Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Zojuist heb ik mijn Proximuspunten ingeruild voor een bon om de iPhone SE 128 spacegrey te bestellen, op de site stond dat hij nog in stock was maar eenmaal ik wilde bestellen (betalen) was hij ineens niet meer voorradig. Nu zit ik met een bon waar ik niets mee kan doen! Is dit een fout op de site? Wanneer is deze weer voorradig?
Ik heb sinds kort zeer traag internet en tijdens het bellen valt de verbinding soms weg. Heb een paar keer test mijn lijn uitgevoerd en kreeg een melding dat er een fout was op de lijn. Nu staat er bij mijn afspraken een herstelling ingepland terwijl ik geen afspraak gemaakt heb. Er staat vermeld "Uw SLA zal worden gerespecteerd" en ik moet niet aanwezig zijn op de afspraak. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven aub?
Ik heb een smart +15 abonnement en normaal betaalde ik 15 euro, maar sinds januari is dit 16 euro geworden. Kan dit zomaar zonder te verwittigen? En ben ik niet beter met een prepaid kaart, want er wordt nooit voor 15 euro, nu 16 euro, gebruikt.
ik woon in ronse en zou graag avs oudenaarde kunnen nemen maar het is eeklo hoe kan ik dat veranderen
Op welk email adres kan ik de facturatiedienst bereiken ? En op welk emailadres kan ik een klacht formuleren ? mvg
ben voor 17 dagen in Denemarken, Zweden, Finland en Noorwegen. Sinds ik vertrok heb ik geen Mobiel Internet meer, heb alle instellingen juist staan, heb zelfs een Daily Travel Passport actief gemaakt, niets helpt. IK heb een Smart15 abonnement.
Hallo, Ik heb een abonnement van 20 € dat telkens vernieuwd wordt de 16e van elke maand. Gisteren kreeg ik de melding dat ik bijna over mijn data-limiet ben. Via de app wou ik dan gisterenavond 500Mb extra volume aanvragen voor 5€. Helemaal op het einde kreeg ik een foutmelding in de app, een netwerkfout, en de melding dat ik opnieuw moest proberen. Dat heb ik dan ook gedaan, maar ik kreeg opnieuw dezelfde fout. Ik heb het opgegeven met de bedoeling vandaag opnieuw te proberen. Vandaag zie ik via de app dat mijn huidige totaal bedrag 30 € is, en er is geen extra data-volume. Als ik via de pc kijk, is het nog steeds 20 €. Wat moet ik doen? Nog eens proberen en riskeren dat het 35 € wordt. Heb ik dan extra volume of niet, want het is nergens te zien? Graag (snel) een oplossing aub. Thx. UPDATE: ondertussen zie ik dat ik 2 mails heb ontvangen, zijnde bevestigingen dat ik 2 x 500 Mb extra heb besteld! Op de website is het nog altijd 20 €, geen vermelding van extra volu
Sinds vorige vrijdag kan ik geen smsen ontvangen/verzenden, Hetzelfde met oproepen. Al contact gehad met proximus klantendienst, kaart in andere telefoon gestoken, kaart werkt perfect. Terug in mijn toestel gestoken, probleem herhaalt zich.. Kan het zijn dat het IMEI nummer om een of andere reden geblokt staat? Al zou dit maar raar zijn.. Mvg
Sinds 2 dagen geen mobiel internet meer op gsm. Rekening is reeds betaald al twijfel ik of het daar mee zou kunnen te maken hebben... Hoe kan dit?
Op 16 mei is er een overdracht geweest van het abonnement. Sinds die dag is er niets meer in orde. Op de 'my proximus' zag ik eerst nog de telefoonnummers die al op het abonnement zaten. Maar sinds de overdracht zijn deze verdwenen. Wel zie ik de producten nu de producent van de overdracht, maar daar zit ook iets verkeerd. Ik zie namelijk mijn eigen mobiel nummer er 2x in staan en ook het nummer van de sim-kaart voor het mobiel internet. Maar ik kan zelf niets meer aanpassen zoals de 'favoriete app'. Ook is sinds de overdracht mijn mobiel abonnement niet meer zoals het was... de naam staat er nog wel. Maar alle verbruiken worden aangerekend. Ik moet wel de nuance maken over de verbruiken die aangerekend worden. Die worden proper en zonder problemen gecrediteerd als de factuur er is. Maar de voorbije 1,5 maand heb ik heel erg veel gebeld met de klantendienst en heb ik de deur plat gelopen bij de proximuscenter. En steeds krijg ik het antwoord dat alles in orde komt binnen de klas
Hey, Ik wil op dit moment een pay en go kaart activeren en vermoed dat er een foutje in jullie certificaat zit op het https://eid.proximus.be adres. Mvg, Kim
Vanaf dag 1 problemen gehad met onze facturatie en andere producten. Deze bleven helaas aanslepen waardoor ik iedere maand mocht bellen naar Proximus om dit te corrigeren. Na een aantal telefoontjes kreeg ik een dame aan de lijn van Proximus. Ze had alvast geen interesse om ons verder te helpen en we kwamen dus niet tot een oplossing. Tot vandaag! Weer een foute facturatie ontvangen.. Met veel tegen zin bel ik naar de facturatie dienst van Proximus.. Tot mijn verbazing krijg ik een zeer vriendelijke heer aan de telefoon! Hij heeft alles in orde gebracht en de moeite gedaan om alles na te kijken. Het was een hele opluchting na maanden frustratie. Via deze weg wil ik deze persoon bedanken voor zijn tijd, hulp en geduld. Hij heeft er voor gezorgd dat we niet een andere verdeler zijn gaan opzoeken.. Nogmaals enorm bedankt! Bij deze, altijd welkom (je weet ons namelijk wonen door het factuuradres) en we steken de BBQ aan en genieten van een drankje 🙂 Als onze dank naar jou. Spijti
Zijn jullie op dit moment een telefonische actie bezig rond het gebruik van beveiligingsprogramma's? Geert
Is het mogelijk om ons gsm abonnementen met tuttimus te koppelen of moeten wij deze buiten de paket betalen ? Of bestaat nog een andere aanbieding waar internet televisie en gsm in een pakket is ?
Beste,sinds december 2016 bestelde ik telefonisch een tuttimus abonnement,met een daarbijhorende smartphone,alles is perfect in orde,maar mijn my proximus website werd nooit echt aangepast hieraan,tot vorige week had ik blijkbaar nog een smart 15 in dit pakket,terwijl dit reeds van in het begin een mobilus moest zijn, vorig week werd plots mijn smart 15 stopgezet en voorlopig kwam er een surf free anytime in de plaats,in afwachting van mijn mobilus pakket,met als gevolg gesprekken en sms is appart te betalen en heb momenteel maar 500 mb mobiel internet,na vele telefooons,en zaterdag nog naar een proximus center geweest om hier wat spoed achter te zetten,helaas is er nog niets veranderd,toch ga ik weigeren van bij te betalen,want op mijn factuur zijn alle gegevens correct mvg jan van elewijck
Gisteren voer ik 2 betalingen uit , via de rode knop "betalen" bij mijn fakturen . Alle stappen correct uitgevoerd , zelfs bevestiging van betaling ontvangen . Een dag later blijkt de ene faktuur nog in verwerking , de andere blijft onbetaald volgens mijn faktuur . Zoek online naar antwoord , en steeds de verwijzing naar telefoonnr klantendienst . Deze gebeld , antwoord is " geduld meneer " en telefoon dicht . Tweede poging , andere deskmedewerker , vriendelijk , deze gaat een mail sturen intern , betalingen zijn niet terug te vinden . Zou eerst mijn onbetaalde faktuur moeten betalen ( is betaald ) .Nogthans kan ik bewijs ( rekeninguitreksel ) voorleggen , dat betalingen uitgevoerd zijn . Niet nodig om door te sturen . Moraal van het verhaal , bevestiging van betaling online , betalingen niet terug te vinden , diensten kunnen niet aktief gezet worden , moet eerst onbetaalde faktuur betalen . Willen bewijs van betaling niet aanvaarden , en computersysteem loopt belachelijk achter
Ik heb een A5 gevonden tijdens het wandelen in de buurt van Izel. Het toestel stond uit en zoals het hoort zit er een pin code op de sim en een gesture code op android. Ik heb een nummer van de simkaart, hopelijk kan Proximus (het is een Proximus sim) helpen om zo de eigenaar met mij in contact te brengen zodat ik het toestal terug kan bezorgen. Ik heb dat ook al via Twitter gevraagd, maar nog geen reactie gehad. Als iemand hier nog andere tips heeft om de eigenaar te achterhalen, hoor ik het graag.
Ik heb vandaag een speedtest gedaan die het volgende opleverde. U ziet dat de ping nogal aan de hoge kant is en de download en uploadspeed zijn nogal aan de lage kant. Dit wordt altijd maar erger vandaag was het de hele dag even slecht terwijl dit vroeger maar enkel s ’avonds voorkwam. Gisteren is de tv ook weer uitgevallen. Gelukkig was het verholpen met het terug opstarten van de b-box. Aja en nog dit vroeger kwam dit niet voor. Er is al iemand langs geweest die zei dat er twee kabbels zijn aangesloten terwijl dit er vijf zouden moeten zijn. Dus ik blijf met het probleem zitten omdat proximus dit niet zal willen betalen want deze lijnen zitten onder de grond (zal niet goedkoop zijn) en indien ik een lijntest doe is de lijn oke.
Sedert de laatste update ben ook ik vele opnames kwijt, en die wil ik graag terug. Ik vind de nieuwe layout trouwens heel vervelend, het loopt veel trager, de menu-items nemen veel beeldruimte in beslag, en een deel van het menu valt ook buiten mijn scherm. Geef mij maar terug de vorige layout, die was véél praktischer! Maar vooral wil ik mijn verdwenen opnames terug!
Hallo Wij zijn onlangs verhuist Maar heb een verkeerde vaste nummer ik zou graag mijn oude behoude. Hoe kan ik deze wijzigen
Beste, Ik heb deze voormiddag punten ingeruild voor een waardebon van decathlon van 10 euro. Tot op heden heb ik hiervoor nog geen mail ontvangen. kan U dit eens nakijken aub? Alvast bedankt. Mvg Van Damme Sophie
Hoi, ik wisselde vorige weekend mijn SIM voor een nano model (zelfde nummer etc) nu als ik via SMS de parking wil betalen bvb 4411 dan krijg ik "verzenden mislukt, content niet toegestaan".... iemand een idee? (tel is een Samsung galaxy indien dit er kan mee te maken hebben, is nieuw toestel)
Wanneer ik inlog op My Proximus en naar Mijn facturen Instellingen ga en klik op Kies voor e-mail, Zoomit of post, krijg ik geen enkele keuzemogelijkheid te zien. Bug of doe ik iets verkeerd?
9Ik kijk net op my proximus via de app én de website en zie dat mijn maandelijkse 3,5gb daar niet tussen staat? Hoe kan dat? Heb ik nog wel mijn 3,5gb of niet? Ik heb een Mobilus M abonnement
Dit is (ondertussen) een Vlaamse zender zoals alle anderen, dus ook met reclame. Waarom zit dit nog stééds niet in het basispakket maar wel in een bundel? Bundel betalen om alsnog reclame op je scherm te hebben? I guess not! Anno 2017, komaan zeg!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.