds enkele dagen kan ik geen verbinding maken met de proximus_auto_fon verbinding. Er is naar mijn weten niets veranderd. Via de proximus app heb ik mijn toestel al opnieuw ingesteld e.d maar nog steeds geen succes. Kan iemand mij helpen of uitleggen wat ik nog kan doen? Mvg
85 euro voor herstelling om effen een nieuw bakje te installeren (2 min werk ) en dan te horen dat je dat eigenlijk zou kunne afhalen in een center en dat ze dat eigenlijk ook zouden moeten zeggen dat het zoveel is voor een herstelling bij het telefonisch contact met de herstellingsdienst, en als je dan een mail stuurt krijg je geen antwoord meer hoop toch op een betere service voor het geld wat ik betaal in de toekomst
Hallo, wij hebben half april een aanvraag gedaan om te verhuizen, de dag nadien werden we al gecontacteerd door een lieve collega dat alles goed werd ontvangen. We kregen hiervan ook een bevestigingsmail dat een technieker de installatie zou komen in orde brengen op 15/05. Helaas zagen we die dag niemand. Hebben contact opgenomen na 17u, gezien de technieker tijd had tussen 12-17u. Iemand ging ons contacteren. We zijn nu helaas een dag verder en na nog 2 operators zelf aan de lijn te hebben met nogmaals een versie van ons verhaal te doen, hebben we nog steeds niemand gehoord. Ontzettend jammer, we nemen een volledig pakket af bij jullie, ons abonnement is nog steeds lopende en wij kunnen helemaal niks...ok veronderstel dat we hiervoor een tegemoetkoming mogen verwachten? En spoedig ook een telefoontje van iemand die daadwerkelijk langs zal komen? Of moeten we naar de concurrentie overstappen? Tevens brengen we zonder bericht test-aankoop op de hoogte van deze slechte service als we nie
Omtrent de Samsung Galaxy A3 (2017): Is de promo van de waterproof bluetooth speaker t.w.v. €99,99 samen geldig met de promo om de smartphone aan verlaagde prijs met een abonnement te kopen?
Hallo, Sinds 5 november hebben we een tuttimus abonnement waarin normaal 3 maanden gratis Netflix zit. Hoe kan ik dit activeren? Mvg, Sara
De 4G coverage in de gemeente Booischot-Pijpelheide is ondermaats. Er is op veel plaatsen een lamentabele 4G dekking van het network Proximus. De concurenten zijn hierin een pak sterker. Zijn er nog investeringsplannen om 4G-dekking te verbeteren?
is nu de derde afrekening dat we krijgen en enkel de eerste was correct,namelijk familus pack m en is aangegaan voor 77 euro, normaal 66 maar twee decorders erbij is dus 77 maar iedere keer rekenen ze iets van 94 euro aan had blijkbaar beter bij telenet gebleven , denk er aan om terug te gaan
Beste, Half februari ben ik Proximus store geweest om klant te worden en heb me jullie formule familus aangeschaft, Ze vertelde mij dat er een promotie bij is van 3 maanden netflix die ik in enkele dagen zou ontvangen in de brievenbus, maar heb deze nog steeds niet ontvangen, Bij deze zou ik wat verder informatie willen ontrend de netflix promo, mvg Bart
Ben al 4 dagen bezig om pakket aan te passen naar tuttimus. Heb ondertussen 4x gebeld en nog is het pakket fout aangepast ! Heb gevraagd om gsm toe te voegen, dit is niet gebeurd ! Als ik bel met de vraag om alles te juist aan te passen, is dit niet mogelijk. Pfff... Het is blijkbaar niet mogelijk om dit na te kijken ! Heb het gevoel dat ze daar met andere dingen bezig zijn of slapen ! De laatste 3 waar ik mee gebeld heb zijn Frank, Sabrina De Vos en Maxime Carso.
heb deze maand reeds 28 € buiten bundel verbruikt... noch de in mijn abonnement begregen belminuten of mobile data zijn verbruikt... klantenservice weet niet waarover het gaat - ze moeten wachten op het factuur om te weten wie wat... en de rekening loopt maar verder! graag een verklaring hiervoor!
Voeger stond alles op naam van mijn echtgenoot Stefaan Van Coppenolle met klantnummer 07461107 Hier zou nog een laatste factuur moeten zijn die niet betaald is aangezien we ze niet ontvangen en niet meer kunnen raadplegen op MyProximus op zijn naam. Twee gsm nummers van die factuur zijn omgezet naar pre-paid eentje mag op zijn naam blijven staan nl de met 22 achteraan. Het andere met 11 achteraan zou aan deze MyProximus moeten gekoppeld worden maar dat lukt mij niet. Het nummer 0475775682 hek ik wel aan deze MyProximus kunnen koppelen en zou moeten overgedragen zijn van Stefaan aan mij. Dit gebeurde rond half april. Gelieve de factuur van klantnummer 07461107 te mailen naar giseladebruyn@gmail.com dan zorg ik asap voor de betaling. Gelieve het nummer met 11 achteraan te koppelen met deze MyProximus Gelieve het nummer met 22 achteraan te koppelen met de MyProximus van Stefaan
ik heb ongeveer 3 weken geleden deze samsung aangekocht met abonnement , maar nu krijg je er bovenop een gratis Waterproof Bluetooth speaker, kan ik deze eventueel nog krijgen, en kan ik deze dan afhalen in de winkel in Aarschot?
ik krijg steeds volgende melding : Taak mappen synchroniseren die zijn aangemeld via @skynet.be rapporteert fout (0x00CCCOE);kan geen mappen synchroniseren die zijn aangemeld via @skynet.be. Fout: Kan geen verbinding maken met de server. Neem contact op met uw serverbeheerder. Kan er mij iemand helpen...
Telkens ik een cloud account wil starten krijg ik volgende melding: "Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens." Wat kan ik hier aan doen?
zal het voetbal blijven bij proximus? of moet wij een anderen decoder moeten pakke
als een factuur bij zoomit binnenkomt zou ik die factuur bij Proximus toch moeten zien ??? Vooral als Factuur zonder Reden 4€ verhoogt is en ik zelfs in mijn bel en surf opties zit ! Zonder uitleg en inzage van factuur weiger ik dit te betalen !!
Hallo allemaal. Ik probeer eigenlijk mijn port (22) te forwarden met Bbox3, hier zijn de stappen dat ik genomen heb 1. Surfen naar 192.168.1.1. 2. Inloggen en naar Access Control gaan. 3. Portmapping. 4. Create new portmap. 5. Service: Custom/ Protocol: Any/ External Start: 22/ External End: 22/ Lan Port: 22/ Internal Host: 192.168.1.47/ Remote Host: 0.0.0.0. 6. Dan klik ik op "OK" en ga ik naar de Firewall. 7. Firewall Level: Medium. 8. DMZ Host: (mijn huidige laptop). 9. Remote Access staat UIT. 10. Sla ik alles nogmaals op en ga ik naar "My Modem". 11. Dan ga ik naar "DHCP" en zet ik een "Static IP address" met als IP 192.168.1.47 (van mijn huidige laptop). Opgelet dat mijn Internal Host het ip address heeft van mijn huidige laptop. Dan zet ik mijn Bbox3 Modem even uit en start ik het terug op, bovendien, na dat het opgestart is ga ik naar Canyouseeme.org en kijk ik als port 22 open staat, maar jammer genoeg niet.. Wat moet ik doen? Ik probeer al dagen om mijn por
Ik heb een paar series geprogrammeerd voor opname waarvan afleveringen herhaald worden. Wanneer ik de opname van een herhaling manueel verwijder (dus niet de al opgenomen aflevering, maar de toekomstige opname van de herhaling), wordt de al opgenomen aflevering soms ook gewist. Zeer vervelend... Ik doe dit omdat soms de opname van een herhaling niet werkt en ook de al opgenomen aflevering dan verdwijnt...
NORTON IS GEÏNSTALLEERD VAN PROXIMUS UIT EN IK HEB DAAR EN PINCODE GEACTIVEERD MAAR BEN DIE CODE VERGETEN WAT CAN IK DOEN
Beste Op 15/04/2017 heb ik mijn abonnementen bij Proximus opgezegd (bevestigingsmail met ref. "R0000001100004HJQU-1"). Ik ontving onderstaande mail over laatste factuur. Deze is nergens te bespeuren in rubriek "mijn facturen" en zou volgens mij een creditnota moeten zijn op factuur 6732594364, aangezien hiermee de abonnementskosten voor April reeds betaald zijn. De decoder en modem zal ik inleveren na ontvangst van het mij te vergoeden bedrag. Sven Soentjens Dit bericht werd automatisch aangemaakt. Reacties op dit bericht kunnen niet worden verwerkt. Uw Proximus Pack/Vaste lijn aanrekening van 26/04/2017 met nummer 6793281765 Beste klant, Hier vindt u een 'elektronische aanrekening' met een bedrag van 28,17 EUR in uw voordeel. Om de details te raadplegen, klik hier. Vriendelijke groeten Het Proximus-team Nog vragen? Hoe mijn aanrekening raadplegen? • Hoe het adres van mijn aanrekening wijzigen? • Hoe mijn aanrekening ook via SMS ontv
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.