Skip to main content
Antwoord

Fout bij creatie Cloud-account

  • May 17, 2017
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Telkens ik een cloud account wil starten krijg ik volgende melding:
"Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens."

Wat kan ik hier aan doen?

Beste antwoord door AndyM

JohanS,

Voor Cloud raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Druk dan op "Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag"

Kies dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Voer je telefoonnummer in en druk op OK

Daarna druk je op "Ik heb een technische vraag" en vervolgens kies je "Mijn product werkt niet goed"

Selecteer dan "Internet" en nadien druk je op "Cloud"

Vul de velden in en druk op "Verzenden"

Je zal snel een antwoord ontvangen van onze Cloud specialisten.

Mvg,

AndyM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • May 17, 2017
JohanS,

Voor Cloud raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html

Druk dan op "Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag"

Kies dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Voer je telefoonnummer in en druk op OK

Daarna druk je op "Ik heb een technische vraag" en vervolgens kies je "Mijn product werkt niet goed"

Selecteer dan "Internet" en nadien druk je op "Cloud"

Vul de velden in en druk op "Verzenden"

Je zal snel een antwoord ontvangen van onze Cloud specialisten.

Mvg,

AndyM