Skip to main content
Antwoord

Mijn premium club

  • May 29, 2017
  • 3 reacties
  • 257 Bekeken

Beste,

Reeds verscheidene dagen probeer ik met het puntensaldo van onze accounts de punten op te nemen in bons.
Via de app gaat het niet , technisch probleem komt er telkens op en via My Proximus lukt het ook niet.
Meestal geeft dit altijd problemen.

Beste antwoord door Kathleen

Dank u NickyL, Proximus nam zelf al contact op maar kon het nog niet oplossen. Ik mis er daardoor al de punten van
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • May 29, 2017
Dag Kathleen, graag ontvang ik je login gegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, excuses voor het ongemak, los het graag met je op! Groetjes, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • May 30, 2017
Dank u NickyL, Proximus nam zelf al contact op maar kon het nog niet oplossen. Ik mis er daardoor al de punten van

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 12, 2017
Nog steeds geen nieuws, moest telenet een betere ontvangst hebben was ik ook met mijn gsm naar telenet gegaan. Wat een service. Ze gingen binnen de 10 dagen contact opnemen