Skip to main content
Vraag

Afspraak herstelling

  • July 5, 2017
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Ik heb sinds kort zeer traag internet en tijdens het bellen valt de verbinding soms weg. Heb een paar keer test mijn lijn uitgevoerd en kreeg een melding dat er een fout was op de lijn.

Nu staat er bij mijn afspraken een herstelling ingepland terwijl ik geen afspraak gemaakt heb. Er staat vermeld "Uw SLA zal worden gerespecteerd" en ik moet niet aanwezig zijn op de afspraak. Kan iemand mij hier meer uitleg over geven aub?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 5, 2017
Dit is omdat proximus problemen op je lijn (lijnen) vastgesteld hebben er metingen/herstellingen moeten gebeuren buitenshuis, want anders zou er iemand moeten aanwezig zijn.

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • July 5, 2017
Hi Davy

Om hierop specifiek te kunnen antwoorden stuur je ons best in privebericht je klantenID of telefoonnummer waarop dit actief is

Mvg sabine