Skip to main content

gsm , tv en internet afgesloten factuur is nog niet vervallen

  • October 20, 2019
  • 6 reacties
  • 200 Bekeken

Ongeveer een uur geleden is plots mijn gsm, internet en televisie afgesloten  terwijl mijn factuur nog niet vervallen is! En dit op een zondagavond. Klantendienst niet bereikbaar natuurlijk.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • October 20, 2019

Ter info: hier komen de mensen van het Proximus team pas morgen terug op het forum vanaf 8u .


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2019

Dat is ook mijn punt, niemand te bereiken.. Ik heb nog een boel mails te versturen en telefoons ter voorbereiding van mijn werkweek te doen en nu kan ik het niet 


Martin
  • October 20, 2019

0800 22 800 is inderdaad maar bereikbaar tot 22u 

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2019

raar, dit lees ik als info

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • October 20, 2019

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 24, 2019

@Erdinc De oorzaak van de afsluiting van de diensten is het faillissement van de onderneming. Mijn excuses voor het ongemak. Mits goedkeuring van de curator kunnen de diensten overgedragen worden op jouw persoonlijke naam. Groetjes, Antonella