Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Maanden zijn we bezig met de verhuis van de firma van de ene locatie naar de andere, en als je 1,5 maand van de verhuis verwijderd bent, denk je, we gaan Proximus maar eens contacteren om de verhuis van internet en vaste lijn tijdig in orde te krijgen. Niet dus, nu meer dan 1 maand na de geplande verhuis, vele telefoontjes, vele bezoekjes aan de Proximus-shop, mailtjes naar de klachtendienst (waarvan ik mag hopen dat de mails gelezen worden want geen enkele reactie), een ingebrekestelling zonder reactie, en een ultiem telefoontje om te vragen of er reactie mag komen op de ingebrekestelling waarbij de lijn vakkundig wordt gestaakt omdat men niet mag antwoorden, moet je vast stellen dat er niets gebeurd en ook niets gebeurd is. Mag ik via jullie forum nu eindelijk eens weten hoe het zit, en waar ik als klant in de fout ben gegaan. Ik moet reeds maanden facturen betalen waar ik geen beroep kan doen op jullie diensten, Graag asap actie en daadkracht.
Hallo, Ik probeer een server op te zetten. Ik heb dit in het verleden al eens gedaan en weet hoe alles moet.Ports zijn forwarded Server staat aan Verbinden via public IP adresNormaal gezien kan ik dan verbinden via mijn public IP adres. Ik zoek deze op op bijvoorbeeld whatsmyip.org. De IP die ik daar vind, lukt niet om te verbinden. “Localhost” werkt wel. Dit betekent volgens mij dat ik de foute IP adres gebruik?Bij mijn oude router veranderde deze IP adres wanneer ik mijn router herstartte. Volgens Proximus gebeurt dit niet meer. Dit is wat Proximus tegen mij zei:Er zijn inderdaad wijzigingen gebeurd op ons netwerk waardoor IP-adressen niet zo snel meer veranderen, tenzij je je modem 3 dagen afzet.Wanneer ik mijn router herstart, zie ik degelijk dat mijn IP op whatsmyip.org niet veranderd. Het probleem nu is dat ik niet kan verbinden met mijn server. Ik weet niet of ik de foute IP adres gebruik of de IP adres gewoon “niet werkt”? Alvast bedankt!
Heb 2 decoders, word er maar 1 vervangen of beide??Wat moet ik doen?
Beste, Ik heb het volgende probleem sinds kort bij Proximus Mail. Mijn skynet-account is gekoppeld aan Proximus mail, vroeger ging alles. Nu kan ik enkel nog mail ontvangen, maar bij het verzenden van een e-mail krijg ik een foutmelding 'relay.proximus.be kan geen beveiligde verbinding maken' (zie screenshot in bijlage). Dit is echter enkel van toepassing op mijn pc, mijn kleinzoon kan van thuis uit perfect vanuit hetzelfde e-mailadres mails versturen en ook vanuit mijn internetverbindingen (lan) met een andere pc is het mogelijk om mails te versturen. Ik kan vanaf dit toestel ook mails versturen met het fc.....@proximus.be adres verzenden (abbo-nummer), maar de foutmelding komt er enkel bij verzenden van mijn skynet adres. Alle configuratieve instellingen omtrent server staan goed. De gebruikte browser is google chrome. Graag asap behandelen, Dank.
Ik heb 2 weken geleden de oneplus7t pro besteld via de online diensten om hem op releasedatum te kunnen ontvangen. Echter werd de eerste bestelling door een fout in het systeem en moest deze opnieuw bestellen en nog eens betalen. De eerste bestelling word teruggestort na 14 dagen werd gezegd. Op de leverdag krijg ik bericht dat deze niet meer beschikbaar zijn door te groot succes. Een dag later kan ik datum kiezen voor wanneer de levering plaatsvind, maar ze stuurden dit op naar een adres van meer dan 10 j geleden( waar toen het gsm nr actief werd) maar niet op het leveradres( waar ik nu woon) ik heb daar 3x voor gebeld, kreeg steeds verkeerde mails van bevesteging en werd alsog ook nog verkeerd opgestuurd. Ik bel daar opnieuw voor en na de bevesteging van opnieuw verstuurd te zijn heb ik na 3 dagen nog altijd geen bevesteging gekregen van verzonden product. Dit is echte slechte service en tijdverspilling, graag had ik gezien wat jullie konden doen voor dit voorval.
Ben al jaren klant bij ProximusNu mijn smartphone defect is kunnen ze me geen smartphone aan voordeelprijs aanbieden…
Hey iedereen,Na een onderbreking van enkele jaren ben ik terug klant geworden bij Proximus.Nu heb ik combinatie Smartphone met abonnement gekocht.Alles super snel geleverd. Ik heel blij :-)Ondertussen zijn we een week verder en kan ik nog steeds niet bellen :-(Sim niet geregistreerd…..Blijkbaar een veel voorkomend probleem.Hoe kan ik dit oplossen want morgen moet ik mijn werk GSM afgeven en ben ik dus totaal niet meer bereikbaar?
Beste, Inloggen op ‘MyProximus’ werkt al de hele dag niet. Telefonisch zei de Proximus operator mij dat ik niet met Google Chrome zou mogen inloggen. Is dit zo? Lijkt mij in elk geval erg vreemd. Eén van de grote telecomoperatoren die er niet slaagt om MyProximus met een veel gebruikte browser te laten werken. Bovendien krijg ik nu als boodschap ‘Server Error’. Wanneer zal u dit kunnen oplossen?Voorziet u hier een compensatie voor de klanten? Want van een bedrijf als Proximus mag ik toch verwachten dat de service naar KMO’s optimaal is? Niet? Dank voor uw snelle feedback!
Sedert vorige vrijdag ondervind ik een continue onderbreking van mijn internetverbinding. Via myproximus vraag ik om support (chat). Tot op heden geen enkele geen enkele reactie. Hoe is dit mogelijk?
De Pickx app werkt niet bij mij. Wanneer ik inlog krijg ik de melding dat mijn account niet gekoppeld is aan Pickx. Ook via de browser werkt het niet, ik kan inloggen maar er is niets te zien.
Beste, Afgelopen weekend bestelde ik via jullie site een smartphone met abbonement. Op maandag morgend kreeg ik netjes een mail dat het toestel tussen 19:00 en 22:00 uur geleverd zou worden door Dynalogic. En tot daar ging het goed :-(.Het leuke aan Dynalogic is dat je hun koerier online kan volgen, dus dat was ik met volle aandacht aan het doen zodat ik de koerier niet zou missen, maar op een gegeven moment kreeg ik een mail 20:30), dat ik niet thuis was dus de levering niet kon doorgaan op maandag. Dat kon dus niet !, ik heb direct gebeld naar de helpdesk van Dynalogic, en een vriendelijke dame kon mij bevestigen dat de chauffeur niet aan mijn deur kon gestaan hebben omdat hij daar volgens zijn GPS tracking niet is geweest….. Dus de dame heeft de chauffeur opgebeld en die zou dan toch binnen het kwartier aan mijn deur staan. Ik dus postvatten aan de straatkant, en 15min. later een mail dat het pakket is afgeleverd aan mij …. duh…….. niet dus. geen koerier gezien en ook voor niets get
Beste , ik heb al aantal keer mijn lijn nummer geprobeert en neemt het niet en ook onze vaste telefoon nummer geprobeert en neemt het ook niet , welke oplossing is hiervoor ? Grtz
Waarom heb ik altijd zo een trage downloadsnelheid? vandaag 38 Mbps!soms nog veel min.Op myproximus staat 85,3 Mbps!
Beste,ik krijg onderstaande melding op de Pickx app:Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Terwijl Pickx wel actief is op MyProximus. Mvg
Handleiding kan ik niet bekijken want ik krijg:..”400 Bad RequestRequest Header Or Cookie Too Large”...https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/tv Ik heb wel gewoon TV op m’n smartphone, een Samsung A70. Als ik wil inloggen op Pickx TV krijg ik:...”400 Bad RequestRequest Header Or Cookie Too Large”… Vreemd genoeg kan ik gewoon inloggen op MyProximus.“U hebt geen speciale software nodig om tv te bekijken op uw computer. Surf gewoon naar www.proximuspickx.be en meld u aan met de gebruikersnaam en het wachtwoord van de beheerder van uw MyProximus-account” werkt dus niet om de een of andere reden. Ik heb een Familus Fiber, Chrome browser. HP Omen laptop. Iemand? Dank!
Hallo,Mijn vraag is of er extra kosten zijn bij mijn huidig abonnement internet + tv als ik Proximus pickx gebruik of is dit enkel het internetverbruik ? En kan ik bv als mijn partner thuis tv kijkt, en ik op verplaatsing ben, onder hetzelfde abonnement kijken ?vriendelijke groeten...
Is hier al gebeurd dat ik meermaals de melding - onverwachte storing - gekregen heb op het scherm ,gedaan dan met televisie kijken voor 5 tot 10 minuten ( ongelooflijk intreressant wanneer je juist iets aan het volgen bent. Daar betalen we dan ook elke maand genoeg geld voor , echt schaamtelijk voor zulk een grote firma, had er meer van verwacht.
Ik heb sinds kort gemerkt (misschien bestaat het probleem al langer) dat mijn toestellen geen wifi 5.0 meer detecteren. Dit was vroeger geen probleem. Ik heb gebeld naar proximus en daar hebben ze de modem intern heropgestart en een aanpassing (??) gedaan maar helaas geen beterschap. Kan iemand mij verder helpen?
Ongeveer een uur geleden is plots mijn gsm, internet en televisie afgesloten terwijl mijn factuur nog niet vervallen is! En dit op een zondagavond. Klantendienst niet bereikbaar natuurlijk.
Deze nacht terwijl ik sliep kreeg is tussen 2.09 en 2.39 5 berichten dat mijn datalimiet overschreden werd (de telefoon stond stil) toen ik net wakker was ben ik zo verschoten dat ik onmiddellijk het mobiel netwerk stopte.Ik kreeg dus ook sms'en dat ik 10, 48 en 60€ overschreden had!! Dit kan totaal niet kloppen, ik heb nog geen filmpjes bekeken of zo via 4g deze maand.mijn klantennummer is 1606149.Ondertussen is mijn account afgesloten voor mobiel internet : wat kan ik nu doen?
Sedert kort heb ik een abonnement op Canal Digitaal (Nederlandse commercieel zenders via satelliet), RTL4-5-6-7-8 VERONICA, SBS6-SBS9-NET 5 enz) dus officieel via Canal Digitaal en maandelijks abonnementsgeld. Bovendien heb ik ook een abonnement op Tv Vlaanderen. Maar voor beiden blijft een schotelantenne noodzakelijk. Gaat Proximus ook deze zenders ook doorgeven? Geen doorgifte omwille van auteursrechten lijkt me raar, omdat ik een officieel abonnement heb in België!
Hallo Ik zie dat er via mijn pay and go s nachts nationaal en internationaal internet verbruik is. Ik vermoed dat dit dan whats appen zijn met zowel nationale als internationale nummers. Waar kan ik de details van deze nummers verkrijgen en of de inhoud van deze whats app gesprekken? Want op mijnGSM zie ik niets.
beste wij willen onze bizz club punten inruilen , maar krijgen altijd foutmelding HTTP ERROR 404 er is geen webpagina gevonden zowel op website als op de app lukt het niet wat moet ik doen om ze toch te kunnen inruilen ? mvg
Hoi iedereen.ik ben sinds kort tuttimus klant en bundelde mijn werk gsm en die van mjin vrouw in onze eigen bundel om zelf te betalen. We hadden reeds een “familus” waar ik netflix had en ooit had ingesteld via proximus te betalen. Dat werkte goed. Ik heb die ooit toen geupgrade van het basic pakket naar het midden pakket voor meerdere schermen tegelijk; Tot dan nooit problemen. Nu 1.5 weken geleden verander ik en ga ik naar premium account van netflix… echter nu deze week krijg ik bericht van netflix dat proximus geen betaling meer uitvoert. Het probleem ligt volgens hen bij proximus. Ik bel desgevolg naar proximus en voor zover het mij duidelijk is kunnen ze niet meer dan de 10.99 euro aanrekenen en niet de 13.99 die ik nu wou betalen aan het premium… lijkt me nogal raar. Ik heb ondertusen opnieuw mijn abo bij netflix vernieuwd met de betaalkaart… mijn vrees is echter dat proximus dit zal blijven facturen mdat dit in mijn TV bonus staat als optie. Ik wil dit wel veranderen maar vraa
Hoe bestel ik een Pay&Go- prepaidkaar ? Sorry voor deze korte vraag. Ik bedoel wel degelijk Pay&Go-kaart (Easy, Smart, Max) Link om deze online bij Proximus te bestellen kan ik niet vinden , daarom de veronderstelling °Einde° 🤓
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.