Goedenavond,
Ik ben recent klant bij jullie geworden met een pack tv, internet, telefonie.
Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm.
Net ook eens geprobeerd op de PC, daar geraak ik wel ingelogd maar blijft dan hangen op selecteer telefoonlijn.
Reeds verscheiden malen verwijderd zowel op Iphone als op pc maar niets werkt.
Alvast bedankt om dit eens te bekijken.
Mvg, Jan.
Beantwoord
Proximus TV app
Beste antwoord door jdm_01
Beste,
Gaat het over de Proximus TV app?
Deze moet gekoppeld worden aan uw lijn, staat die app geactiveerd bij uw myproximus?
Je kan daarvoor terecht bij de klantendiest 0800 22 800
of stuur een privé bericht naar het proximus team, deze kijken dit voor u na. ( via uw account)
Is je gsm gekoppeld aan de decoder? menu-->instellingen--> beheer van de toestellen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_fct/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/hoe-live-tv-kijken-met-de-tv-app.html
Gaat het over de Proximus TV app?
Deze moet gekoppeld worden aan uw lijn, staat die app geactiveerd bij uw myproximus?
Je kan daarvoor terecht bij de klantendiest 0800 22 800
of stuur een privé bericht naar het proximus team, deze kijken dit voor u na. ( via uw account)
Is je gsm gekoppeld aan de decoder? menu-->instellingen--> beheer van de toestellen.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_play_fct/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/functies-van-de-proximus-tv-applicatie/hoe-live-tv-kijken-met-de-tv-app.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

