Gisteren voer ik 2 betalingen uit , via de rode knop "betalen" bij mijn fakturen .
Alle stappen correct uitgevoerd , zelfs bevestiging van betaling ontvangen .
Een dag later blijkt de ene faktuur nog in verwerking , de andere blijft onbetaald volgens mijn faktuur .
Zoek online naar antwoord , en steeds de verwijzing naar telefoonnr klantendienst .
Deze gebeld , antwoord is " geduld meneer " en telefoon dicht .
Tweede poging , andere deskmedewerker , vriendelijk , deze gaat een mail sturen intern , betalingen zijn niet terug te vinden . Zou eerst mijn onbetaalde faktuur moeten betalen ( is betaald ) .Nogthans kan ik bewijs ( rekeninguitreksel ) voorleggen , dat betalingen uitgevoerd zijn . Niet nodig om door te sturen .
Moraal van het verhaal , bevestiging van betaling online , betalingen niet terug te vinden , diensten kunnen niet aktief gezet worden , moet eerst onbetaalde faktuur betalen .
Willen bewijs van betaling niet aanvaarden , en computersysteem loopt belachelijk achter .
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.