Beste,
Onderstaande mail kreeg ik op 25/04/2017 in mijn mailbox.(zie onder mijn afsluiting)
Tot op heden heb ik nog niks ontvangen.
Vandaag belde ik naar jullie 0800 nummer en werd zeer correct geholpen door uw medewerkster Danielle, die ik dan ook een dikke 5/5 heb gegeven. Ze zou me via mail een nieuw factuur bezorgen.
Maar ik vind mijn elektronische factuur niet terug in myproximus.(zou zeer makkelijk gaan snel maar helaas vind ik niks. Tevens is jullie website zeer gebuiksonvriendelijk en onoverzichtelijk.
Alvast bedankt voor jullie antwoord, want mailen naar jullie lukt ook niet :-(
Mvg,
Dave
Geachte klant,
Binnenkort krijgt u uw Proximus-facturen elektronisch. Zo'n elektronische factuur heeft dezelfde rechtsgeldigheid als een papieren exemplaar, maar is véél handiger... En u kan de factuurbestanden (in pdf-formaat) eenvoudigweg doormailen naar uw boekhouder
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
