Skip to main content
Beantwoord

Weer foute factuur

  • May 23, 2017
  • 6 reacties
  • 286 Bekeken

Vorig jaar december overgeschakeld van Pack( Telefonie, internet + tv) naar Tuttimus.
Nu weer voor de zoveelste keer de volgende foute factuur gehad van Proximus.

Datum 12 mei 2017
Documentnummer 6734869647
Klantnummer 1370462

En alweer is de tv bundel: Belgisch voetbal ten onrechte
aangerekend, ondanks het feit dat ik hier al vele malen voor naar de klantendienst gebeld en gemaild heb en 2 keer zelf naar de Proximus winkel in Neerpelt geweest ben.
Iedere keer wordt mij beloofd dat de fout wordt rechtgezet.
Zie onderstaande mail die ik van u ontving op 25 april.
Sinds half december vorig jaar loopt alles fout.
Het tv toestel waar we 6 maanden op gewacht hebben, is gisteren eindelijk geleverd, waarvoor dank.
Ook de 8 euro korting die u mij beloofde is van de factuur afgetrokken, maar
als u mij dan weer 9,95€ aanrekent voor het voetbal waar zijn we dan mee
bezig.
Onbegrijpelijk, dat Proximus mensen die al jarenlang klant zijn zo in het
zak zet.

Hopelijk komt nu alles eindelijk eens in orde!!

Groeten,
J. Heylen

[b]Dit is de mail die ik op 25 april van Proximus kreeg.

Beste meneer Heylen,

Graag bevestig ik u dat wij contact opgenomen hebben met de IT dienst voor
de aanrekening van de voedbal op uw facturen .

Zij hebben het nodige gedaan zodat u geen aanrekening meer gaat krijgen .
Ook wordt uw tv nog verzonden naar uw huis.
Daarvan zal u nog een sms krijgen van dynalogic .
Ook is het mogelijk om met dynalogic contact op te nemen 0800 15 690 als u
graag wat meer info wenst.

Om de problemen die zich hebben voor gedaan betreffende de foute facturatie
, zullen wij voor u een korting activeren van 8 euro per maand.

Hopend u hier mee van dienst te zijn.

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Rein59,

Ik heb een escalatie van dit dossier aangevraagd via de verantwoordelijke dienst. De laatste factuur staat nu ook 'on hold'.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • May 24, 2017
Dag Rein59,

Heb je de Belgische voetbal niet aangevraagd en dient te worden opgezegd? Zo ja, dan is de aanrekening onterecht.

Of heb je ervoor gekozen om de Belgische voetbal als TV-bundel te nemen in je Tuttimus? In dit geval is de factuur correct.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 24, 2017
Beste AntonellaD
Kan je mij dan de mail eens verduidelijken die ik op 25 april van Proximus kreeg.
Hier staat toch duidelijk in dat ik geen aanrekening meer zou krijgen voor het voetbal.
En dat ik zelfs 8 euro per maand korting krijg voor de problemen die zich hebben voorgedaan in verband met de foute facturen!!!
Dit is toch zo klaar als een klontje!!!
Hier nogmaals een kopie van de mail die ik op 25 april kreeg:
Beste meneer Heylen,

Graag bevestig ik u dat wij contact opgenomen hebben met de IT dienst voor de aanrekening van de voedbal op uw facturen .

Zij hebben het nodige gedaan zodat u geen aanrekening meer gaat krijgen .
Ook wordt uw tv nog verzonden naar uw huis.
Daarvan zal u nog een sms krijgen van dynalogic .
Ook is het mogelijk om met dynalogic contact op te nemen 0800 15 690 als u graag wat meer info wenst.

Om de problemen die zich hebben voor gedaan betreffende de foute facturatie , zullen wij voor u een korting activeren van 8 euro per maand.

Hopend u hier mee van dienst te zijn.



Met vriendelijke groeten,


Het Proximus-team

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 24, 2017
Dag Rein,

Er is momenteel een dossier (29472115) lopende bij de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je onderzoeken en je nog contacteren ivm de oplossing.

Je moet ook de factuur voorlopig niet betalen tot we je gecontacteerd hebben ivm de oplossing.

Met vriendelijke groeten

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 24, 2017
Dank je wel Koen, ik ben blij dat er een bekwame medewerker reageert. Hopelijk wordt alles nu snel opgelost!

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2017
Intussen weer een volgende factuur gehad van proximus. Weer dezelfde fout! Alweer de tv bundel Belgisch voetbal ten onrechte aangerekend. De klacht tegen de vorige factuur is blijkbaar nog altijd lopende (al meer dan 3 weken) zie bovenstaande reactie van Proximus medewerker. Hoe is dit toch mogelijk!! Kan deze klacht (dossier 29472115) nu eindelijk eens opgelost worden aub???
Groeten Rein59

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • June 16, 2017
Dag Rein59,

Ik heb een escalatie van dit dossier aangevraagd via de verantwoordelijke dienst. De laatste factuur staat nu ook 'on hold'.

Groetjes,

Antonella