Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Plots namiddag alle gsm's op ons abonnement afgesloten. Zonder ook maar 1 sms dat dit ging gebeuren Bij nazocht facturen bleek 1 onbetaald factuur van een 400 euro vervallen (Ok fout van ons , over het hoofd gezien). Contact genomen met calcentrum. Hoer vertelde men dat dit gebeurd was omwille van 1114 euro openstaand . Maar dat tweede factuur vervalt pas op einde van de maand. 1 sms en twee minuten later had die vergetelheid recht gezet geweest!!!!! Nu betaling gedaan en krijgen we te horen dat het nogwel een paar uur kan duren voor er terug verbinding is. Voor mij is de kous af!! Ik ga terug naar Telenet. Daar communiceerde men tenminste nog. Ik heb daar net hetzelfde meegemaakt. Kreeg telefoontje , gaf Visa door en probleem was van de baan Dan ben ik ook ineens van de slechte ontvangst in onze zaak vanaf , waar Proximus zonder rood te worden adviseerde om een versterker te kopen omdat ze wisten dat dat daar een zwarte spot was By by proximus
Hallo, Mijn vraag: hoe kan ik het popup venster van 'Proximus_Fon' verwijderen en niet meer laten terugkeren op mijn imac computer? Dit komt tot vervelens toe constant zomaar tevoorschijn. En waarom komt dit popup venster telkens terug? Met vriendelijke groeten, CD
Beste, ik vraag mij af wanneer mijn gsm wordt geleverd. Ik vertrek 14/07 op reis voor 10 dagen dus dit is redelijk dringend. Ik heb reeds gebeld met de vraag of ik hem eventueel ergens kon afhalen maar dit blijkt absoluut niet mogelijk te zijn. Ik heb deze gsm gekocht samen met een abonnement. Kan iemand me alsjeblieft zo snel mogelijk contacteren? Dankuwel, Louise
Hoewel de Daily travel passports mij in het verleden al erg handig van pas zijn gekomen, heb ik er voor mijn meest recente reis naar Thailand voor gekozen om deze uit te zetten. Zo vermijd ik dan onnodige kosten voor slechts een enkel sms'je per dag. Nu kreeg ik vandaag een bericht dat ik een gemiste oproep had. Hierop volgde meteen een sms'je dat mijn Daily travel passport voor top bestemmingen was geactiveerd. Hoe kan het dat ik voor deze gemiste oproep meteen een activatiesms krijg? Ik heb namelijk niet opgenomen? En op welke manier kan ik dit deactiveren? Via de app lukt het mij niet, daar staat bij roaming alles op "none, €0" Alvast bedankt!
Wij verhuizen op 07/08. We hebben een online formulier ingevuld en duidelijk 2x de datum opgeschreven dat dit 07/08 moest zijn. Echter, onze diensten werden ONMIDDELIJK afgesloten (internet + TV). Hierin is PROXIMUS de fout in gegaan. Gisteren (moment van afsluiting - 12/07) hebben we gebeld naar het gekende 0800-nummer. Daar wist men ons te vertellen dat het niet kon geactiveerd worden en dat het pas de dag erna tegen de middag het systeem opnieuw online zou gaan ! Maar dit werd ons beloofd en bevestigd. PROXIMUS kan wel na een paar seconden alle diensten verbreken maar opnieuw opstarten duurt meer dan 24u ??!! Vandaag (een dag later - 13/07 - 18u.) hebben we nog steeds geen internet en TV. Maar onze factuur blijft wel lopen !! Opnieuw hebben we gebeld naar het 0800-nummer. We werden ALLES BEHALVE VRIENDELIJK onthaald door een vrouwelijke medewerkster van Proximus. Erger nog : Zij begon ons uit te lachen aan telefoon en doodleuk mee te delen aan de telefoon met letterlijke woor
En dit zou me €1 per maand kosten. Ik heb dit niet gevraagd. Hoe kan ik dit annuleren?
Sinds 17/6 probeer ik mijn abonnement van Proximus over te zetten naar Orange omdat ik de manier waarop ik behandeld ben bij Proximus kotsbeu was. Wat blijkt nu ? Proximus weigert mijn nummer vrij te geven waardoor uiteindelijk een nieuw nummer gaat gelinkt worden aan mijn nieuw abonnement. Nochtans zijn alle nodige documenten, alle nodige nummers en klantenrekeningen correct doorgegeven. Echt jullie zijn totaal incompetent. Wat een ongelooflijke slechte service. Zelfs wanneer je wil overstappen, kunnen jullie het niet laten om een mens te ergeren. Nog iemand zulke idiotie meegemaakt ?
Anderhalve week geleden heb ik mijn grote simkaart omgeruild voor een kleine sim kaart. De telefoon heeft anderhalve week perfect gewerkt tot mijn verbinding met het netwerk vrijdagvoormiddag volledig wegviel met als melding "Geen service" Geen probleem dacht ik even de klantendienst contacteren en zo opgelost. Niets was minder waar: na enkele standaard tests via de klantendienst kwamen ze tot het besluit: nieuwe simkaart afhalen in het Proximus center te Merchtem. Volgende dag meteen om een nieuwe simkaart maar helaas geen resultaat. Ik kreeg de reactie: "het ligt aan uw toestel" Meteen getest met het plaatsen van de simkaart van mijn echtgenoot: toestel werkt perfect! Mijn simkaart in zijn toestel "Geen service" Terug contact met klantendienst en uiteraard dezelfde tests doorlopen met als uitkomst "Mevrouw u moet terug naar het Proximus center om een nieuwe simkaart! De technische dienst ging het ook verder uitzoeken en mij binnen de 5 á 7 minuten terug bellen. Na een uur w
hallo, mijn man en ik gaan uit elkaar, maar het proximus contract staat op mijn naam, dus alle facturen komen toe op mijn naam, kan mijn man het bestaande contract niet overnemen op zijn naam laten verder zetten behalve 1 gsm nummer abonnement moet van dat contract en naar mijn nieuw adres worden gestuurd, graag meer info aub, mvg, huyghe katty
Ik had geduldig Fnac waardebonnen gespaard; Op de laatste dag voor de vervaldag naar de Fnak. Wordt me daar gezegd dat ik telkens maar Bonnen ter waarde van euro kan omwisselen... 20 euro aan bonnen werden daardoor waardeloos.?? Graag uitleg of - liefst- vervaldatum naar later verzetten.
Ik heb een paar Proximus waardebonnen "gekocht" met mijn punten. Nu wil ik online wat zaken bestellen en wil deze bonnen inruilen maar krijg steeds de melding dat dit een foutieve code is. Verder kreeg ik voor slechts twee van de drie bonnen een bevestigingsmail. Alle bonnen zijn wel terug te vinden onder "mijn laatste bestellingen". Hoe kan ik deze bonnen gebruiken bij het afrekenen?
weeral probleem met zien van verbruik ???? Lijkt opgelost te zijn nu
Ik zit in het buitenland en kan niet via roaming surfen war wel vervelend is. Mijn i-Phone geeft aan Pdp is niet geactiveerd. Hoe kan ik dit verhelpen. Ik heb de sim reeds verwijderd en opnieuw opgestart zonder resultaat.
Hallo, met mijn BBOX3 heb ik al sinds het begin problemen. Maar de laatste tijd is het allemaal maar erger geworden. Enkele vb: * Laptop - Als je op de 2.4 GHz verbonden bent, kan je geen connectie maken met de toestellen die via kabel zijn aangesloten. Wel met het internet. * Laptop - Als je op de 5 GHz bent verbonden, dan kan je de bekabelde toestellen wel zien, maar heb je geen toegang tot internet. * Laptop - 2.4 GHz en 5 GHz - Om de x tijd (soms minuten, soms uren) valt het netwerk weg. Op dezelfde moment is het netwerk wel beschikaar op de smartphone ... * Smartphone - Als je op de 5GHZ verbonden bent werkt alles. * E-reader - Wil niet connecteren op de 2.4 GHz (kan geen 5 GHz aan). Maak je een mobiele hotspot van je GSM, dan is er zonder problemen connectie. Gisteren dan uiteindelijk eens een volledige factory reset gedaan. Vroeger stond alles op MAC authenticatie, en dat werkte perfect. Als ik dat gisteren deed, dan kon ik gewoon niet meer connecteren (terwijl
De laatste weken doet Proximus TV wat raar bij ons. Een paar keer per dag begint het beeld te haperen. Maar geen gewone vertraging van audio/video maar er komen verschillende vierkanten met verschillende kleuren over het beeld dat normaal uitgezonden wordt. Geluid wordt ook haperend en robot-achtig. Het lijkt mij alsof we een slecht signaal krijgen van Proximus, of dat er aan hun kant iets mis loopt. Maar omdat het zo frequent gebeurt neem ik aan dat er misschien iets aan de decoder kan liggen. Het probleem herstelt zichzelf na 5 minuten maar het komt nog wel voor. (De decoder is rechtstreeks aangesloten op de modem.) Iemand die dit probleem al eerder gezien heeft en weet waar het aan ligt? Mvg.
Hallo, Mijn configuratie is als volgt: BBox-3 draadloos verbonden met: A: PC windows 10 B: PC linux mint 8.2 sonya C: PC linux mint 8.2 sonya A laten we opzij liggen, wat mij interesseert is verbinding maken via VNC tussen B en C. Echter: pingen tussen B en C geeft "unreachable" B of C laten pingen naar zichzelf lukt wel B en C laten pingen naar BBox-3 lukt ook (moest dit van belang zijn: pingen naar A lukt ook niet) Vraag is: moet er iets ingesteld worden op BBox-3 (poorten geopend?) om die connectie tussen B en C te laten lukken?
Is het mogelijk om je decoder tijdelijk mee te nemen naar een ander adres (waar ook Proximus aanwezig is) om daar je opnames te bekijken? Bv als je een weekendje naar zee gaat ofzo. Ik weet dat het alleszins mogelijk is via je tablet je nPVR opnames te bekijken (toch van bepaalde zenders), maar is het ook mogelijk door gewoon je decoder mee te nemen? Vooral dan voor de opnames die zich op de interne HD bevinden (want die zijn via een tablet niet te bekijken). Mvg, Christophe
Graag even melden dat vandaag een bijzonder aangename technicus een nieuwe v5-decoder heeft aangesloten; nuttige uitleg en een vlotte service, bedankt!😀 😀
Goedenavond, Ik ben recent klant bij jullie geworden met een pack tv, internet, telefonie. Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm. Net ook eens geprobeerd op de PC, daar geraak ik wel ingelogd maar blijft dan hangen op selecteer telefoonlijn. Reeds verscheiden malen verwijderd zowel op Iphone als op pc maar niets werkt. Alvast bedankt om dit eens te bekijken. Mvg, Jan.
ik kom thuis na de reis. Ineens zie ik dat al mijn toestellen niet meer verbonden zijn met WIFI. Na een tijd heb ik mijn laptop kunnen verbinden langs WIFI Maar al de tablets en smartphones van ons en de kinderen kunnen geen verbinding maken met het WIFI netwerk Ik heb verbinding proberen te maken door het waachtwoord in te geven Ik heb verbinding proberen te maken langs WPS Hij pakt niets aan Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?7 Met vriendelijke groeten, Sven en Wendy
Hallo, Ik word de laatste tijd bijna dagelijks opgebeld door een privénummer. Ik heb 1 keer opgenomen en enkel "hallo" gezegd, de persoon aan de andere kant zei (met een niet-belgisch accent) ook "hallo" en legt af. Er wordt ook nooit een bericht ingesproken. Ik heb ondertussen al 7 dergelijke oproepen gehad en het begint serieus vervelend te worden. Is er een manier om dat te blokkeren gezien het een privénummer is? Bedankt Inge.
Vandaag mail ontvangen dat proximus geprobeerd heeft mijn factuur te domiciliëren... Ik heb hier totaal geen opdracht toe gegeven en ontvang mijn facturen per mail. Kan dit een valse, bedrieglijke mail zijn ? Is ondertekend door Stefan Claes, directeur klantenservice
Net klant bij Proximus en dienstverlening is niets waard. 2x contact opgenomen om een verkeerd bedrag dat aangerekend werd te crediteren. Tot tweemaal word de telefoon opgehangen. als jullie dit service noemen moet er dringend nieuwe opleidingen voorzien worden bij Proximus. Na lang bellen heb ik een derde keer iemand aan de lijn gekregen die de creditering in orde heeft gebracht. Serieus teleurgesteld in Proximus en sterk aan het twijfelen of ik ze nog wel in huis wil. Dringend veranderingen nodig is de boodschap.
De Multi NL packet wordt niet meer aangeboden, maar ik vind nergens terug over welke zenders het gaat. Ik ben aan het kijken of ik niet zou overstappen naar Tutimus in plaat van de Maxi pack die ik momenteel heb. Weet iemand hier meer over?
als er naar onze vaste Proximus vaste lijn (02/687.90.74)wordt gebeld wordt die onmiddellijk doorgestuurd naar mijn mobiel nummer. 0496/57.08.04 Orange Als ik mij gsm naar de vaste lijn bel wordt direct doorgestuurd naar de GSM van mijn partner. 0497/85.00.84 Mobistar/Orange Hoe kan dit worden uitgeschakeld? met dank Guido De Keyzer
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.