Skip to main content
Vraag

Herstelling

  • May 17, 2017
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

85 euro voor herstelling om effen een nieuw bakje te installeren (2 min werk ) en dan te horen dat je dat eigenlijk zou kunne afhalen in een center en dat ze dat eigenlijk ook zouden moeten zeggen dat het zoveel is voor een herstelling bij het telefonisch contact met de herstellingsdienst, en als je dan een mail stuurt krijg je geen antwoord meer hoop toch op een betere service voor het geld wat ik betaal in de toekomst
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 17, 2017
Ze zouden de klanten inderdaad beter moeten inlichten dat een tussenkomst van een technieker gratis is tot aan de intro NTP-/TF2007 en het vanaf daar verder in het gebouw betalend is.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 17, 2017
Hey verdan,

Stuur je mij klantgegevens (in privébericht) voor nazicht?

Groetjes,

HeidiE