Skip to main content
Vraag

My Proximus

  • July 10, 2017
  • 25 reacties
  • 535 Bekeken

Forum|alt.badge.img
weeral probleem met zien van verbruik ????

Lijkt opgelost te zijn nu
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

25 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 10, 2017
Aan Kieken10 ,

wat mij betreft is het probleem nog niet opgelost .
Nog steeds dezelfde vermelding met technische problemen

Ro



Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 10, 2017
Of volgend bericht , komt er ook op als je nog eens probeert de gegevens op te roepen




Ro

Martin
  • July 10, 2017
ik heb terug net het zelfde voor als u Ro.
Heeft effekes gewerkt maar was te mooi om waar te zijn 🤔

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • July 10, 2017
Hallo iedereen,
Heb hier 't zelfde probleem. Zowel mijn gegevens als deze van de P&G- kaart echtgenote zijn niet consulteerbaar.

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • July 10, 2017
Kan mijn mobiele data ook niet nakijken. Staat er zelfs niet bij. Alleen ,Surf Free AnyTime, staat er bij. Daar wordt nu mijn mobiele data van afgeschreven denk ik. Al gemeld aan het PX Team maar krijg daar geen antwoord op. Als ze toch eens gewoon de klanten informeren dat er een probleem is.

Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • July 10, 2017
Hier zijn de problemen voor beide P&G-kaarten opgelost. Hopelijk mag dit nog lang zo blijven

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 11, 2017
Als ik probeer in te loggen blijft het hangen "De tijd vliegt".
Neen, de tijd blijft stilstaan. 😡

Martin
  • July 11, 2017
probeer eens door met browser in incognito of private mode te werken of het dan lukt?

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 11, 2017
Nu heb ik nog eens ingelogd en nu is alles in orde, ik kan nu terug inloggen.🙂
Waarschijnlijk een tijdelijke storing.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • July 11, 2017
Nu heb ik nog eens ingelogd en nu is alles in orde, ik kan nu terug inloggen.🙂
Waarschijnlijk een tijdelijke storing.

Vaak merk ik als je een refresh doet van je browser (via F5 op je klavier) het probleem op die manier ook is opgelost.
Groeten,
Wim

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 11, 2017
Wim, zelf ook nog eens geprobeerd. Zelfs met een refresh van de browser .
Dit is het resultaat. Voor geen waarom wil het werken. Kan dit doorgegeven worden aan de diensten van MyProximus.
Die zijn er blijkbaar ook mee bezig op basis van een klachtenbrief die hierover aan hen geschreven werd .



Groeten.

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 11, 2017
Blijkbaar wordt er door de Proximus medewerkers weinig aandacht geschonken aan deze problemen. Geen enkele reactie en/of info of er daadwerkelijk aan dit probleem gewerkt wordt ...


Ro

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • July 11, 2017
Blijkbaar wordt er door de Proximus medewerkers weinig aandacht geschonken aan deze problemen. Geen enkele reactie en/of info of er daadwerkelijk aan dit probleem gewerkt wordt ...


Ro

Volledig gelijk. Meermaals naar PX Team een bericht gestuurd en helaas geen antwoord. Te gek voor woorden, je wordt als klant gewoon voor de gek gehouden. Als er iets fout is geeft dit dan eerlijk toe. Altijd maar als antwoord, reset of refresh. Los het probleem nu is goed op dan is dit niet meer nodig. Dit forum wordt steeds meer een klachten forum van ontevreden klanten. Wim reageert wel maar alleen als het opgelost lijkt te zijn of als er een een nieuwe formule wil, maar anders hoor je hem niet.

  • Apprentice
  • July 11, 2017
Ik kan er op maar het verbruik klopt niet met het werkelijke verbruik.Jammer

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 12, 2017
Inderdaad Antoon1 , dit forum is eigenlijk geen gespreksforum meer om info uit te wisselen. Het is effectief een klachtenforum geworden. Maar je verwacht wel dat een medewerker van Proximus die vaststelt dat als er daadwerkelijk problemen zijn, deze ook doorgeeft naar de bevoegde diensten .... maar over dit thema dat algemeen is en verschillende personen treft, windstil .
Heb in dit verband ook al een brief versuurd aan Proximus en buiten een telefoontje met de vraag om mijn probleem nog maar eens te omschrijven ( alhoewel uitgelegd op dit forum, uitgelegd in de brief ) en buiten het statement " we gaan dat oplossen " komen we niet. Geen aanduiding wat het probleem is, geen termijn voor oplossing.
Proximus medewerker : geef dit probleem door aan de betrokken dienst Myproximus. Er zijn genoeg print screens hier te vinden met de visualisatie van het probleem.

Ro

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 12, 2017
Waar is Wim nu of andereProximus medewerker ?

Wordt dit probleem au serieux genomen ?

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • July 12, 2017
Denk het niet dat het au sérieux wordt genomen. Denk dat ze nu met onderstaand bezig zijn. Zou goed zijn als Orange ook op de koperdraad komt. Meer concurrentie zal goed zijn.
https://www.computable.be/artikel/nieuws/telecom/6059374/5440850/bipt-legt-telenet-en-proximus-extra-regels-op.html

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 12, 2017
Waarom blijft het zo opvallend stillend vanuit Proximus hoek ? We tonen toch juist aan met print screens dat er daadwerkelijk een probleem is en geen enkele reactie .
Wordt dit doorgegeven als een probleem binnen Proximus ? Wordt er iets aan gedaan ?
Geen enkele info ... dit is werkelijk demotiverend !

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • July 12, 2017
Weet het niet. Denk dat wij te kritisch zijn. Dan geven ze geen antwoord. Of het doorgegeven wordt weet ik niet, hoop van wel want anders heeft dit forum geen nut. Enigste die hier op kan antwoorden is Wim. Hij geeft alleen reactie als hij er een antwoord op heeft, zoniet dan hoor je niets meer en ook niet van het PX Team.

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 12, 2017
Antoon1 , ik heb ergens gelezen " klopt en er zal opgedaan worden " ... dus zullen we blijven kloppen op de deur ! 😡

Martin
  • July 12, 2017
Dit is juist het probleem denk ik dat het PX Team ook machteloos staat en het antwoord van de bevoegde specialisten hogerop moeten afwachten en als deze geen daadwerkelijke definitieve oplossing kunnen voorschotelen, kunnen zij ook niet veel meer antwoorden dan dat de specialisten ermee bezig zijn of excuses aanbieden omdat het zolang duurt en ze de klant verder op de hoogte zullen houden van zodra er een antwoord komt van de bevoegde dienst, en als ze dit te veel moeten doen zal dit natuurlijk ook niet altijd heel erg geapprecieerd worden 😉

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 12, 2017
Martin, ik kan je redenering volgen.
Maar vind je ook niet dat voor dit probleem de redelijke termijn tot oplossing overschreden is ? Dit duurt nu al meer dan zes, ik herhaal zes maand.

Martin
  • July 12, 2017
Ik weet het Ro, bij mij werkt het ook niet en inderdaad we krijgen geen uitleg waarom het zolang duurt vooraleer de oplossing komt.
Een tijd geleden kwam hier nog een MyProximus specialist op het forum om uitleg en oplossingen te bieden (ben zijn naam ondertussen vergeten) maar die duikt om één of andere reden niet meer op, natuurlijk ook niet zeker dat die mens direct een oplossing aan te bieden heeft want dan zouden die problemen ook al lang opgelost zijn volgens mij?

Edit:
Heb de MyProximus expert "Proximus Professor" waarover ik het had teruggevonden:
_______________________________________________________________


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • July 12, 2017
Weet het ook niet. Maar er iets aan de hand. Veel klagers op dit forum en dan onderstaand artikel. Ze proberen gewoon de concurrentie tegen te gaan met deze dreigende taal. Gewoon te gek voor woorden. Kan allemaal in dit land en zolang de staat groot aandeelhouder is dan weet je het wel.
https://m.hln.be/ihln/internet/proximus-topvrouw-spreekt-dreigende-taal-over-miljardeninvestering-in-supersnel-glasvezelnetwerk~ad8137d6/

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • July 13, 2017
Dag Ro,

Graag ontvang ik meer info over het probleem en je klantgegevens via een privébericht.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella