Skip to main content
Vraag

Nieuwe decoder

  • October 28, 2019
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Heb 2 decoders, word er maar 1 vervangen of beide??

Wat moet ik doen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • October 28, 2019

Zijn er dan problemen met beide tv's. Het zou toeval zijn dat twee decoders gelijktijdig uitvallen. Aangezien blijkbaar proximus de decoders thuis komt vervangen zou ik toch eerst eens bellen naar proximus. Ben je zeker dat beide decoders slecht zijn. 

Altijd opletten voor de eventuele factuur die misschien zal volgen.  Ik vraag dat altijd aan de mensen van de helpdesk. De laatste keer zeiden ze me dat het betalend is als de problemen mijn schuld zijn. De technicus van proximus was wel een zelfstandige en die kon niet werken zonder betaald te worden, dus .... Toen de interventie op mijn factuur stond heb ik een beleefde brief geschreven naar de CEO. En dat hielp.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 28, 2019

@Hinoul Patrick 

Heb je problemen met beide decoders of met 1 specifiek toestel ?

je kan via de technische dienst je lijn laten nameten ?

indien nodig, kan je ons terug contacteren.

Groeten,

Tina