Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op 30 juni een code voor Zalando besteld, op 2 juli nog steeds geen code ontvangen. Blijft steken op 'Bestelling wordt verwerkt'. In het verleden nooit problemen mee gehad. Beetje vervelend!
Hallo, ik probeer sinds gisteren een iPhone 7 te bestellen, in combinatie met Mobilus S en de Data Phone optie (24 maanden). Tot zover geen problemen, tot ik aangeef dat ik mijn huidige nummer wil behouden en op heden een maandelijkse afrekening heb. Dan kan ik als bestaande Proximus-klant Proximus zelf niet ingeven als mijn huidige provider, waarop ik dus ook niet verderkan (kies ik voor het gemak een andere provider, klopt dat niet met het telefoonnummer e.d.). Ik ben gisteren in de Proximus winkel in Oostende geweest, alwaar ze mij al hadden gewaarschuwd voor de bug (die dus gekend moet zijn...). Toch raadde de overig vriendelijke medewerkster mij aan om via internet te bestellen omdat ze mij dan een ruimere keuze iPhones kon bieden. Zo gezegd, zo gedaan - zonder resultaat dus. Ik ben reeds tweemaal een chatsessie begonnen (op aanraden van de website zelf!) met een medewerker: telkens als 8e begonnen in de wachtrij, ging redelijk vooruit, tot het mijn beurt was; "Wij konden helaas
Mijn klantnummer is 606957600 (jawel die heb ik al gekregen) en mijn case nummer is 29673711. Al enkele weken tracht ik klant te worden bij Proximus (voor internet + TV), maar blijkbaar is dit niet zo makkelijk. Eerst dacht ik even klant te worden bij Scarlet, is via de Proximus lijn.. na 2 (!!) maanden heen en weer gemail over het nakijken van de lijnen en dergelijke, komt er een technieker van Proximus die vaststelt (wat ik uiteraard al 10 x zelf gemeld had) dat ik geen Scarlet kan krijgen omdat er fiber ligt en zij kunnen met die technologie niet overweg. Dan beslis ik om de simpele oplossing te nemen, er ligt bij mij Proximus fiber dus ik beslis om dan maar bij Proximus klant te worden, lijkt makkelijk? Neen. Mijn eerste bevestiging ontving ik begin Mei, echter heb ik tot op heden nog geen aansluiting... om de 2 dagen bel ik zelf naar Proximus - omdat ik niet gebeld wordt - om nieuws te krijgen... blijkbaar is het moeilijk om een technieker te vinden die kan langskomen om mij op w
sedert 3 dagen en meer dan 5 telefoons en steeds iemand aan de lijn die verklaart het nodige te doen.mijn vraag was nochtans simpel : "sport belgisch voetbal " desactiveren op mijn nummer 093602882 (thuis) en activeren op mijn nummer 058 242523 waar ik verblijf tot einde augustus. dus na drie dagen en verschillende telefoons zijn ze er bij proximus nog niet in geslaagd van dit uit te voeren
Op 23 juni mocht ik een brief ontvangen van Proximus voor een wijziging van mijn pack. Dit zonder dat ikzelf een wijziging aangevraagd had. Deze wijziging melde een maandelijkse prijs van 57.85 euro BTW incl. en zou ingaan vanaf 23 juni 2017. Na telefonisch contact melde men dat dit is doordat de internetstraemingkost nu in alle landen dezelfde is en ik zo een voordeel doe. Toch stel ik vast dat ik tot op heden nog steeds 65,85 euro betaal. Weet iemand hier meer over?
Ik ben helemaal niet tevreden over de overschakeling van telenet naar proximus. Proximus beloofde mij alles te regelen, ik moest voor niets kijken, ik ben overgeschakeld op 13/05/17 voor gsm's en op 22 mei voor de rest van het pak. Ik moest wachten tot ik een brief kreeg van Telenet...wat blijkt nu op 22/06/17. Ik ga langs bij Telenet, er werd gewoon nog niets afgezegd, waardoor ik nu nog een volledige maand zou moeten betalen bij Telenet (waarvan ik niets gebruikt heb!) Ik wil graag dit bedrag terug van Proximus (+/- 150 €) Dit is helemaal geen klantvriendelijkheid. Als ik dan naar de winkel ga, weten ze zogezegd van niets ,terwijl dit de 1ste maal werd gezegd in de winkel en de 2de maal door de technieker die kwam installeren.
In MyProximus ( Bekijk en configureer opties ) Kan ik niet! Ik kan het wel, alleen bij Internet. Maar bij de rest gaat het niet! Heeft altijd goed gewerkt tot nu!!!!
Hoe kan ik me registreren op de nieuwe proximus app
omdat ik geen goesting heb om weer eens klacht telefonisch in te dienen voor mijn factuur, hoe kan ik dit online,en waar vindt ik dit terug?
Waar blijft mijn toestel ??????????????????,
Na een breuk met mijn (ex) vriendin werden de gsm nr's van haar en haar kinderen overgezet naar telenet waar deze vanaf 23/02/2017 geactiveert werden, terwijl ik met mijn proximus abonnement naar een ander adres verhuisde. Maar ze bleven wel op mijn factuur aangerekend, en nog steeds. Al meerdere telefonische contacten gehad met het 0800 nummer en het ging geregeld worden. Nog steeds niet dus. De 1 telefoniste zei dat dat allemaal automatisch geregeld word met telenet, de andere vertelde mij dat ik dat zelf on-line moest opzeggen, wat ik vandaag nog maar eens ( voor de 2de keer)gedaan heb. Weten ze op de 0800 dienst wel met wat ze bezig zijn?????? 2 weken geleden nog maar eens gebeld met de belofte dat de gegevens ( en factuur) zouden aangepast worden. Na een verblijf van 2 weken in het buitenland, merkte ik vandaag in my proximus dat er nog steeds niets verandert is, geen bericht (via mail of schriftelijk) over een aanpassing, er staat zelfs geen klacht genoteerd. Ik had plannen
Hallo, Welkom op ons labo waar we deze keer op zoek gaan naar testers voor de nieuwe MyProximus app. Onder leiding van “Professor” Stéphane willen we graag weten wat jullie van de nieuwe app vinden. Tijdens deze test gaat het echter over hoe de app er uitziet, is alles duidelijk, staan de gegevens op de plaats waar je ze verwacht, …. Deze test verloopt in 2 fases. In fase 1 tonen we jullie een aantal schermen, de meesten zijn klikbaar zodat je min of meer kan navigeren zoals in een echte app (maar uiteraard niet 100%). Kort daarna zal je gevraagd worden om een evaluatieformulier in te vullen. Tijdens deze fase (ook in fase 2) mag je uiteraard jouw feedback bezorgen via het (nog te maken) gesloten forum. In september beginnen we met fase 2, hier krijgen jullie – in primeur – toegang tot de nieuwe app. Na een aantal dagen testen zal er ook hier gevraagd worden om een evaluatieformulier in te vullen. Ben je een fervente MyProximus app gebruiker en wil je deelnemen aan deze
Data volume verhogen? Kan dat voor enkel deze maand?
Hi, Via de MyProximus website -> Producten -> kan ik enkel mijn Internet Maxi opties en verbruik raadplegen. Als ik bvb mijn vaste lijn, gsm abonnement, of PXS TV wil raadplegen wordt ik doorgestuurd naar een link die niet laadt: https://admit-dr.belgacom.be De Internet Maxi opties verwijzen naar https://admit.belgacom.be -> dus zonder die -dr. En die werkt wel. Kan dit nagekeken worden aub?
Beste, Ik ben een tijd terug tuttimus klant geworden en kreeg hier een tv bij voor 49 euro.nu is mijn vraag.het gsm abonnement van mijn toenmalige vriend zit in mijn pack.kan deze hieruit verwijderd worden zonder kosten? Alvas bedankt
Beste, Op 6 juni 2017 omstreeks 17h stellen wij vast dat we geen enkel produkt van Proximus ter beschikking hebben. We nemen hiervoor contact op met de techische dienst van Proximus. De dame tracht ons verder te helpen (bijna 2 uur!) doch kan ons niet verder helpen. Ze stelt voor om een technieker te sturen de dag erna. De technieker komt langs, controleert alles maar kan geen oorzaak vinden en besluit een nieuwe decoder te plaatsen. Probleem opgelost. Nu krijgen wij onze factuur en moeten 85€ betalen om een produkt te vervangen waarvoor wij maandelijks 8€ huur betalen??!! Wij kunnen hiermee NIET akkoord gaan. Graag creditering van deze 85€. Mvg, H. L.
Sedert weken heb ik af te rekenen met storing op zowel mijn internetverbinding, TV als vaste telefoon. Telkens opnieuw de dienst storingen bellen, technieker langs sturen. Die mannen zijn wel van goeie wil, maar het probleem blijft. Ondertussen is zowat alles veranderd wat er kan veranderd worden, maar de problemen zijn er nog steeds. Blijkbaar kan niemand mij een degelijke oplossing bieden. Iemand ook zo'n ervaringen gehad? En wat is er aan gedaan?
Om aan zee over internet te kunnen beschikken gebruiken we een huawai e5776 mobiele wifi modem met een pay en surf kaart. Kan iemand me vertellen hoe ik het tegoed op die kaart kan raadplegen ? Een modem kan sms versturen en ontvangen, maar niet bellen : hierdoor vervallen de opties #120# en #121#. De app my proximus geeft als melding dat wifi moet afgezet worden, dus dat werkt ook niet. Bellen naar 080022800 Resulteert in de boodschap " ik heb het nagevraagd bij mijn supervisor en we kunnen dat niet raadplegen.....". alvast bedankt Pol
dit is al twee maanden op rij dat er meer aangerekend wordt voor gsm abonnement nu is het een bedrag van 60 euro en vorige maand een 14 euro . Ik ben misnoegd over de Proximus , ben aan het overwegen voor te veranderen naar een andere provider. Wat is er mis met mijn contract ? alvast bedankt mvg
Beste Proximus, Ik contacteer jullie via deze weg omdat ik via de site geen klachtenformulier meer kan invullen precies en op de e-mailadressen uit het verleden geen antwoord krijg. Het is al 9 maanden aan een stuk dat ik hiervoor bel, mail, formulieren invul,... Genoeg is genoeg. Ik ga zelf hier niet mijn volledige verhaal vertellen sinds het begin vertellen omdat het mij te ver zou brengen en jullie in het systeem toch alles terug moeten kunnen vinden, dus alleen het noodzakelijke hieronder. Gisteren dacht ik na 2 telefoons (eerste contact volledig onbehulpzaam, tweede wel correct verlopen) dat mijn probleem eindelijk opgelost was. Er waren immers oorspronkelijk herinneringskosten aangerekend op een betwist bedrag dat toen ook terecht gecrediteerd is geweest. Om een of andere reden waren de herinneringskosten op dit betwist bedrag niet gecrediteerd waardoor er nog een heleboel meer problemen zijn ontstaan (nog extra herinneringskosten, lijnen 2 maal afgesloten,...). Gisteren
Beste Ik heb een contract gesloten genaamd Familius M. Het stond in de reclamefolder, deze hebben ze mij aangeboden in de Proximus winkel. Onder deze promotie (6 maanden geldig) was het volgende inbegrepen: gratis installatie, tv, internet, vaste lijn. Deze bundel was onder promotie voor het bedrag van 49 euro. Momenteel ben ik in het buitenland waardoor ik niet naar de Proximus winkel kan komen. Ik hoop dat dit nagekeken wordt en snel recht gezet kan worden. Mijn klantnr. : 616421705 Ik hoop op een spoedig rechtzetting. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten
Zit momenteel in Noorwegen en heb sinds een paar dagen problemen met mobiel netwerk op mijn iPad. Eerste dagen werkte het vlot. Nu krijg ik steeds de melding dat pdp identiteit niet geaccepteerd wordt. Iemand een idee waaraan dit kan liggen. De oplossing op de site van Proximus heeft niet geholpen.
Ik heb vorige betaling gemeld dat, boeket Multi Nl niet in mijn abonnement zat en welke door het bijvoegen van een gsm veranderd is. De persoon aan de tel. heeft dit nagekeken en heeft ook bevestigd dat het idd. niet in mijn abonnement aanwezig was voor de verandering. Daar heeft hij de nodig stappen voor ondernomen en het te veel betaalde van die rekening vereffend, maar vandaag krijg ik opnieuw een rekening waarin de beloofde vereffening is gebeurt, maar het boeket Multi Nl wordt mij nog steeds aangerekend. Wanneer wordt dit nu eindelijk eens deftig geregeld, sinds ik een gsm heb aangekocht bij jullie en hem als tweede op mijn factuur heb laten plaatsen heb ik nog niks anders gehad dan verkeerde (in jullie voordeel) facturen.
Hallo, Ik wil port forwarden maar ik weet niet welke lan poorten ik moet gebruiken. En waar vind ik deze lan poorten ? Alvast bedankt
Ik heb sinds kort nieuwe laptop met Windows 10 en outlook 2016 als mail programma. (servers pop.proximus.be en relay.proximus .be) Het binnenhalen van mails gaat tergend langzaam. Nu ben ik in vakantie in Frankrijk (servers pop.proximus.be en smtp.orange.fr)en hier gaat dat bliksem snel. Wat moet ik veranderen in België om dat zelfde comfort te hebben. grtjs Renaat
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.