Beste
Op 15/04/2017 heb ik mijn abonnementen bij Proximus opgezegd (bevestigingsmail met ref. "R0000001100004HJQU-1").
Ik ontving onderstaande mail over laatste factuur.
Deze is nergens te bespeuren in rubriek "mijn facturen" en zou volgens mij een creditnota moeten zijn op factuur 6732594364, aangezien hiermee de abonnementskosten voor April reeds betaald zijn.
De decoder en modem zal ik inleveren na ontvangst van het mij te vergoeden bedrag.
Sven Soentjens
Dit bericht werd automatisch aangemaakt. Reacties op dit bericht kunnen niet worden verwerkt.
Uw Proximus Pack/Vaste lijn aanrekening van 26/04/2017 met nummer 6793281765
Beste klant,
Hier vindt u een 'elektronische aanrekening' met een bedrag van 28,17 EUR in uw voordeel.
Om de details te raadplegen, klik hier.
Vriendelijke groeten
Het Proximus-team
Nog vragen?
Hoe mijn aanrekening raadplegen?
•
Hoe het adres van mijn aanrekening wijzigen?
•
Hoe mijn aanrekening ook via SMS ontvangen?
Hebt u al een MyProximus-account? Ontdek de voordelen van MyProximus.
Antwoord
Laatste factuur moet creditnota zijn; niet zichtbaar op My Proximus
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Sven,
Mijn excuses voor het ongemak. Deze aanrekening had inderdaad niet mogen gebeuren aangezien de modem en decoder aangekomen zijn bij Proximus op 09/05/2017.
Ik heb de kosten geannuleerd. Creditnota 6793315412 van 248 euro is onderweg.
Groetjes,
Antonella
Mijn excuses voor het ongemak. Deze aanrekening had inderdaad niet mogen gebeuren aangezien de modem en decoder aangekomen zijn bij Proximus op 09/05/2017.
Ik heb de kosten geannuleerd. Creditnota 6793315412 van 248 euro is onderweg.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

