Skip to main content
Vraag

Billing via email

  • June 13, 2017
  • 3 reacties
  • 675 Bekeken

heb net email met facturatie link ontvangen - link werkt niet
ingelogd in my proximus kan ik mijn facturen niet raadplegen, ook geen historiek terugvinden
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Walter V R
  • Apprentice
  • June 13, 2017
Bij mij hetzelfde.
De link werkt niet (token is verlopen).
Ingelogd op MyProximus is de link naar de facturen "om technische redenen" buiten dienst.

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • June 13, 2017
Dag Walter, graag ontvang ik je klantgegevens via een privébericht, kan deze starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, Groetjes, Nicky

Walter V R
  • Apprentice
  • June 14, 2017
Deze morgen uiteindelijk toegang gekregen tot mijn factuurgegevens.
Eerst kreeg ik bij aanklikken van de PDF "Document niet online beschikbaar", maar daarna lukte het uiteindelijk wel.
Wel een stuk omslachtiger allemaal dan een PDF als attachment.