Hoelang moet ik nog wachten vooraleer mijn Mobilus S wordt geactiveerd in mijn Tuttimus abonnement
Beste,sinds december 2016 bestelde ik telefonisch een tuttimus abonnement,met een daarbijhorende smartphone,alles is perfect in orde,maar mijn my proximus website werd nooit echt aangepast hieraan,tot vorige week had ik blijkbaar nog een smart 15 in dit pakket,terwijl dit reeds van in het begin een mobilus moest zijn, vorig week werd plots mijn smart 15 stopgezet en voorlopig kwam er een surf free anytime in de plaats,in afwachting van mijn mobilus pakket,met als gevolg gesprekken en sms is appart te betalen en heb momenteel maar 500 mb mobiel internet,na vele telefooons,en zaterdag nog naar een proximus center geweest om hier wat spoed achter te zetten,helaas is er nog niets veranderd,toch ga ik weigeren van bij te betalen,want op mijn factuur zijn alle gegevens correct mvg jan van elewijck
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
