Antwoord
Cloud blijft op 10Gb ipv 1Tb
Ik heb onlangs een Bizz All-in abonnement en zoals in de brochure staat heb ik 1Tb cloudruimte bij dit abonnement. Toch is er mij maar 10Gb toegewezen. Ik heb hiervoor al de helpdesk gecontacteerd en zij ging het allemaal in orde zetten. Er is hiervoor een casenummer aangemaakt : Referentie: R0000001100004R9K9-1 Klantennummer: 620271081 maar tot nog toe is er nog steeds niets gewijzigd. En mocht het toch in orde komen, hoop ik dat er mij geen extra kost van €8.22 wordt aangerekend. Kan u dit voor mij fixen ?
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Dacre,
De OneDrive for Business zit gratis in je Bizz all in en geeft je recht op 1 TB opslagruimte in de Cloud. Deze staat actief sinds 05/05/2017.
Groetjes,
Antonella
De OneDrive for Business zit gratis in je Bizz all in en geeft je recht op 1 TB opslagruimte in de Cloud. Deze staat actief sinds 05/05/2017.
Groetjes,
Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
