Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
, Geachte, kan je de nummer weergave gebruiken op een draadloze gigaset A510 ,want ik ben die reclame aanbieders via telefoon meer dan kotsbeu? Of dien ik een set draadloze telefoons van Proximus zelf aan te schaffen ? Mvg. Goossens Erwin uit Maldegem
Hallo, eergisteren heb ik het pakket All sports genomen via het internet, nu zijn er idd zenders bijgekomen maar hier is praktisch alleen maar heruitzendingen van eerdere matchen op te bekijken.. op sommige zenders tonen ze dat bepaalde matchen ( Belgische competitie ) op 601 en 611 te bekijken zijn. Nu zijn die zenders niet vindbaar bij mij.. kan er mij iemand helpen hierbij ? Heb al gebeld met Proximus maar daar ben ik zeker niet wijzer van geworden.. Grtz
Wij gaan tijdens de zomer (en af en toe tijdens het jaar) naar Nederland, op een camping zonder wifi. Prima voor de grootouders maar wij missen het toch om online dingen op te zoeken of om misschien wel ons favoriete televisieprogramma online te bekijken. We willen graag ook met z'n vieren online kunnen zijn... Kunnen we dit oplossen op een budgetvriendelijke manier? Hoe dan?
hoi hoi ik heb een abonnement met gsm erbij. nu heeft mijn zoontje mijn gsm laten vallen en jawel hoor hij is kapot. kan ik die gsm nu in 1 keer afbetalen ipv nog een jaar met dat abonnement verder te gaan? groetjes michelle
Ik ga binnenkort (7juni) op reis naar Jamaica, maar zag online al iets dat de roamingkosten veranderen in juni. Wat verandert er en waar moet ik op letten als ik daar ben ivm mijn proximus abonnement (telefonie en internet)?
Een detail van de gekozen nummers kan ik terug vinden via mijn factuur. Bestaat er ook ergens de mogelijkheid om een detail van mijn ontvangen oproepen te bekomen??
Tot mijn groot spijt heb ik mijn cadeaubon van drie maanden gratis netflix niet ingeruild en is deze actie blijkbaar verlopen. Doch kan je nog steeds genieten van een maand gratis. Echter wanneer ik me hierop wens in te schrijven dien ik mijn creditcard gegevens door te gegeven voor het geval ik na die maand gratis het abonnement wens te behouden. Ik dacht dat deze betaling gewoon bij de factuur zou gerekend worden. Ik geef namelijk niet graag mijn creditcardgegevens waarbij men dus geld van mijn rekening kan houden zonder enige vorm van domiciliëring zoals ik nu heb. Bestaat er dan ook geen andere mogelijkheid tot het verkrijgen van die maand gratis aub?
Ik start binnen enkele weken met een nieuwe job, waar mijn GSM abonnement niet meer betaald zal worden door de werkgever. Het abonnement betaald door mijn werkgever is bij Proximus en ook voor mijn privéabbo zou ik hier blijven. Vanaf wanneer kan ik mijn privéabonnement aanvragen en kan dit starten? Moet ik hier specifieke informative voor doorgeven? Alvast bedankt!
Beste, Mijn nano simcard wordt niet herkend door mijn telefoontoestel. Ook in een ander toestel wordt deze niet herkend. Omwille van verblijf in het buitenland kan ik echter niet naar een proximus verkoop punt komen. Is het mogelijk dit van op afstand te onderzoeken of een nieuwe simkaart of te zoeken? Alvast bedankt!
Momenteel heb ik een Travel Passport EU&Top-abonnement maar ik zit echter nogal vlug over de kaap van het aanbevolen surfvolume (200 MB). MyProximus raadt mij aan om een extra data volume te bestellen. Kan ik dan zo'n Daily Travel Surf-module nemen met behoud van het huidig Travel Passport-abonnement?
ik heb ongeveer 3 weken geleden deze samsung A3 2017 aangekocht met abonnement , maar nu krijg je er bovenop een gratis Waterproof Bluetooth speaker, kan ik deze eventueel nog krijgen, en kan ik deze dan afhalen in de winkel in Aarschot? weten jullie ook wanneer android 7 nougat beschikbaar is in België voor de Samsung A3 2017 dank bij voorbaat pol
Hoi, Waar kan ik een Aflossingstabel IPhone bij abonnment gestart in dec 2015 vinden?
Ik heb over een tiental dagen een nieuwe smartphone met bijkomend abonnement gekocht en wou daarom ook een Myproximus account aanmaken. Nu lukt het mij niet om één aan te maken omdat mijn nummer zogezegd niet bekend is. Heb al contact opgenomen met de helpdesk en die vertelden mij dat dit proces soms een paar dagen kan duren. Nu zijn we 10 dagen verder en is er nog altijd niks veranderd. Een account aanmaken met mijn klantnummer lukt ook niet want ik heb geen idee wat mijn klantnummer is want ik heb nog geen factuur ontvangen. Wie kan mij helpen?
hallo iedereen zit te klagen over te trage internet, ze halen maar 45 of meer download? ? ik heb nu ook eens de test gedaan 's nachts (4u) haal ik met moeite 11.23 en tijdens de dag max 8 als het goed gaat dat wil zeggen dat ik nog niet eens de minnimumwaarde haal tidens de dag en ik betaal ook evenveel he € 65 voor een comfort pack kijk dit zijn mijn snelheden, die ik haal met een vaste pc aangesloten met een kabel wifi snelheden wil ik jullie besparen 😥 ben ik dan niet beter met een starters pack als de snelheid dan toch zo laag ligt?
Hallo, Wij vertrekken binnenkort met mijn ouders op vakantie voor 14 dagen. Hoe schakel ik de bbox 3 uit en moet ik eerst het lampje van de wifi uitzetten? Groetjes, Moesty
Ik heb Privé een proximus TV en internet abonnement. Echter is mijn GSM een company GSM die gelinkt is aan mijn werk. Deze twee kunnen blijkbaar niet gescheiden worden? Telkens als ik wil aanloggen op MyProximus, kom ik op de website voor grote bedrijven terecht. Kan hier dringend een oplossing voor gezocht worden, anders dient ik privé over te schakelen naar Telenet.
Ik heb mijn factuur te laat betaald wegens wat betalingsmoeilijkheden. Toen ik dit vandaag betaald had, kwam ik tguis en ondervond dat mijn tv en wifi al waren afgesloten. Ben dan wat gaan zoeke op de website en er stond dat ik mijn betaling kon bevestigen, helaas lukte mij dit niet. Ik zit nu natuurlijk met het probleem dat ik die wifi nodig heb voor mijn werk en moet wachten tot mijn betaling werd ontvangen. Kan iemand mij helpen?
Ik zou graag de Apple iPhone 5s 16GB Space Grey online kopen omdat hij in promotie staat. Het probleem is echter dat ik geen idee heb hoe je hem online koopt. Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt
Hoe of waar kan ik zien naar wie en om welk uur en hoelang ik gebeld heb met bepaalde nummers?
Er is een bezoek voorzien op 1/6/2017 met nr: 392903613 Dit bezoek heeft al plaatsgehad en mag geschrapt worden... dank u
Beste, probleem met proximus cloud op samsung tablet en smartphone. Heb alles verwijderd, zowel op pc als op tablet en Phone. Bij herinstallatie (met zelfde login en passwoord) is PC ok, maar bij zowel tablet als Phone krijg ik de melding:(Helaas, er is iets misgegaan. Meld u opnieuw aan). Bij nieuwe pogingen blijft deze boodschap zich herhalen.... Hoe oplossen?
Goedemiddag, Op de site staat dat men kan contacteren via e-mail. Weet iemand op welke e-mail ik vind hiervan niets terug op de site. Groetjes
Als ik tv wil kijken via proximus tv app op mijn ipad dan blijft hij bezig met zoeken en verder gebeurd er niets. Op mijn iphone komt er af en toe beeld maar blijft veel haperen ofwel beweegt het beeld niet. Zo kan je geen programma deftig volgen. Wat kan eraan gedaan worden om toch normaal tv te kunnen kijken op zowel mijn ipad als iphone ?
Waar kan ik mijn update voor mijne Norton Internet Security downloaden? Ik werk met windows 10 en heb momenteel het volgende probleem met mijn Norton Internet Security, nl. Sonar-beveiliging niet gerepareerd. Ik heb Norton reeds van de laptop afgehaald en opnieuw geïnstalleerd, niets helpt. Graag uw feedback indien mogelijk. Alvast bedankt. Grtjs.
Beste, Probeerde via Myproximus: 1.My Usage: na zeer lang wachten boodschap " Dear customer, due to technical problems..." : geen resultaat 2.aanpassing standaard gratis app: geen resultaat 3. op Myproximus staat duidelijk bij Contact us: Your customer service and helpdesk - Call or E-MAIL us - Find a shop: e-mail is niet te vinden 3.bellen naar 080022800: zeer lang wachten, teveel keuzelijsttoesten, helpdesk vertelde dat er totaal geen e-mail mogelijkheid is. Gevolg: Voor een simpele aanpassing van gratis app communicatie ben ik meer dan 40 minuten bezig geweest , zonder finaal resultaat. Frustrerend en verlies van tijd en geld. Mvg Marc
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.