Sinds vorige vrijdag kan ik geen smsen ontvangen/verzenden, Hetzelfde met oproepen.
Al contact gehad met proximus klantendienst, kaart in andere telefoon gestoken, kaart werkt perfect.
Terug in mijn toestel gestoken, probleem herhaalt zich..
Kan het zijn dat het IMEI nummer om een of andere reden geblokt staat? Al zou dit maar raar zijn..
Mvg
Beantwoord
Om veiligheidsredenen is dit toestel geblokkeerd, neem contact op met Proximus
Beste antwoord door Martin
via dit Forum , kan je ook een privébericht aan Het Proximus Team sturen, via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
