Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik contacteerde Proximus reeds drie keer: de eerste keer werd er opgehangen zonder enige uitleg, de twee andere keren hoorde ik na alle keuzemenu's de kiestoon, zonder antwoord. Sinds zondagavond zijn er storingen op mijn televisie. Ook werkt het internet niet wanneer de tv aan staat. Graag had ik dit probleem verholpen, maar dan moet de klantendienst wel beginnen met oproepen effectief te beantwoorden. * Correctie: bij vierde oproep van hetzelfde: het hele menu doorlopen, telefoon gaat over en wordt plots ingehaakt.
hallo als ik wil inloggen op de cloud zegt hij dat er iets misgelopen is en dat ik het binnen enkele minuten moet terug proberen. maar probeer het nu al een week , ben nieuwe klant dus heb nog nooit cloud kunnen gebruiken heb een foto bijgevoegd met de melding die ik krijg
nu de roaming in voege treedt , kan men dan men de gratis minuten ook bellen vanuit het buitenland ? of alleen uw belkrediet ?
Ik krijg voor bedrijf Kicktease sinds twee maanden een factuur en een betalingsherinnering. Ik heb geen weet van een contract en geen weet van het huidig gebruik van de 2 vermelde nummers. Via de 800 lijn geef ik het 'nummer' in en ik krijg een boodschap IN HET ENGELS dat het nummer niet meer in gebruik is. Dan zou ik een ander betalend nummer moeten bellen IN HET ENGELS om dat probleem om te lossen. Ik vind nergens op de website een email adres om dit probleem in het Nederlands aan te kaarten. Ik vermoed dat een paar oude datakaarten hun weg teruggevonden hebben in het facturatiesysteem, maar er kunnen 1000 redenen zijn. Gaarne hulp van wie in Belgacom dit probleem kan bekijken en oplossen. Marc Verhaeghen
Bij raadpleging van mijn factuur merk ik op dat mijn decoder is aangerekend wat mij verbaasde want deze is inbegrepen in mijn abo ( Familus ).Na telefonisch kontakt met de klantendienst bevestigd men mij dat ze dit zullen aanpassen maar wanneer ik mijn saldo van de factuur raadpleeg in MyProximus is deze wel aangepast maar wanneer ik de details raadpleeg staat daar nog steeds het oude bedrag de betalingen gebeuren wel via domiciliering.Mijn vraag is nu hoe gaat dit geregeld worden( wat met die domiciliering die het fout bedrag aangeeft ) die medewerker van de klantendienst kon daar geen deftig antwoord op geven,ik heb ook gevraagd om een bevestiging de krijgen van die aanpassing maar dat ging niet.
Door de vele herhalingen op alle zenders, zie je door het bos de bomen niet meer. Is het mogelijk om in de TV-gids de jaargang en de nr van de aflevering bij te zetten aub? Dit maakt het voor de kijker een stuk makkelijker om zijn programma op te stellen.
Blijkbaar is het een normale zaak tegenwoordig dat je zo maar een contract over kan dragen. In deze tijden dat je zelfs geen gewone pay and go kaart meer kunt krijgen. Bij mij is het zelfs bevestigd op de klantendienst van proximus. een overdrachtformulier zonder een handtekening. en toch willen ze het niet terug draaien. Ik vind dat toppunt. Sorry dat kunnen we niet en het formulier moet je gaan vragen in de winkel waar het gebeurd is. Ik wens dit hier eens aan te klagen. Ik ga er test aankoop eens op zetten .
Ik stel vorige week vast dat er ik reeds 2 maanden aan het betalen ben voor een toegevoegd abonnment op mijn klanten nummer. Het gaat om een overdracht van een abonnement van een klanten nummer die een voorbehouden nummer had verkregen op een al onjuiste weg en nu dit overdraagd naar mij. Ik heb het overdrachtsformulier niet gezien laat staan ondertekend. Dit is ook in het systeem te zien dat het document geen handtekening bevat. En toch wensen ze het niet terug te draaien. Ik ga hier mee verder want dit is duidelijk een fout gemaakt in een winkel en dan dus ook door mensen die als verantwoordelijk voor proximus gemachtigd zijn. Nu zou ik zelf moeten gaan uitzoeken in welke winkel het is want het formulier willen ze niet opsturen. Ik denk dat in dit geval Proximus het bedrijf is dat verantwoordelijk is. Ik laat het hier niet bij en zal eens een jurist van test aankoop contacteren.
Deze week had ik meerdere contacten met uw klantendienst. Ik heb immers, volgens MyProximus, 3 contracten lopen bij jullie met daaraan gekoppeld een iPhone. Ik heb nog nooit een iPhone gehad!! Ik stel een heel eenvoudige vraag: bezorg me de 3 getekende contracten. Dit kan niet ... 1ste medewerker zou me dit 's avonds nog doormailen; 2de medewerkster ('s anderendaags) zou met dit de volgende dag mailen; de medewerkster van zopas zegt me dit binnen de 2 weken te bezorgen ... De anderen mag ik, volgens haar, niet geloven. Waarom kan ik deze, op eenvoudige vraag, niet krijgen??
via de proximus tv app lukt het niet om connectie te maken met een samsung smart tv. Op een Sony en op een Philips lukt dit wel. Kan er mij iemand zeggen wat ik verkeerd doe?
Hoe kan ik de instellingen wijzigen van onze router om NAT loopback* toe te laten? *een toestel op het zelfde netwerk bereiken met zijn WAN-IP Vriendelijke groeten
Ik heb onlangs een Bizz All-in abonnement en zoals in de brochure staat heb ik 1Tb cloudruimte bij dit abonnement. Toch is er mij maar 10Gb toegewezen. Ik heb hiervoor al de helpdesk gecontacteerd en zij ging het allemaal in orde zetten. Er is hiervoor een casenummer aangemaakt : Referentie: R0000001100004R9K9-1 Klantennummer: 620271081 maar tot nog toe is er nog steeds niets gewijzigd. En mocht het toch in orde komen, hoop ik dat er mij geen extra kost van €8.22 wordt aangerekend. Kan u dit voor mij fixen ?
Ik kan via my proximus al mijn gegevens aan behalve de mail, dan krijg ik de melding Beveiligde verbinding mislukt De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina. - De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd. - Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren. Heb het vanmorgen al meteen doorgegeven via klachtenmelding, maar het probleem blijft zich voordoen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Wij zijn deze maand veranderd van operator. Maar wij hebben dringend detailfacturen nodig van het afgelopen jaar. Ik kreeg aan de telefoon met de helpdesk de info om mij aan te melden met MYproximus, maar dit lukt niet. Er wordt mij geen activeringscode toe gestuurd alsook krijg ik soms de melding dat het GSMnummer foutief is. Wat kan ik doen? Het is echt belangrijk om die detail facturen te kunnen bekijken. Dank
Mijn Pay & Go kaart kan geen gesprekken ontvangen. Bellen gaat wel, sms ook. Wat kan de reden zijn? Heb de kaart al in andere telefoon geprobeerd - hetzelfde probleem.
Hallo, Wanneer ik inlog op de TV app kom ik meteen weer op de inlog pagina terecht. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Beste, Mijn zoon had deze maand een hoog verbruik op zijn mobiele gegevens. Op 20 april, net voor het afsluiten van de periode, had hij een bedrag van 41 euro staan. Een deel van in het buitenland en ook van zijn maandelijkse vaste kost. Maar daar zat dan ook een deel mobiele gegevens bij, ook al stond er op zijn huidig verbruik nog 11mb resterend. Pas de dag erna zat hij boven de 100%, maar dat verklaart dan niet waarom hij al een openstaand bedrag had voor hij over zijn limiet ging. Kunnen jullie me uitleggen hoe dit komt? Referentie: 172101131187 Klantnummer: 07587725 Mvg Benny
Ik heb hiervoor reeds een aantal keren gebeld, en dit werd al verschillende keren recht gezet... maar nu heb ik weer een factuur met 50€ extra verbruik... enkel en alleen internet... Dit kan onmogelijk, daar mijn verbruik van internet beperkt is. Thuis zit ik altijd op de wifi, en op het werk heb ik echt geen tijd om hele dagen te surfen op mijn gsm... Ik zal nu niet zeggen dat ik niets verbruik, maar zoiezo is er verbruik inbegrepen in mijn abonnement, en daar zou ik toch mee moeten toekomen. 50€ extra vind ik teveel van het goeie. Ik wou mailen, en bij support zie je ook staan : 'e-mail', maar nergens een mailadres te vinden of een knop te vinden om een klacht in te dienen... Heeft iemand hiermee ook problemen ervaren en zo ja, hoe dien ik dit aan te pakken aub? Alvast bedankt.
Beste Om onze NAS vlot extern toegankelijk te maken, heb ik een URL aangemaakt: share..com Deze CNAME record verwijst naar de DDNS .synology.me Wanneer ik me niet op ons intern netwerk bevindt, kan ik naar de NAS surfen via de link https://share..com, en kom dan op het login scherm terecht. De betrokken poorten zijn daartoe doorgerouted naar de NAS in de BBox 3. Dit werkt dus prima. Wanneer ik me echter op ons intern netwerk bevindt (het netwerk waartoe ook de NAS behoort), dan kan ik de link https://share..com niet gebruiken. Na verloop van tijd krijg ik in mijn browser het bericht dat "share..com" niet gevonden wordt. In het netwerk kan ik natuurlijk wel het IP adres van de NAS gebruiken, en surfen naar https://192.168... Maar ik wil de gebruikers van de NAS eenzelfde toegangslink aanbieden, waar ze zich ook bevinden. Wat gaat hier mis? Waarom werkt de URL wel van buitenuit ons netwerk, maar niet vanop het netwerk? Bedankt voor jullie ideeën of informatie.
Ze bellen de mensen op voor hun abbonnement 2 jaar te verlengen en een gsm van 9 euro ze zeggen niets over een domiciliering je zegt ok stuur die mail maar blijkt dat je verplicht een domiciliering moet nemen op u abbonnement, dit vindt ik niet kunnen de mensen moeten zelf kunnen beslissen en anders moeten ze het erbij vertellen ,proximus gaat wel degelijk achteruit vroeger een gsm voor 1 euro zonder domiciliering nu een gsm voor 9 euro en een domiciliering
Ik heb momenteel het INTERNET + TV pack en ik willen weten welk internet pack hierin zit. Is dit internet MAXI? Zoniet, hoe kan ik hier toch van genieten? Hoe Kan ik gemakkelijk omschakelen?
ik wil graag 500mb herladen voor 5 EUR zoals vermeld in de SMS maar ik vind nergens waar dit moet gebeuren!!
Sinds kort de MCE in huis gehaald vanwege slecht bereik. We zijn in bezit van Proximus vaste telefoonlijn en Proximus simkaarten. Echter gebruik ik geen BBox. Na installatie van de MCE blijft het lampje echter groen knipperen, blijft hangen in het inititalisatieproces. Zijn er beperkingen in mijn setup, betreffende de Fritzbox, of is er iets anders aan de hand?
Ik heb 2 kortingsbonnen besteld van wijnvoordeel. Maar ik heb al eens een code gebruikt bij wijnvoordeel, nu kan ik de andere niet meer gebruiken. Kan ik de 2 kortingsbonnen annuleren bij proximus en mijn punten terugkrijgen?
Mevrouw , mijnheer Betreft storing vaste lijn met nr 03/7773732 meyskens wilfried konigin fabiola park 526 9100 sint-niklaas Op 01/05/2017 is er een storing opgetreden op de vaste lijn Op 05/05/2017 is er een technieker langs geweest (bijlage) Er was een glasvezel kabel verkeerd aangesloten Technieker komt op 11/05/ 2017 nog eens langs en verklaard de storing te moeten zoek in de bekabeling van proximus Technieker gaat terug langs komen Vrijdag 12/05/2017 een technieker komt ter plaatse en verklaard nu de storing te moeten zoeken binnen in het appartement?? Storing wordt opgelost , maar wat blijkt nu prxoimus verklaard eerst storing buiten en nu in een binnen (raar maar waar) Tot overmaat van ramp krijg ik een rekening gepresenteerd van 85€ Deze storing had ik zelf ook kunnen oplossen , (men heeft mij duidelijk verkeerd ingelicht ) Ben zeker niet tevreden over de gang van zaken van proximus. 85€ is zeer veel geld om twee draadjes teru
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.