Skip to main content
Beantwoord

Om veiligheidsredenen is dit toestel geblokkeerd, neem contact op met Proximus

  • July 4, 2017
  • 2 reacties
  • 1627 Bekeken

Sinds vorige vrijdag kan ik geen smsen ontvangen/verzenden, Hetzelfde met oproepen.
Al contact gehad met proximus klantendienst, kaart in andere telefoon gestoken, kaart werkt perfect.
Terug in mijn toestel gestoken, probleem herhaalt zich..
Kan het zijn dat het IMEI nummer om een of andere reden geblokt staat? Al zou dit maar raar zijn..

Mvg

Beste antwoord door Martin

via dit Forum , kan je ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen, via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 4, 2017
Geen reactie Proximus?

Martin
  • Antwoord
  • July 4, 2017
via dit Forum , kan je ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen, via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)