Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Ik heb momenteel Internet Comfort in een pack en VDSL. Hierbij heb ik in de praktijk ongeveer 5Mbps upload. Wat is de visie van Proximus inzake het verhogen van upload snelheden in deze tijden van cloud, waar backup (en storage algemeen in de cloud) toch wel meer en meer populair word? Ik heb even gekeken op het forum, er word niet zoveel over gepraat (toch niet in recente threads op de eerste 10 paginas) maar ik vind persoonlijk dit onderwerp meer en meer relevant worden. Ik upload bv vaak foto albums naar Google Photos en Facebook en daarnaast gebruik ik de cloud ook als backup. Is het een technische beperking dat de upload relatief laag blijft vergeleken met de download? Commerciële beslissing? ...? Groetjes, Bart
Beste, Onze factuur is de laatste maanden met net geen 10 euro/maand verhoogd zonder dat we hierover enige uitleg mochten ontvangen. Nochtans is er niets gewijzigd aan ons pack. Graag hadden we hieromtrent een klacht ingediend. Sinds januari 2017 : 55,95 -> 57,85 Sinds mei 2017 : 57,85 -> 65,85 Kan u ons hierover meer informatie bezorgen?
Beste Ik merk dat mijn laatste factuur bijna dubbel zo hoog is als gewoonlijk. Ik krijg echter nergens toegang tot mijn factuur om te proberen te achterhalen hoe dat komt. Om mijn factuur te kunnen openen heb ik blijkbaar mijn klantnummer nodig. Vermits dat klantnummer op de factuur staat (die ik niet kan openen omdat ik het klantnummer niet heb) geraak ik geen stap verder. Kan ik via dit forum mijn klantnummer te weten komen aub? Dank!
heb net email met facturatie link ontvangen - link werkt niet ingelogd in my proximus kan ik mijn facturen niet raadplegen, ook geen historiek terugvinden
Beste, Vorige maand een bedrag gekregen van meer dan 200 euro. Ik had internet packs extra gekocht en zowel de internet packs werden aan gerekend als gebruik ik MB! Na lang bellen en mijn minuten op gebruiken kwam er een "commerciële Gest" dat ik mijn MB niet moest betalen ( logisch want ik ga niet dubbel betalen ) hier werd mij verteld dat ik eerst die 200 euro moest betalen en dat volgende keer dit van mijn volgend factuur ging af gaan. Hiermee was ik niet accoord aangezien ik geen fout had gemaakt en ik dat geld niet kon missen. Mijn klacht is nog steeds in behandeling . We zijn nu nog geen 3 weken verder en heb ondertussen terug wat packs gekocht . Ondertussen staat mijn teller op mijn Proximus app weer op 300 euro wat echt belachelijk is. Ik begin het grondig beu te worden dat ik telkens moet wachten op mijn factuur en dat ik dan van de een naar de ander word gestuurd om dit op te klaren. Dit kost me telelens veel minuten om een fout langs jullie kant op te lossen. Graag zo
wij zijn met veel moeite in januari overgegaan van Telenet naar proximus. Na vele telefoons, problemen, etc. Zijn zij ons achteraf met een vergoeding tegemoed gekomen. Echter kregen wij een 3-4 weken geleden telefoon voor een "tevredenheids enquete" aangezien wij recent klant waren geworden. Van dat gesprek heb ik werkelijk maar de helft verstaan. Ons ontvangst is bij mij en mijn man onvoorspelbaar slecht....Met onvoorspelbaar bedoel ik, eenderd welke moment kan het wegvallen, eenderd waar...Wij hebben alletwee een Iphone 5S en hadden zelden tot nooit problemen daarvoor bij telenet. Aangezien proximus ons zelf belt, laat ik hun dit probleem ook weten. Wij waren onderweg op vakantie en ze gingen ons na een week (als we terug waren) terug bellen. Die dag een mail dat ze ons niet konden bereiken (nochtans geen gemiste oproep, dus weeral geen ontvangst waarschijnlijk...). Enkele uren later (om 20u) belt er iemand van de vaste diensten (terwijl het om mobiele diensten ging). Hij wou ons ni
Ik heb sinds afgelopen zomer Proximus TV in mijn woning. Onze decoder staat ingesteld om enkele series op te nemen. Het is zo dat er geregeld een aflevering uit een serie niet opgenomen wordt. Zeer frustrerend wanneer je er namelijk op rekent dat alles wordt opgenomen. Om maar een voorbeeld te geven; 'Thuis' staat geprogrammeerd om 5x in de week op te nemen. Dit elke avond. Het is zo dat alle aflevering (zowel die van de middag als de avond) worden opgenomen. Maar zo ongeveer om de twee weken wordt er 1 aflevering niet opgenomen. Dit zijn op willekeurige dagen dat dit voorvalt.. Zo merkte ik deze avond opnieuw hetzelfde. De afleveringen van 'De kampioenen' wordt elke zaterdagavond opgenomen. Toen ik daarnet wilde kijken naar deze aflevering zag ik dat de aflevering van deze avond niet in de lijst stond en bijgevolg dus niet werd opgenomen. Wanneer ik dan het programma bekijk in mijn Tv gids dan zie ik dat er duidelijk staat 'Serie wordt reeds opgenomen'. Ik heb geen fl
Vandaag had ik geen toegang tot mobiele data in Nederland. Er wordt om de simkaart gevraagd? Wat kan ik daar aan doen?
Op het display van mijn draadloze telefoon twist 212 verschijnt het aantal nieuwe oproepen. Deze blijven echter staan. Ik kan het display wissen maar weet niet meer hoe. Iemand een idee ? In de handleiding staat het ook niet.
Reeds meerdere malen heb ik gemeld dat ik Vitaya niet langer kan bekijken. Daarnaast kan ik ook verschillende van mijn andere opnames niet meer bekijken. Meestal wordt er maar 1 seconde opgenomen of hij neemt de reeks wel op maar ik kan ze dan nog niet bekijken. Daarnaast blijf ik een zwak signaal hebben op Link Quality. Jullie gingen mij terug contacteren aangaande dit probleem maar ik heb tot nu toe nog niets van jullie gehoord. Gelieve mij hierover per email te berichten. Ik werk namelijk fulltime. De ene decoder geeft beschikbaar 68% aan en de andere 98 % bij opnames Er volgt ook totaal geen reactie van Proximus maar de facturen die kan je wel altijd betalen. Waarom stellen ze het dan voor het ogenblik niet zo in dat je elk programma van vitaya tenminste gedurende 48 uur in tv replay gratis kan bekijken ? Oude trouwe, op tijd betalende klanten zijn altijd de dupe bij proximus , trouw wordt hier nooit beloond.
Donderdag in de Proximuswinkel heb ik een duosimkaart aanvraag gedaan. Beide kaarten heb ik meegekregen maar geen enkele van de aanwezige personeelsleden was in staat om de aanvraag in het systeem af te ronden. Dan is mij door 2 mensen beloofd dat ze vandaag contact zouden nemen met jullie IT dienst om beide simkaarten te laten activeren. Op mijn vraag of ik verder nog iets moest doen verzekerden ze mij dat ik mij niets meer moet aantrekken. De activatie zou binnen de 2 uren volbracht zijn. Tot op dit moment geen activatie dus geen gebruik mogelijk van mijn duokaart. Bij de klantendienst wisten ze mij te vertellen dat ik maar terug naar de winkel moet gaan. Met andere woorden teug anderhalf uur aanschuiven zonder enige garantie dat er iemand aanwezig zal zijn met de nodige kennis om dit alles tot een goed einde te brengen. Blij ben ik wel dat de aanwezige mensen blijkbaar zeer weinig risico lopen om overspannen te geraken. De wachtenden ergeren zich doodomdat ze zolang moeten wachten.
ik ben klant sinds vandaag maar kan mijn producten niet zien in myproximus hoe los ik dit op aub?
de tv app is geraakt gelinkt aan mijn account zie hier ook niets van in mijn proximus app hoe los ik dit op?
VRAAG 1 : Is het mogelijk om een tv decoder met een bbox3 te verbinden d.m.v. een andere wifi bridge dan deze die proximus aanbied ? VRAAG 2 : Zo ja, met welke settings ? Ik heb net uitgebreid geprobeerd om mijn tv decoder (model Cisco V4 HW 2.2.0.6) via een eigen wifi bridge met de bbox3 te verbinden. Hiervoor heb ik een oude Linksys WRT54GL (54Mbps) met nieuwe dd-wrt firmware geüpgrade en deze als wifi-bridge ingesteld. In eerste instantie heb ik via de bridge, mijn bestaande wifi netwerk en de bbox3, een laptop met internet verbonden. De tv decoder bleef daarbij perfect werken (nog via utp kabel rechtstreeks met bbox3 verbonden). In tweede instantie heb ik de laptop opnieuw rechtstreeks met de bbox3 verbonden en de decoder achter de wifi bridge geplaatst. De bbox3 herkende de verbinding met de wifi bridge als een decoder (met het mac adres van de bridge). De Genius verbinding werd succesvol gemaakt en er werd ook beeld weergegeven. Het beeld begon echter onmidde
Hey allemaal, Graag wat uitleg en hulp bij prefix delegation in de volgende ipv6 setup. Mijn setup bestaat uit een router (wrt1200ac, lede) met zijn wan poort aangesloten op een lan poort van een bbox3. Deze router bouwt via passthrough eigenschap van de bbox een eigen pppoe sessie op. Graag had ik een ipv6 prefix om enkele subnetten op te bouwen achter deze router, maar dit lijkt niet te lukken. Enkele concrete vragen: - Klopt het dat ik geen prefix krijg toegewezen? - De wan interface heeft een mask van 128-bits i.p.v. 64-bits en een link local address. Dit heeft iets te maken met de ptp? Krijgt deze interface ook geen global ipv6? - De wan6 interface is opgebouwd met SLAAC op basis van het mac address van de router? Waarom krijgt deze interface geen prefix /56 or /60 toegewezen? Meer details over de LEDE/openwrt configuratie, vind je hieronder. Groetjes, Dirk config globals 'globals' option ula_prefix 'fda9:ef92:de1f::/48' config interface
Beste, Is er iemand die me kan vertellen wanneer de Nougat update voor Galaxy S7 zal worden uitgerold? Bedankt.
mijn dochter heeft een abonnement aangegaan voor het tablet van haar zoon mijn vraag kan ik dat abonnement bij mijn faktuur bijnemen en hoe kan ik dit best doen
Op de website van proximus https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/producten/r-orphans/speedtest-internet-connectie.html#/input wordt een minimum snelheid van 3.9Mbs, wat volgens de site ook ineens de maximu snelheid zou zijn. In werkelijkheid krijgen we amper 3.0Mbs door, zowel via wifi als via kabel. ook reeds met verschillende toestellen getest. Toen ik onlangs belde naar de klantendienst kreeg als antwoord dat het niet beter kon dan 3.3Mbs, dat was het maximum waarop de lijn geconfigureerd kon worden. dus ik begrijp niet goed waarom er door verkoop hoge snelheden beloofd worden tot 100Mbs, als je dan de kleine letters leest, zou het slechts 3.9Mbs zijn en als je dan naar de werkelijkheid kijkt, wordt de lijn slechts op 3.3Mbs geprogrammeerd. Kan er iemand deze verschillen verklaren aub? De operator wou ook geen technieker ter plaatse sturen om de lijn uit te testen en de fout te zoeken.
Beste, ik heb via het werk een abonnement bij jullie. ik denk dat het een Europa Top intense is.. kunnen jullie dit bevestigen? (kan ik het tel nummer prive doorsturen?) is deze dan ook geldig in japan?
Beste, Reeds verscheidene dagen probeer ik met het puntensaldo van onze accounts de punten op te nemen in bons. Via de app gaat het niet , technisch probleem komt er telkens op en via My Proximus lukt het ook niet. Meestal geeft dit altijd problemen.
Sinds deze voormiddag is ons netwerk opeens uit de lucht. Modem herstarten leidt tot problemen met de tv...die na 5-6 minuten opgelost zijn. Het netwerk zelf blijft onvindbaar, enkel de modemnaam komt nog in de lijst tevoorschijn. Hopelijk allemaal het gevolg van het incident waarvan sprake bij de helpdesk (geen verdere opvolging etc.) Toch nuttig als klant enige info te krijgen en niet te hoeven wachten tot je een sms krijgt dat de problemen van de baan zijn...
Beeld en geluid vallen weg, en frequenter op de HD kanalen dan op de analoge kanalen. Probleem blijft zich voordoen, ook nadat het apparaat wordt afgekoppeld, en er een software update wordt gedaan. Heb nog 2 decoders van het oude type in andere kamers, en daar is alles nog normaal, waardoor ik denk te mogen besluiten dat het probleem bij de decoder zelf ligt.
Medio 2017 nog steeds géén update, concrete datum a.u.b. Ofwel hoe kan ik mijn twee gehuurde decoders omruilen naar V5 !? Met vriendelijke groet, Yanick😉
Sinds 25 mei blokkeert Vitaya. Nadat je daar op afstemt stopt na eenmaal seconden de uitzending met een vast beeld. Je krijgt dan : geen signaal. Geachte klant er is een probleem opgetreden met de verbinding. Druk op OK om de verbinding herstellen. Hierna wordt de verbinding hersteld met opnieuw een blokkade tot gevolg. Dit id niet enkel het geval bij mij maar ook bij mijn buren en in een ganse woonwijk in de buurt. Blijkbaar is dit eendachtig probleem want volgensikhier op het forum merk ben ik al niet de eerste die deze melding maakt
Hallo iedereen, Tijdens de afgelopen 3 maanden hebben we onze decoders een update gegeven om de TV-ervaring te verbeteren, dit gebeurt vanop afstand. Jammer genoeg hebben we niet bij alle decoders de nieuwe software versie kunnen opladen. Deze recente software versie is nodig om na 29/08/2016 nog Proximus TV te kunnen bekijken op uw decoder. We proberen deze klanten te bereiken via SMS, telefoon en brief, maar we willen ook dit forum gebruiken om jullie te informeren mochten er zich problemen voordoen. Hoe herken ik een oude software versie? Decoders V5 en V5c De versies NTE_6.1.14.4 en NTE-miniv5_6.1.14.4 zijn de recente versies. Je kunt dit nummer als volgt terug vinden: • druk op MENU van de afstandsbediening • druk op ▾ en scroll naar rechts ▸ tot je aan Instellingen komt + druk op [ok] • scroll naar beneden ▾ tot Systeem + druk op [ok] • scroll naar beneden ▾ tot Systeeminfo + druk op [ok] • vervolgens vind je de software-versie Indien u deze interface nog niet hebt op uw v5
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.