Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik kan in het buitenland geen gebruik maken van mijn mobiel netwerk op mijn iPhone 7! Ik krijg telkens de melding 'PDP-identiteit niet geaccepteerd'. Ik ben hier al eens mee naar een Proximuscenter geweest en ze zeiden mij daar dat er een blokkering op mijn buitenlands gebruik stond. Die is dan opgeheven maar ik zit nog steeds met dit probleem! Dit probleem heb ik wel alleen maar in het buitenland, in België is er geen enkel probleem. Aangezien ik binnenkort weer een aantal keer naar het buitenland ga, zou ik toch wel snel een oplossing voor dit probleem willen...
Ik heb een webradio en stream in het weekend tussen 10 en 21 uur. Vorige zondag is de verbinding weggevallen omstreeks 17:30 - 17:40. Weet er iemand wat de oorzaak daarvan kan zijn? Dit is de eerste keer dat dit voorvalt in 4 maanden.
Op mijn gsm staat de roaming het ganse jaar door uit. Zo ook dus als we onlangs naar het buitenland gingen. Toch is er (een minieme hoeveelheid) data doorgekomen die uiteraard doorgerekend werd. Gezien mijn roaming uitstond vind ik het wel erg dat ik er toch moet voor betalen. Het is wel geen groot bedrag, maar het principe he...
Ik heb een samsung a3 (2015). Nu vroeg ik me af hoe ik mijn foto's (picasa formaat) kan overzetten van gsm naar pc? Als ik mijn gsm met usb kabel aansluit op pc vind ik nergens foto's die ik kan overzetten?
Beste, Onderstaande mail kreeg ik op 25/04/2017 in mijn mailbox.(zie onder mijn afsluiting) Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Vandaag belde ik naar jullie 0800 nummer en werd zeer correct geholpen door uw medewerkster Danielle, die ik dan ook een dikke 5/5 heb gegeven. Ze zou me via mail een nieuw factuur bezorgen. Maar ik vind mijn elektronische factuur niet terug in myproximus.(zou zeer makkelijk gaan snel maar helaas vind ik niks. Tevens is jullie website zeer gebuiksonvriendelijk en onoverzichtelijk. Alvast bedankt voor jullie antwoord, want mailen naar jullie lukt ook niet :-( Mvg, Dave Geachte klant, Binnenkort krijgt u uw Proximus-facturen elektronisch. Zo'n elektronische factuur heeft dezelfde rechtsgeldigheid als een papieren exemplaar, maar is véél handiger... En u kan de factuurbestanden (in pdf-formaat) eenvoudigweg doormailen naar uw boekhouder
Beste Proximus, wanneer ik op het werk een simswapp aanvraag voor een collega dan is dit ALTIJD binnen de 2uur in orde. Als particulier is mij gisteren nog verteld dat dit meestal overnight gebeurt. Wel ik heb lekker geslapen, maar nog steeds is m'n simkaart niet geactiveerd! Ik vind dit niet kunnen en hoop dat iemand dit leest binnen jullie bedrijf die er iets om geeft en me binnen enkele uren activeert.
Hallo, ik ben pas overgestapt van Telenet naar Proximus. Ik had twee series gepland maar deze werden niet opgenomen. Wat kan er schelen? Ik heb al de modem en decoder herstart voor de opnames wegens toen andere problemen. Dat help dus niet. Ik ben bereid om in het begin enkele problemen uit te zitten maar als het blijft duren stap ik terug over naar Telenet. Eveneens klopt mijn eerste factuur niet, er staat 47 euro teveel op. Graag een oplossing aub.
Ik heb sinds reeds niet zo lang proximus. En het valt mij op dat ik maar 50Mbs internet heb door mijn cat5e kabel (20m). op de b box3 flikkert ook alleen een oranje lampje om aan te geven dat er dataverkeer is (voor zover ik weet) en het lampje van de snelheid licht niet op. bij de ethernet aansluitingen op de decoders voor de digitale tv flikkeren de groene lampjes (wat volgens mij betekend dat er een meer dan 100Mbs is) normaal zou de internetverbinding van mijn computer tog veel hoger moeten zijn. ik heb een pc met een 1Gbs ethernetpoort dus dat is geen probleem. alvast bedankt gr jens
Bij ingave van plan mobilus bellen vanuit Nederland naar Nedederland moet je nog verder je abonnementstype ingeven. Er wordt geen keuze voorgesteld of deze van een ander abotype. Hierdoor kan je de prijs niet opvragen. www.proximus.be/roaming. Hoe kan ik deze fout melden zodat deze opgelost wordt. Graag ook bevestiging dat dit opgelost wordt.
Ik vind de 'mijn blockbusters niet terug in de shop. Wat nu? Ook heb ik problemen bij opnames. Er worden series opgenomen die ik niet gevraagd heb én de geplande opnames neemt het niet op...
Ik heb er echt genoeg van , nu zit ik als zelfstandige van vorige week te wachten op een interventie van Proximus. maandag gebeld met de vraag wanneer ze komen : dat kunnen we nog niet zeggen want moeten de plannen van de gemeente opvragen. ze gaan u contacteren mijnheer. deze morgen donderdag bijna een week later , niemand gezien of gehoord en ook geen afspraak ! Dus ik bel terug naar Proximus 8:30u met de vraag hoe het zit met de planning , even navragen bij dispatch mijnheer ....... na een tijdje komt deze terug aan de lijn om me te vertellen dat hij nog geen afspraak kan geven en dat ik nog moet wachten ? oke dus ik wacht maar af terwijl ik stond te bellen was de technieker blijkbaar ook naar mij aan het bellen ( maar ik kan de andere lijn niet aannemen omdat ik met Proximus in gesprek ben . Om 11:15 krijg ik dan een bericht dat de technieker aan mijn deur is geweest maar dat ik niet thuis was , Nadien zie ik een briefje van dezelfde technieker dat hij hier om 9:30u is geweest
Ik begrijp de opties Daily Travel Surf en Daily Travel Passport niet goed. Ze zijn toch beiden bedoeld voor "af en toe" gebruik in het buitenland en worden beiden toch pas verrekend op de dagen dat je er gebruik van maakt ? Dan begrijp ik de prijssetting niet goed (prijzen voor EU) : Daily Travel Surf zou 4,24 EUR per dag kosten (incl. BTW) voor 100 MB surfvolume. Daily Travel Passport zou 2,00 EUR per dag kosten (incl. BTW) voor 20 min. bellen + 20 min. gebeld worden + 20 SMS + 80 MB surfvolume. Dat is té bizar om daar niet een te twijfelen. En dan is er nog een Travel Passport EU maandabonnement voor 12,10 EUR per maand voor 200 min bellen, 200 SMS maar dan weer slechts 200 MB surfvolume (wat neer komt op slechts gemiddeld 6,6 MB per dag ...). Waarom kan er niet een wat duidelijker overzicht gemaakt worden van de verschillende opties i.p.v. al die toch wel verwarrende info verspreid over verschillende webpagina's. Jullie maken het de klant met reisplannen niet gemakkelijk
Weet iemand wat er in deze bundel exact wordt aangeboden ivm "wielrennen"? Die omschrijving is zo vaag.
Beste , Ik heb net aanrekening gekregen en verzoek om teruggave van de 2 gehuurde decoders. Waarom is die verbrekingsvergoeding meer dan 300€ ...? Hiervan werd niets gezegd! Alsook had ik ook de S/N willen weten van de decoders want heb 1 aangekochte en wil wel onmiddellijk de juiste 2 binnen brengen. Ik had dit nochtans gevraagd van dit door te geven maar helaas zoals steeds geen reactie...Ik kan de decoders ook enkel in shop inleveren want een grote doos heb ik niet en inkt van de printer is op! Alvast Bedankt voor de snelle reactie! Mvg,
Hallo, Ondertussen ben ik al een klein 10 jaar klant bij proximus. Ik was tot vandaag zeer tevreden. Tot ik vanmiddag op mijn huistelefoon gebeld ben door een zeer agressieve verkoper van julie. Of het waar is weet ik natuurlijk niet want, hij belde met een prive nr. Hij wou mij een abonnementje film en series aansmeren. Hij ging het onmiddelijk voor mij activeren, zonder eerst te vragen of ik het wel echt wou. Ik heb op dezelfde toon als hij geantwoord dat hij dit helemaal niet hoefde te activeren en hij bleef maar aandringen. Ook zijn interesse in mijn prive leven, hoeveel kinderen, en of ik samenwonde was enz ging ver buiten de lijnen. als ik zei dat ik mijn films wel in de winkel koop op dvd bleef hij maar doorbomen. Uiteindelijk vroeg hij om mijn mailadres, hij vroeg of nog steeds hetzelfde was als hij opnoemde in het systeem en hij zou automatisch mijn facturen naar daar sturen. Ook daar heb ik weeral moeten ingrijpen dat ik die nog steeds per post wil. Ik vindt dit e
Blijkbaar kan proximus veel show verkopen en mensen zoet houden maar zonder morgen slikken wij de geldelijke opslag , geef mij maar belgacom terug of moet de ceo van proximus opslag hebben , zie het aan mijn factuur , ben 45 jaar abonnee , begin kriebels te krijgen , dag madam ceo ,
Vorig jaar december overgeschakeld van Pack( Telefonie, internet + tv) naar Tuttimus. Nu weer voor de zoveelste keer de volgende foute factuur gehad van Proximus. Datum 12 mei 2017 Documentnummer 6734869647 Klantnummer 1370462 En alweer is de tv bundel: Belgisch voetbal ten onrechte aangerekend, ondanks het feit dat ik hier al vele malen voor naar de klantendienst gebeld en gemaild heb en 2 keer zelf naar de Proximus winkel in Neerpelt geweest ben. Iedere keer wordt mij beloofd dat de fout wordt rechtgezet. Zie onderstaande mail die ik van u ontving op 25 april. Sinds half december vorig jaar loopt alles fout. Het tv toestel waar we 6 maanden op gewacht hebben, is gisteren eindelijk geleverd, waarvoor dank. Ook de 8 euro korting die u mij beloofde is van de factuur afgetrokken, maar als u mij dan weer 9,95€ aanrekent voor het voetbal waar zijn we dan mee bezig. Onbegrijpelijk, dat Proximus mensen die al jarenlang klant zijn zo in het zak zet. Hopelijk komt nu
beste, Ik heb onlangs met uw klantendienst afgesproken dat er een technieker op 15/5 langskomt op mijn nieuw adres. Ik heb echter nu een mail gekregen voor een afspraak te maken. Kan u nakijken of deze afspraak van 15/5 nog in orde is? Klantennummer: 614838277 Alvast bedankt!
Hallo ik heb net een nieuwe afstandsbediening gehaald bij de Proximus shop (oude was kapot) en ik krijg hem niet geïnstalleerd op mijn tv (Samsung) heb al 1/6 tegelijk ingetikt en dan de code 2448 maar werkt niet kan iemand helpen?
mijn printer gaat steeds na enkele uren ofline en dan moet ik mijn b box3 heropstarten wil hij weer online komen hoe kan ik dit oplossen dank op voorhand.☹️
ben al maanden bezig met bizz club in orde te krijgen al verschillende operatoren aan de lijn gehad Help helemaal niets Is volgens mij dikke boelshitt
heb verschillende toestellen in gebruik; ipad, iphone en vaste PC elk van de toestellen is geconfigureerd om skynet mail te ontvangen (via pop.skynet.be, serverpoort 110) en verzenden (via relay.skynet.be, serverpoort 25). Dit wil zeggen elke mail verstuurd naar mijn skynet box komt binnen op elke toestel, maar elke mail moet wel AFZONDERLIJK verwijderd worden van elk toestel ! WAAROM KAN DIT NIET GESYNCHRONISEERD WORDEN ZODAT DE EMAIL MAAR 1X VERWIJDERD MOET WORDEN OP EENDER WELK TOESTEL ?
deze nacht op de vaste lijn een telefoon gehad die ik niet kon opnemen. Via 1919 kwam ik bij 003293301950 - hiernaar teruggebeld en ik kwam op het antwoord apparaat van de noodcentrale?? Noodcentrales zijn dat niet de nummers 101 of 112? Als ik dit 0032 nummer op internet opzoek vind ik het nergens terug. Enig idee wat dit is ? Is dit een of andere vorm van oplichting??
Ik had een mobilus M abo, waarin 3GB mobiel internet zit. Dit was ruim voldoende. 2 weken geleden, vroeg ik een tuttimus abo aan. (TV, internet, GSM). Deze werknemer van proximus in de winkel sloot dit tuttimus abo af. De installateur van proximus kwam langs maar kon tv en internet niet aansluiten vanwege geen goede aansluiting in mijn woonst. Ondertussen was mij gsm abo ook omgezet naar een mobilus S (1GB mobiel internet) zonder dat ik hier achter heb gevraagd. Ik krijg nu de melding dat ik 1 GB mobiel internet heb verbruikt en dat mijn limiet bereikt is. Ik ben daarjuist naar de proximus winkel geweest om alles te annuleren en mijn mobilus M abo terug te zetten naar hetgene dat het ervoor was. De werknemer in de winkel heeft de annulatie doorgevoerd maar zei me dat dit een week kon duren. Gevolg: alles wat ik nu verbruik aan mobiel internet tot de annulatie is doorgevoerd gaat me 10 cent/MB kosten wat me in totaal veel geld gaat kosten. Ik nam contact op met de klantendienst
Mijn vraag is de volgende : vermits roaming niet meer bestaat is ons Dailly Travel Passport niet meer nuttig. Kunnen jullie dit schrappen voor ons ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.