Skip to main content
Antwoord

Melding 'geen simkaart' in meerdere telefoons

  • May 16, 2017
  • 1 reactie
  • 833 Bekeken

Beste,

Mijn nano simcard wordt niet herkend door mijn telefoontoestel. Ook in een ander toestel wordt deze niet herkend. Omwille van verblijf in het buitenland kan ik echter niet naar een proximus verkoop punt komen. Is het mogelijk dit van op afstand te onderzoeken of een nieuwe simkaart of te zoeken?


Alvast bedankt!

Beste antwoord door LorentzV

Wanneer je SIM kaart niet herkend wordt, betekent dat dat de SIM kaart beschadigd is. Om een nieuwe SIM kaart te verkrijgen kan je enkel helaas bij een winkel langsgaan.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • May 18, 2017
Wanneer je SIM kaart niet herkend wordt, betekent dat dat de SIM kaart beschadigd is. Om een nieuwe SIM kaart te verkrijgen kan je enkel helaas bij een winkel langsgaan.