Skip to main content
Antwoord

Proximus tv werkt niet op tablet

  • May 16, 2017
  • 5 reacties
  • 966 Bekeken

Als ik tv wil kijken via proximus tv app op mijn ipad dan blijft hij bezig met zoeken en verder gebeurd er niets. Op mijn iphone komt er af en toe beeld maar blijft veel haperen ofwel beweegt het beeld niet. Zo kan je geen programma deftig volgen. Wat kan eraan gedaan worden om toch normaal tv te kunnen kijken op zowel mijn ipad als iphone ?

Beste antwoord door AndyM

Het kan natuurlijk te maken hebben met je wifi verbinding. Ik raad je dit even aan om het kanaal aan te passen

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_channel_surftrouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/sneller-surfen-door-het-wifi-kanaal-te-wijzigen.html

Bekijk ook eens deze tips

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/8-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html

Mvg,

AndyM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • May 16, 2017
Dag Katja, heb je goede wifi ontvangst op de plaats waar je tv probeert te kijken ? Wat krijg je te zien: een error boodschap of dat de app aan het laden is ?

Heb je de app al eens verwijderd en terug geïnstalleerd?

Groetjes, Robrecht

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 17, 2017
Ik heb de app verwijderd van zowel mijn iPad en iPhone en er terug opgezet en er veranderd niets ? Vroeger had ik geen enkel probleem met tv overal en sinds het Proximus tv is geworden werkt het niet ofwel in horten en stoten. Nu ben ik ook op mijn WiFi bezig zonder ook maar 1 probleem dus wifi werkt normaal

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • May 18, 2017
Katja2017, als ik het goed begrijp, zou je dan enkel problemen hebben wanneer je verbonden bent via 3G / 4G ? Want via wifi heb je geen problemen. Klopt dit? Mvg, AndyM

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 18, 2017
Ik kijk alleen maar tv op Proximus tv app als ik thuis ben en WiFi heb, dus ik snap echt niet waar het probleem aan kan liggen

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • May 18, 2017