Reeds meerdere malen heb ik gemeld dat ik Vitaya niet langer kan bekijken. Daarnaast kan ik ook verschillende van mijn andere opnames niet meer bekijken. Meestal wordt er maar 1 seconde opgenomen of hij neemt de reeks wel op maar ik kan ze dan nog niet bekijken. Daarnaast blijf ik een zwak signaal hebben op Link Quality. Jullie gingen mij terug contacteren aangaande dit probleem maar ik heb tot nu toe nog niets van jullie gehoord. Gelieve mij hierover per email te berichten. Ik werk namelijk fulltime. De ene decoder geeft beschikbaar 68% aan en de andere 98 % bij opnames
Er volgt ook totaal geen reactie van Proximus maar de facturen die kan je wel altijd betalen.
Waarom stellen ze het dan voor het ogenblik niet zo in dat je elk programma van vitaya tenminste gedurende 48 uur in tv replay gratis kan bekijken ?
Oude trouwe, op tijd betalende klanten zijn altijd de dupe bij proximus , trouw wordt hier nooit beloond.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.