Skip to main content
Vraag

Sim kaart activeren

  • October 24, 2019
  • 5 reacties
  • 1612 Bekeken

Hey iedereen,

Na een onderbreking van enkele jaren ben ik terug klant geworden bij Proximus.

Nu heb ik combinatie Smartphone met abonnement gekocht.

Alles super snel geleverd. Ik heel blij :-)

Ondertussen zijn we een week verder en kan ik nog steeds niet bellen :-(

Sim niet geregistreerd…..

Blijkbaar een veel voorkomend probleem.

Hoe kan ik dit oplossen want morgen moet ik mijn werk GSM afgeven en ben ik dus totaal niet meer bereikbaar?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • October 24, 2019

Best vanavond eens bellen naar 080022800, vandaag zult normaal geen reactie meer van Px-medewerkers op dit publieke forum ontvangen (technisch probleem?)


  • Auteur
  • New user
  • October 24, 2019

Bedankt voor de reactie M_16 👍 

Ik heb in de loop van de dag al een paar keer gebeld maar echt een concrete oplossing is er niet uit voort gekomen. 

We zullen morgen zien 😉


Martin
  • October 24, 2019

ze kunnen nog reageren tot 22u en anders zal het inderdaad voor morgen zijn als de proximus medewerkers weer terug langskomen op het forum.


KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • October 25, 2019

We hebben een dossier (43502606) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles voor je nakijken en je nog contacteren voor de oplossing.
Alvast de excuses.
Groeten Koen


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 28, 2019

@gertcars 

Beste,

toestel/simkaart staat actief bij ons sinds 25-10-19 ‘ s avonds.  Er is verbruik geregistreerd.

Dus alles is ondertussen in orde.

Groetjes,

Tina