Skip to main content

Verhuis

  • May 5, 2017
  • 5 reacties
  • 264 Bekeken

beste,

Ik heb onlangs met uw klantendienst afgesproken dat er een technieker op 15/5 langskomt op mijn nieuw adres.
Ik heb echter nu een mail gekregen voor een afspraak te maken.
Kan u nakijken of deze afspraak van 15/5 nog in orde is?
Klantennummer: 614838277

Alvast bedankt!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • May 5, 2017
Beste,

Ik heb een dossier (29284384) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Een collega zal je nog iets laten weten ivm de afspraak.

Alvast de excuses

Koen

  • Auteur
  • Apprentice
  • May 16, 2017
Beste,

Ik heb gisteren 4 keer naar de klantendienst gebeld om te informeren of er een technieker zou langskomen. Telkens zeiden ze mij dat ik ingepland stond maar dat ze geen uur konden doorgeven. Uiteindelijk heb ik geen technieker gezien.
Waar moet ik hiervoor een klacht indienen? Ik had mijn verlofdag beter kunnen besteden dan een hele dag zitten wachten op iemand die toch niet komt.
Dit is alles behalve klantvriendelijkheid.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • May 16, 2017
Beste,

Escalatiedossier 29402700 is momenteel hiervoor in behandeling, er is een IT-probleem met de doorstroming van je afspraak.

We doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen, de bevoegde dienst zal je verder informeren.

Groetjes,

Heidi

  • Auteur
  • Apprentice
  • June 15, 2017
Beste,

Ondertussen is de technieker langsgeweest, maar wij hebben door bovenvermelde problemen 3 weken zonder internet en tv in onze nieuwe woning gezeten. We moeten wel de volle prijs betalen voor de maand mei. Hier ben ik niet over te spreken, en verwacht hiervoor een tegemoetkoming. Kan dit geregeld worden?

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 16, 2017
Dag Schapenvetzak,

Ik heb hiervoor dossier 29768902 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder houdt je hierover verder op de hoogte.

Groetjes,

Antonella