Skip to main content
Vraag

BIZZ PUNTEN

  • October 18, 2019
  • 8 reacties
  • 149 Bekeken

beste 

 

wij willen onze bizz club punten inruilen , maar krijgen altijd foutmelding 

 

HTTP  ERROR 404 

er is geen webpagina gevonden 

zowel op website als op de app lukt het niet 

wat moet ik doen om ze toch te kunnen inruilen ? 

 

mvg

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 18, 2019

@ghysel hoeveel punten wens je juist om te ruilen voor welk geschenk? Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • New user
  • October 18, 2019

beste antonella 

 

wij hebben een 30000 punten,   maar niet op de website geraakt waar je kan zien welke geschenken mogelijk zijn 

 

mvg

 

janus


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 21, 2019

Beste ghysel,

 

Kan je uw profielgegevens( naam, klantnr, gsmnr, emailadres enz.)aanvullen.

Dan kunnen we het eens laten nakijken.

Groetjes,Joel


  • Auteur
  • New user
  • October 21, 2019

graag een email adres geven waar ik deze gegevens naar toe kan sturen 

 

mvg

janus


Martin
  • October 21, 2019

TUI: best deze privé gegevens niet op een openbaar forum zetten maar wel in je forum profiel zetten waar dit alleen door proximus medewerkers kan gelezen worden 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 23, 2019

@ghysel  : heb je een andere browser geprobeerd ? cookies verwijderd ?

we maken sowieso al een dossier op voor de bevoegde dienst die dit ook zullen nakijken.

via je mail in je profiel heb ik je klantgegevens gevonden : toch fijn als je zelf alles nog even verder aanvult ?  bedankt. 

groeten,

Tina


  • Auteur
  • New user
  • October 23, 2019

beste tina 

 

ja heb al een andere browser geprobeerd en is ook niet gelukt, 

doordat het op jullie APP ook niet gaat , ligt het waarschijnlijk niet aan de browers of cookies

ok ik vul mijn gegevens aan 

mvg

janus

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • October 24, 2019

@ghysel Bedankt voor de info. Ik heb alles toegevoegd in het dossier. De Bizz Club zal dit verder nakijken en jou op de hoogte houden. Groetjes, Antonella