Beste,
Mijn zoon had deze maand een hoog verbruik op zijn mobiele gegevens. Op 20 april, net voor het afsluiten van de periode, had hij een bedrag van 41 euro staan. Een deel van in het buitenland en ook van zijn maandelijkse vaste kost. Maar daar zat dan ook een deel mobiele gegevens bij, ook al stond er op zijn huidig verbruik nog 11mb resterend.
Pas de dag erna zat hij boven de 100%, maar dat verklaart dan niet waarom hij al een openstaand bedrag had voor hij over zijn limiet ging. Kunnen jullie me uitleggen hoe dit komt?
Referentie: 172101131187
Klantnummer: 07587725
Mvg
Benny
Antwoord
Hoog bedrag, mobiele gegevens.
Beste antwoord door NickyL
Dag Benny, My Proximus is een indicatie van het verbruik, namelijk niet real time, kosten teller is wel real time. Je vindt deze info terug op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_usage_apps/particulieren/support/applicaties-apps/myproximus/uw-verbruik-raadplegen/verbruik-in-de-myproximus-app-niet-correct.html , excuses voor enige onduidelijkheid hiervoor. Groetjes, Nicky
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.