Skip to main content
Antwoord

Niet mogelijk in te loggen TV app

  • June 8, 2017
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Hallo, Wanneer ik inlog op de TV app kom ik meteen weer op de inlog pagina terecht. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Beste antwoord door AndyM

Dag LienL,

Ik heb je ProximusTV app account correct gelinkt aan je MyProximus account.

Kan je nu eens proberen?

Mvg,
AndyM
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • June 8, 2017
Dag Lien,

Lukt het inloggen zelf? Heb je al eens het toestel herstart? Indien dat niet helpt, verwijder eens de applicatie en installeer ze eens opnieuw.

MVG,

Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 8, 2017
Dit heb ik al meermaals geprobeerd, maar ik kom steeds terug op de login pagina.

Martin
  • June 8, 2017
lukt het ook niet via een browser Internet explorer op http://proximustv.be

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 8, 2017
Ik kom meteen op een webpagina waarin ik gevraagd word de app te downloaden, maar die staat dus al op mijn iPad.

Forum|alt.badge.img+4
  • Motivator
  • Antwoord
  • June 9, 2017
Dag LienL,

Ik heb je ProximusTV app account correct gelinkt aan je MyProximus account.

Kan je nu eens proberen?

Mvg,
AndyM