Ik heb sinds afgelopen zomer Proximus TV in mijn woning. Onze decoder staat ingesteld om enkele series op te nemen. Het is zo dat er geregeld een aflevering uit een serie niet opgenomen wordt.
Zeer frustrerend wanneer je er namelijk op rekent dat alles wordt opgenomen.
Om maar een voorbeeld te geven; 'Thuis' staat geprogrammeerd om 5x in de week op te nemen. Dit elke avond. Het is zo dat alle aflevering (zowel die van de middag als de avond) worden opgenomen. Maar zo ongeveer om de twee weken wordt er 1 aflevering niet opgenomen. Dit zijn op willekeurige dagen dat dit voorvalt..
Zo merkte ik deze avond opnieuw hetzelfde. De afleveringen van 'De kampioenen' wordt elke zaterdagavond opgenomen. Toen ik daarnet wilde kijken naar deze aflevering zag ik dat de aflevering van deze avond niet in de lijst stond en bijgevolg dus niet werd opgenomen.
Wanneer ik dan het programma bekijk in mijn Tv gids dan zie ik dat er duidelijk staat 'Serie wordt reeds opgenomen'.
Ik heb geen flauw benul waarom dit constant voorvalt. Het is zeer frusterend en wij zijn het zo stilletjes aan beu aan het worden.
Iemand raad voor ons hoe we dit kunnen verhelpen?
Alvast bedankt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.