Skip to main content
Vraag

Geen proximus_auto_fon meer

  • May 17, 2017
  • 2 reacties
  • 165 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ik geen verbinding maken met de proximus_auto_fon verbinding. Er is naar mijn weten niets veranderd. Via de proximus app heb ik mijn toestel al opnieuw ingesteld e.d maar nog steeds geen succes. Kan iemand mij helpen of uitleggen wat ik nog kan doen? Mvg
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • May 17, 2017
Dag Wilima,

Kan je mij zeggen welk toestel je hiervoor gebruikt? Stuur me ook even je MyProximus login door, liefst via een prive bericht, druk hiervoor op onderstaande link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Mvg,

AndyM

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 17, 2017
Dag Wilima,

kan ik toch nog even het klantennummer en vaste lijn nummer ook krijgen? Ik vind je niet terug met de gegevens die je gaf.

MVG,

Wim